Neukirchner weg bij Klaffi

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.242
665
Breda
Max Neukirchner moet weg bij team Klaffi om Barros binnen te kunnen halen. Omdat Barros z'n sponsor is afgehaakt omdat de SBK niet wordt uitgezonden in Brazilie, heeft Honda Europa besloten het geld dat eigenlijk bestemd was voor Neukirchner allemaal aan te wneden om Barros binne te kunnen houden bij Team Klaffi. Als gevolg daarvan moet Klaffi weg, of hij moet nog een astronomisch bedrag kunnen betalen.

:(

Van z'n site:

Schock für Max Neukirchner. Nach dem Wechsel von Alex Barros in die Superbike zum Klaffi Team soll Max nun 600.000 € als Mitgift mitbringen. Grund der Hauptsponsor den Alex Barros einbringen wollte sagte ab, da in Brasilien die Superbike WM nicht übertragen wird. Nun wird die für Max angedachte Unterstützung von Honda-Europe auf Barros umgeschoben. Damit ergibt sich eine so hohe Summe laut Klaus Klaffenböck. Er dazu: "Ich wird nicht noch mal eigenes Geld in das Team investieren" Damit macht sich die jahrelange Hondatreue von Max Neukirchner nun nicht bezahlt, obwohl er sogar auf Anfragen aus der Moto GP bei anderen Marken verzichtet hatte. Max dazu "Ich bin natürlich sprachlos und kann dazu nur sagen, wir werden kämpfen trotz der fortgeschrittenen Zeit und uns nach Alternativen umschauen. Talent zählt nix sondern nur das schnelle Geld" Management Andre Schurig dazu "Wir haben 300.000 € in den letzen 2 Jahren in das Team gebracht. Und jetzt, junge Nachwuchsfahrer mit viel Talent werden wie Schachfiguren verschoben so wie es gerade passt. Wir prüfen nun alle Möglichkeiten in allen Serien und werden in den nächsten Tagen viele Gespräche führen".

Zoals we al vaker gezegd hebben: money talks and bullshit walks. -O-
 
Max Neukirchner moet weg bij team Klaffi om Barros binnen te kunnen halen. Omdat Barros z'n sponsor is afgehaakt omdat de SBK niet wordt uitgezonden in Brazilie, heeft Honda Europa besloten het geld dat eigenlijk bestemd was voor Neukirchner allemaal aan te wneden om Barros binne te kunnen houden bij Team Klaffi. Als gevolg daarvan moet Klaffi weg, of hij moet nog een astronomisch bedrag kunnen betalen.

:(

Van z'n site:Zoals we al vaker gezegd hebben: money talks and bullshit walks. -O-
:X die Max is ZEKER wel een talent!!! erg jammer! dat zon jonge jongen veruild word voor de 'ouwe' barros |(
 
weer is HONDA hierbij betrokken.... :(

Die fabriek is echt te gek voor woorden |( Eerst verliezen ze Rossi vanwege hun koppigheid en zetten ze er 'ouwe rotten' voor in de plaats... dan doen ze het in de MotoGP goed door flink wat rookies erbij te betrekken, gaan ze in de Superbike de jonkies er weer uit knikkeren :X ..... :N -O-
 
OK...dus na TK laat ook Klaffi zich koeieneren door de sponsorbelangen van Honda.

|( |( |( |( |(

Schandalig.
 
Hoewel ik ze allebei dat zitje gun ben ik toch blij dat Barros een plek heeft voor komend seizoen.
 
Ik zie Barros graag in de SBK maar op deze mannier. :N
Max Neukirchner was het de verassing van het afgelopen seizoen, vooral de eerste paar races zat hij er goed bij.
 
Ik vond het al vreemd dat na de berichtgeving dat Barros bij Klaffi had getekend er op de provisional entry list nog steeds TBA stond bij Klaffi Honda.

Ik zie het trouwens ook somber in voor Biaggi in de WSBK. '(
 
En zo werkt dat helaas... :N

Tuurlijk, leuk Barros in WSBK, maar op deze manier :r

Er is toch vast wel een duitse sponsor die even over de brug komt :?
 
Het zal me niet verbazen dat Barros gigantisch uitgefloten gaat worden tijdens de duitse SBK ronde als dit doorgaat. Ik geloof niet dat duits fans hem dit in dank afnemen! (niet alleen de duitse fans gok ik!)
 
Laatst bewerkt:
Het zal me niet verbazen dat Biaggi gigantisch uitgefloten gaat worden tijdens de duitse SBK ronde als dit doorgaat. Ik geloof niet dat duits fans hem dit in dank afnemen! (niet alleen de duitse fans gok ik!)


Wat heeft Biaggi er mee te maken, dat BARROS, de plek in neemt van Neukirchner.

Ik denk dat, dat uitfluiten wel meevalt.
 
Het verschil is menselijk gezien .
Barros hoeft niet te rijden voor z`n poen .
Had makkelijk zelf van zijn miljoenen aan de start kunnen verschijnen.
Toch denk ik dat het supertalent max nog wel een zitje vind.

Tim
 
...Martin Finnegan rijdt dit seizoen voor Klaffi on the roads... O-)

full
 
Duits publiek is nooit prettig, alleen voor Duitsers mischien
Das ist ja schade...

Ein personliches bericht für Max Neukirchner:

Schnell nach Corona Suzuki gehen!!!
Da ist noch ein sitze zur vergeben!
Du haßt viel mehr talent sonst ein Max Biaggi .... :z
Alles gute zum saison twaitausendsex!!!

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan