Nevenverschijnselen - als vrouw rijden met mannen

En waarom zou ik om guzzwil mijn lidmaatschap bij de Guzziclub opgeven??? Ik voel me daar prima, alle jaloerse vrouwen ten spijt!
Snap trouwens nog steeds die "TS" niet.
 
In dit geval aan het stekelige karakter van sommige bewoners, begrijp ik? ;)

Ik had gewoon razendsnel door dat jij geen "ik-volg-je-liefje"-persoon bent. Of een "lekker-ik-hoef-zelf-niet-na-te-denken"-persoon, maar juist intelligent met een heldere blik op de realiteit.

Die mensen kunnen altijd wat meer hebben, en goed relativeren (en hebben heel snel door wanneer mannen onzin uitkramen ;) ).
 
Ik had gewoon razendsnel door dat jij geen "ik-volg-je-liefje"-persoon bent. Of een "lekker-ik-hoef-zelf-niet-na-te-denken"-persoon, maar juist intelligent met een heldere blik op de realiteit.

Die mensen kunnen altijd wat meer hebben, en goed relativeren (en hebben heel snel door wanneer mannen onzin uitkramen ;) ).
Waar of niet; het is in elk geval een elegant antwoord, waarvoor dank :)
 
Dat krijg je van zodra er ergens vrouwen bijkomen.
Zolang het een puur mannenaangelegenheid is, is er geen vuiltje aan de lucht, komen er wijven bij, is het om zeep.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/490639/2008/11/17/Exclusieve-mannenclub-verliest-leden-na-toelaten-vrouwen.dhtml (Privacy settings)

Exclusieve mannenclub verliest leden na toelaten vrouwen
De Richmond Rotary Club uit Sydney verliest leden en vrijwilligers sinds ze zich, na veertig jaar, ook openstelde voor de vrouwelijke kunne. Het 'heiligdom' waar venten venten konden zijn, is voor velen blijkbaar een pak minder interessant nu ook vrouwen van de partij zijn.

De voorzitter van de mannenclub had de nieuwe regel ingevoerd zonder enig overleg met de leden. Het zou vooral dáárom zijn dat er zoveel protest komt, eerder dan dat de stoere kerels wat vrouwonvriendelijk zouden zijn. Om de beslissing terug te draaien was een tweederdemeerderheid nodig en die werd niet bereikt: er was één stem te weinig. (jv)
 
jaloerse dames ,...blijf thuis ,....alsjeblieft !! ,...Hier een gewoon avondje op de motorclub,...
....niks an de hand .... :) :) :)

full
 
Mannen komen van Mars en vrouwen nemen we dwars

of was het nou...
 
Laatst bewerkt:
nou,.....dat mars ....en dat dwars,.....klopt aardig hoor ..... :) :) :)
 
Spot niet met de natuur, we vergeten soms dat we eigenlijk gewoon dieren zijn, maar het enige verschil is dat we kunnen relativeren, dus gewoon een extra schijfje hersens erbij.
Wij mannen plassen het liefst tegen een boom ( terratorium afbakenen ).
Wij doen graag stoer
Wij willen imponeren
Wij hebben roedelgedrag ( zo is onze maatschappij)
Wij willen met zoveel mogelijk vrouwen ( voortplantingsdrang).
Wij hebben richtingsgevoel ( waren vroeger jagers ).
Wij kunnen maar 1 ding tegelijk
Wij worden minder oud ( als we niet meer kunnen jagen dan hebben we geen functie meer zeg maar natuurlijke afvloeing)
Wij zien een vrouw en dus buik in en borst vooruit ( hanengedrag)
Zij willen de man voor zich zelf houden niet uit liefde maar uit zelfbescherming ( jaloers ).
Zij kunnen meerdere dingen tegelijk ( koken schoonmaken kinderen opvoeden enz enz.
Zij willen verzorgen
Als ze gaan praten dan staat de wereld stil.
Zij weten de weg nooit ( je hoefden ook niet te jagen ).
Zij hebben na het krijgen van kinderen geen voortplantingsdrang meer.
Zij kunnen goed kinderen opvoeden.
Zij worden ouder, want oma helpt ook mee in de opvoeding en huis dus hun hebben nog een functie.
En zo kan ik nog wel heel veel dingen opnomen, maar daar ontbreekt mij de tijd nu dus eigenlijk is het heel onnatuurlijk wat we tegenwoordig allemaal doen.
Maar diep in onze ziel blijven we gewoon nog steeds de oermens, en laat ons m/v in zijn eigen waarde.
 
oh jeetje ,...ik word minder oud ,.......
Ik denk dat ik straks me territorium maar snel ga afbakenen ,.....straks tegen elke boom in de buurt zeiken ,....voordat ik straks dood ben ,.....brrrrrr..
Leidt dat tot resultaat dat ik dan met me voortplantingsdrift straks met me bek tussen een stuk of 20 tieten gekneld kom te zitten ?....
( tv-slogan : "omdat ik het waard ben " )

:) :) :) :) :)
 
Wolves, nee, ik vind dat niet fijn, ik haat het.
En hoe ik het weet? Omdat ze het me gewoon zeggen. Of omdat hun vent me zegt "Ik ga thuis niet vertellen dat jij ook meegaat want de vorige keer heeft ze me de oren van m'n kop gezaagd" of "Miljaar hé, wil jouw vent nu echt niet mee want mijn vrouw zit ambetant te doen over hoe die vierpersoonskamers gaan verdeeld worden als jij er bij bent en dat ik ni op de kamer mag waar jij ook op ligt". Of "Waarom moet die nu net bij jullie op die driepersoonskamer?". Enzovoort enzovoort. Om meer persoonlijke situaties nog maar te verzwijgen. Kortom, een hoop problemen maken waar er geen zijn.
Miljaar zeg, ik wil Parijs-Dakar nog doen, hoe speel ik zoiets klaar met alleen maar venten als vrienden en vrouwen die niet het evenement zelf maar enkel intriges zien.

dan nemen jullie toch gewoon twee kamers.........
1 voor de kleding helmen en tassen en de andere voor jullie 3-tjes lekker knus om warm te blijven in de koude nacht.


:+
 
gewoon weggaan waar dat jaloerse achterlijke gedoe aan de orde is .

Ikzelf heb een ouwe school-kameraad maar "aju" gezegd ,.....het werd z'n wijf al teveel op het moment dat ik met hem over "weet je nog wel van toen " begon te kleppen .
Zoiets kan alleen maar op "oorlog" uit-draaien .
Uiteindelijk wilde ik ook de boel voor hem niet verstoren ,....hij is er "gelukkig mee" (hoop ik ),..
...en ik heb helemaal geen zin om voor een andermans jaloers wijf "op eieren te gaan lopen ".
Uiteindelijk moet hij er nog mee naar bed. ( en ikke god-zij-dank niet ) :) :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan