New Bike

Indorider

MF veteraan
22 dec 2003
1.603
2
Zwolle
Vandaag eindelijk m'n nieuwe bike opgehaald. (Gloednieuw maar model 2003)

full


Hij rijdt echt fantastisch en ik ben natuurlijk helemaal happy!

Mods tot nu:

Velgen hooggepolijst en spaken gespoten, stalen remleidingen, achterspatbord meegespoten, double bubble smoke ruitje, duoseatcover, knippers voor en alu ventieldopjes ;)

Bij 1.000 km beurt komt er een Tri-oval Yoshimura (hoog glans) onder en gaat de taart eraf. Tevens valbeschermers besteld.
 
Vandaag eindelijk m'n nieuwe bike opgehaald. (Gloednieuw maar model 2003)

(Afbeelding)

Hij rijdt echt fantastisch en ik ben natuurlijk helemaal happy!

Mods tot nu:

Velgen hooggepolijst en spaken gespoten, stalen remleidingen, achterspatbord meegespoten, double bubble smoke ruitje, duoseatcover, knippers voor en alu ventieldopjes ;)

Bij 1.000 km beurt komt er een Tri-oval Yoshimura (hoog glans) onder en gaat de taart eraf. Tevens valbeschermers besteld.
Erug mooi!!!!!!!!!
Veel plezier ermee....
 
heel strak,wel gaaf dat je gelijk best veel eraan heb gedaan
je rijdt er niet mee voor lul zullen we maar zeggen :P
 
Bedankt weer voor jullie reacties. :)

@ZX6R636: Yes, ik wil juist niet met een standaardfiets rijden en baal eigenlijk best wel dat de bestelde kentekenplaathouder met kleine knippers nog niet binnen is. B| ;)
 
Bedankt weer voor jullie reacties. :)

@ZX6R636: Yes, ik wil juist niet met een standaardfiets rijden en baal eigenlijk best wel dat de bestelde kentekenplaathouder met kleine knippers nog niet binnen is. B| ;)
Ik rijd ook nog met zo'n sneeuwschuif achterop rond!!
Wacht al 3 weken op m'n undertail.....maaarrrrrr aankomende week :)
full
 
:} Echt helemaal af met zo'n undertail. Ben benieuwd naar pics, toevallig ergens al een topic over je fiets?

Nee, nog geen topic...
Maar kan toch niet dat ze zo'n gave fiets met zo'n spatlap afleveren??
Die duo steun word ook vervangen door een mooie zwarte beugel.
full
 
Nee, nog geen topic...
Maar kan toch niet dat ze zo'n gave fiets met zo'n spatlap afleveren??
Die duo steun word ook vervangen door een mooie zwarte beugel.
(Afbeelding)

Nee, ik vind dat ook niet kunnen, maar ik heb wel de originele Kawasaki vervangingskentekenplaathouder incl. kleine knippers besteld....dus uit commercieel oogpunt.. ;)
 
Bedankt weer voor jullie positieve reacties! Altijd leuk als je smaak gewaardeerd kan worden. :)
Ik heb vandaag m'n eerste echte rit gereden...wat een topfiets! Lekker binnendoor veel kilometers (inmiddels 340 km op de teller) gemaakt. Tja, de Yoshi komt er bij 1.000 km op dus het kan niet snel genoeg. Had er al veel over gehoord maar vandaag het echte Kawa aanzuiggeluid mogen ervaren :} En dat terwijl ik alleen nog maar tot 6 a 7.000 toeren mag doortrekken. Dat beloofd wat :)
Tot nu is elke gereden kilometer een bevestiging van de juiste keuze geweest 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan