New Bike

Mooie auto trouwens! Getuigd wel van goede smaak.

Die fiets is ook erg gaaf, maar ik kan nog steeds niet wennen aan de nieuwe ZX-6. De oude (rond 2001) vindt ik nog steeds wel het mooiste. Maar ja, Smaken verschillen.

Veel plezier ermee. :9
 
@V-ray: dubbel bedankt en smaken verschillen inderdaad...gelukkig ;)

Bedankt voor jullie positieve reacties!

Vandaag nog even een ommetje gemaakt en nu al bijna 500 km op de teller. Yoshimura here we come! })
 
ik moet zeggen he, je nieuwe fiets is echt monsterlijk gewoon!! ik heb zelf nu een zx7r zal ik die weg doen en ook zo'n zx6r nemen? 8-)
 
ik moet zeggen he, je nieuwe fiets is echt monsterlijk gewoon!! ik heb zelf nu een zx7r zal ik die weg doen en ook zo'n zx6r nemen? 8-)

Ja man! 8-)

Persoonlijk vind ik de ZX7R echt een hele mooie fiets. Als die dan ook nog in een uitmuntende staat verkeert, zou ik hem echt niet weg doen.
 
heb aan de mijne ook best veel gedaan.hij was al mooi maar dat kon better :) ik moet tog echt een keer een digi camera fixxen kan ik mijne ook een keer posten
 
Zx-6 is dus in meerdere kleuren mooi das wel duidelijk,ben benieuwd hoe de yoshi gaat klinken.Die van mij klinkt fantastisch mensen wijze allemaal hun vinger naar hun hoofd dus neem ik aan dat ze het mooi vinden... :}
 
ik heb een Bos uitlaat laten monteren,er is een nog een soort soundpipe gemonteerd klinkt echt fantastisch,eigenlijk is het teveel herrie maar op de motor heb je geen last van.Politie is al meerdere malen op de hoogte gebracht door diversen klachten.
 
Yoshimura Tri-oval geplaatst *D
full
 
Ziet r goed uit die Yoshi :9~

Kzal nog ff moeten wachten tot na de vakantie om er een ander uitlaat onder te leggen of is het naast te hangen :+

No dinero if you know what i mean

Veel plezier met het maken van buurtoverlast ;)
 
Nee, helaas niet. Weet eigenlijk niet hoe ik dat voor elkaar krijg, ben immers al blij dat ik (wazige) pics kan posten. Ik kan je wel vertellen dat ie lekker naploft bij afremmen op de motor. En het moet alleen maar erger worden naar mate hij meer ingereden is. })
 
strak gepolijst hoor die velgen!

de mijne glimmen net zo erg en vat de negatieve (L.A. reacties) maar op als jaloezie bij mensen die er wat minder polijsturen in gestopt hebben :)
 
Hoe is het nu met de brommert. Pastte je uitlaatsteun :?

Uitlaatsteun was geen probleem :) Heb echter de kleine kentekenplaathouder met knippers uit de Kawasaki accessoirefolder al dik twee (!) maanden in backorder staan :( Had mezelf voorgenomen om in iedergeval niet naar de Superbikes te gaan met die taartschep en om die reden afgelopen week een kleine rvs houder met alu Kellermans (Blingbling!) bij Louise.de besteld. Toeval of niet, maar een uur geleden het pakketje binnen gekregen. Als ik het er van de week op heb zitten mail ik wel weer even een piccie.
 
strak gepolijst hoor die velgen!

de mijne glimmen net zo erg en vat de negatieve (L.A. reacties) maar op als jaloezie bij mensen die er wat minder polijsturen in gestopt hebben :)

Thanx! Zoals ik al zei op de eerste pagina: teveel LA style? Ja Man!!!!!!!! *D
 
Weet iemand van jullie hoe ik aan een vervangende uitlaatsteun kan komen voor dit type ZX6R. Ik wil graag de voetsteunen voor de passagier verwijderen echter mijn dealer heeft mij laten weten dat er geen vervangende uitlaatsteun voor dit type (2003/2004) leverbaar is.
 
Ik heb ook een universele kentekenplaathouder gekocht voor een euro of 25 en de knipperlichten iets ingekort. Kawa zelf is wel debiel duur met accessoires :( Je loopt er echt op leeg en immitatie staat minstens zo mooi.

full
 
Race ruit zit er nu ook op :9

full


Ik vind die knippers voor van jou ook wel :9 . Wat voor merk is dat en is het moelijk monteren????? Ik ben namelijk zooooooo handig '( De kentekenplaathouder met knippers kostte mij al een ochten klooien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan