New Bike

Kreeg vanmiddag een belletje dat de kleine kentekenplaathouder met knippers uit de Kawasaki originele accessoireslijn is binnengekomen....heb er nu dus twee. :( Gelukkig kan ik die van Louise terugsturen zag ik in de voorwaarden. :)
Die voorknippers lagen toevallig bij mijn dealer in het schap en bleken gewoon heel goed te passen. Kostte maar een paar tientjes volgens mij. Zal morgen eens naar het merk vragen voor je.

Wat ik dus zoek is een uitlaatsteun zodat ik de stepjes van de duo kan verwijderen. Iemand een tip :?
 
Ik heb ook een universele kentekenplaathouder gekocht voor een euro of 25 en de knipperlichten iets ingekort. Kawa zelf is wel debiel duur met accessoires :( Je loopt er echt op leeg en immitatie staat minstens zo mooi.

(Afbeelding)
Vind 'm zo mooier :+
full
 
Ligt dat nou aan mij of lijkt het kontje van die kawa niet verdacht veel op die van de nieuwe suzuki 750???
 
Ok wat zouden jullie doen?

De originele vervangende kentekenhouder met knippers:
http://www.kawasaki.ch/zube_04_sportbikes-ninja.pdf

of deze houder rechtstreeks zonder kentekenverlichting onder de undertail:

(Afbeelding)


met (wacht even...volgende post ;) )

Ik ben ook gegaan voor een universele ( zie de foto's boven ) met zelfs nog de originele knippers erop. Voor wat betreft de houder .......... wat maakt het uit of het een universele of een kawahouder is......je kentekenplaat zit er toch voor :? Een je kenteken wordt goed verlicht door je achterlicht of door de flitspaal :+ . Die met kentekenplaatverlichting vind ik niet zo, want dan komt je plaat lager en heb je nog steeds zo'n uitstekend bonk plastic aan de achterkant.

Zaag wel effe dat uitstkende dingetje weg, want die komt onder je kentekenplaat vandaan.
 
Ik ben ook gegaan voor een universele ( zie de foto's boven ) met zelfs nog de originele knippers erop. Voor wat betreft de houder .......... wat maakt het uit of het een universele of een kawahouder is......je kentekenplaat zit er toch voor :? Een je kenteken wordt goed verlicht door je achterlicht of door de flitspaal :+ . Die met kentekenplaatverlichting vind ik niet zo, want dan komt je plaat lager en heb je nog steeds zo'n uitstekend bonk plastic aan de achterkant.

Zaag wel effe dat uitstkende dingetje weg, want die komt onder je kentekenplaat vandaan.

Ik heb inderdaad voor de niet Kawasaki accessoires gekozen. Voornaamste reden is dat ik met de andere houder de kentekenplaat direct tegen de undertail kan monteren (racy!). Zoeperman had mij ook aangegeven dat ondanks hij de originele vervangingset op z'n vorige fiets had zitten, hij de kentekenverlichting een beetje overbodig vond. Tevens denk ik dat die glimmende Kellermanns goed bij m'n velgen en demper gaat passen.

Haal morgen m'n fiets op (kreeg onder garantie ook nog een compleet nieuwe koplampunit) en zal van de week gelijk even piccies posten.
 
En het geheel:

full


wederom excuus voor de matige kwaliteit, ik moet helaas onder 100kb posten omdat ik geen eigen site of zoiets heb. (immer digibeet ;) )
 
:} :} :} vor de een na 'blingste' motor van M-F

Ziet er erg strak uit indo, hebt de goede keuze wel gemaakt lijkt me. Uitlaatsteuntje ziet er ook erg *D uit.....incl je veervoorspanningverstellers..
 
Bedankt voor jullie reacties. Moet helaas een nieuwe duoseatcover bestellen nadat hij er vandaag op weg naar de Superbikes door m'n eigen stomme schuld is afgevallen. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan