New Bike

maar nu we het toch over spiegels hebben, ik heb deze er nou opzitten:

182719


ze zijn wel klein maarja gebruik ze toch amper :9
 
Van de week proefrit gemaakt op de ZX6, rijdt onverwacht soepel. Heb vroeger een ZXR 400 gehad en natuurlijk niet te vergelijken. En omdat ik enorm ongelukkig ben in de liefde ;-), moet ik mijn geluk maar ergens anders in vinden dus.......... ga vandaag de deal sluiten. Hij moet nog wel een stukje verlaagd worden, ben niet zo groot. Halen een stuk uit het zadel maar weet niet of dat het zitcomfort erg benadeeld. Niet dat deze bike voor het comfort gemaakt is, maar wil nog wel blijven leven tussen mijn benen...... Dus misschien wat met de vering doen. Komen ook de Lazer uitlaatjes op, 3 stuks, vind ze wel mooi en al die andere dempers worden weer veel duurder en zijn nog niet op de markt. Moet al een aardige rib uit mijn lijf bij mijn 600RR leggen. Maar ja..........life sucks. Dus volgende week misschien de echt pic hier maar jullie moeten hen nu nog even doen met een van internet gejatte piccie.


Nice

Edit very nice van een 600RR waarom niet iets met 1000cc? Rijd je echt alles eruit als vrouw! Dat is echt stoer! :P
 
Nice

Edit very nice van een 600RR waarom niet iets met 1000cc? Rijd je echt alles eruit als vrouw! Dat is echt stoer! :P

kan even goed hoor met zo een 600 meeste mensen kunnen een 1000 niet op de grens rijden, nee hoor proficiat zo'n erg fraaie 600 dat je maar veel veilige km's mag maken :]
 
Een 1000 nee dat is weer iets overdreven. Kben maar 1.58 en deze 600 wordt zelfs voor mij verlaagd, dus dat wordt me te zwaar. En idd een 600 rijdt wat relaxter, kan je wat makkelijker op het gas.
Met een 1000 moet je weer uitkijken, tenminste ik wel.
Zeshonderd is zat voor mij.
 
Keb de nieuwe 6 toevallig gister voor het eerst gezien. Wat een prachtige bike zeg. Zeker in de kleur mat-zilver :} :}


Maareh .......... verlagen door een stuk uit het zadel te halen :?

Hebben ze voor de zx6r geen 'echte' verlagingssetjes. Mocht je de motor dan ooit nog een keer willen verkopen dan kun je 'm zo weer terugzetten (wel originele onderdeel bewaren natuurlijk).

Bij de Honda CBR600f van m'n vriendin hebben ze 'm verlaagd door één of ander 8-vormig stuk ijzer te vervangen bij de vering in het midden. De motor kon daarmee tot 4 cm lager worden.
 
Ja klopt, via het zadel wordt ie 1.5 cm lager en via de verlagingsset 3.
Ik probeer het maximale eruit te halen. Het zadel van die ZX6 is dikker dan de zadels die ik gewenst was (CBR/RVF) dus qua comfort moet dat wel lukken. De verkoper heeft me verzekerd dat de zit niet al te negatief wordt beinvloed anders zorgt ie maar voor een nieuw zadel.
Heb ook al dikkere zolen dus het moet wel lukken. Ik groei helaas niet meer.....
 
Lady, ik vind de nieuwe zx6r ook echt super!! Echt toppie dat jij em koopt!
Hou ons op de hoogte!
 
Keb de nieuwe 6 toevallig gister voor het eerst gezien. Wat een prachtige bike zeg. Zeker in de kleur mat-zilver :} :}


mat zilver is niet helemaal de goed benaming volgens mij:p, dacht dat het mat titanium-look is, erg fraaie kleur, is weer eens wat anders :9~
 
Nice

Edit very nice van een 600RR waarom niet iets met 1000cc? Rijd je echt alles eruit als vrouw! Dat is echt stoer! :P

Alsof je een 1000cc nodig hebt om iedereen eruit te kunnen rijden. 99% van de mensen hier halen niet eens 100% uit een 600cc.

Jij bent de beperkende factor, de techniek niet.
 
Gefeliciteerd. Heeeeele goede keuze. Ik heb pasgeleden zowel op een CBR600RR gereden als op een ZX6R (zeiden een paar kerels (niet van de motorzaak, want daar kennen ze me wel) bij het wegrijden: "Succes meisje") :X

Ennieweejs: om heel eerlijk te zijn vond ik die Honda maar een beetje een laf ding. In tegenstelling tot die Kawa......... dat was bijna gruwelijk, zo geweldig rijden. Hij sneed heerlijk de bocht door. Ik ben er laaiend enthousiast over!! En hij ziet er ook zo :9~ uit...

CAT
 
Jaaaaaa Kawa Ken, tis mijn kleurtje, nog 5 nachtjes slapen................................
 
Terug
Bovenaan Onderaan