New Bike

Wat is eigenlijk de grootste reden dat je overstapt van je 600rr naar de zx6 ? Wou je gewoon wat nieuws of bevalt de honda je niet ?
 
Ik zag de Kawa op tv en vond hem mooi. Dus een proefritje gemaakt en ik was verkocht. Ook baalde ik van de zeer kwetsbare tankcover van mijn honda. Had net een nieuwe gekregen van Honda, heb daar een extra laklaag (helaas niet verhard) overlaten spuiten en na 1 ritje zag je al weer krasjes. Een aangezien ik voor uiterlijk vertoon ga ;) wilde ik een perfecte motor. Heb ook door een jobverandering mijn mooie leasebak moeten inleveren en nu zelf een Lupootje gekocht, dus ik wilde mezelf een nieuwe fiets kado doen voor mijn verjaardag.
Rijdt ook onverwacht super, heel soepel maar toch stoer, lekkerder dan de Honda.
Nou dat was het........en nu nog maar 4 nachtjes
 
sorry voor de onderbreking


maar Y.C.R1 da zijn die spiegelkes van hafer-tuning-parts zeker?
zijt ge er tevreden mee? en wat hebt ge die betaald als ik vragen mag?
en hoe hebt ge die besteld? hebt ge daar een mail van ofzo? en hebt ge die laten opsturen of gaan halen? en alles goed verlopen, dan bedoel ik met het bedrijf tevreden van hafer of opmerkingen over?
want ik wou die spiegelkes ook op de mijne en dan de andere carbon stukken van hafer.

Bijlage: 11111'.jpg
 
oei, der komt alleen een attachment bij rechts van onder. hoe krijg ik de foto hier dan eigenlijk onder?
ja, ik ben hier nieuw.
 
full


;)
 
hee vriend ben er ook weer.
maar uhhhhh die spiegels van jou weet het zo nog niet
is het mooi of niet het moet wel een r1 blijven he :r


full


ja ieder zijn eigen smaak he ik vindt ze er wel cool opzitten die originel zien er niet uit :r naar mijn mening
 
sorry voor de onderbreking


maar Y.C.R1 da zijn die spiegelkes van hafer-tuning-parts zeker?
zijt ge er tevreden mee? en wat hebt ge die betaald als ik vragen mag?
en hoe hebt ge die besteld? hebt ge daar een mail van ofzo? en hebt ge die laten opsturen of gaan halen? en alles goed verlopen, dan bedoel ik met het bedrijf tevreden van hafer of opmerkingen over?
want ik wou die spiegelkes ook op de mijne en dan de andere carbon stukken van hafer.

nee het is niet hafer-tuning-parts ik heb de mijne bij hop-motorsports besteld

hier een linkje:
http://www.hopmotorsport.nl/catalog/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=spiegels

stuur hun maar een mailtje echt aardige mensen en het is zeer snel geleverd ze zitten in nederland en ze leveren onder rembours veel succes :)
 
ok, alvast bedankt he
en uwe moto is ook wel knap. die bestikering maakt hem wel uniek. aleen die oranje pinkers nog he ;)
 
Vind alleen jammer dat de seatcover niet mooi aansluit, weet iemand hoe je dat mooi kan laten aansluiten?
 
hee lady blijft bij jouw nu ook het Fi lampje branden. Volgens de handleiding van laser is dit te resetten, maar mn dealer krijgt dit niet voorelkaar en kawasaki nederland wist het ook niet meer.
 
Klopt ja, mijn dealer belt me er nog over terug, heeft Kawasaki al gevraagd wat hieraan te doen
 
Klopt ja, mijn dealer belt me er nog over terug, heeft Kawasaki al gevraagd wat hieraan te doen

Zou je misschien een berichtje kunnen plaatsten als ze het opgelost hebben. Ik zal er ook een bericht neer zetten als ze het opgelost hebben. Bij mij hebben naar laser gebeld zij gingen ook kijken of er wat aan te doen was.
 
Jep hij is gevallen................ Ben r ziek van maar hoop t te kunnen verhalen op degene die m liet vallen
 
nope wij wilde ff helpen um in de schuur te zetten, dus aan de hand en struikelde.........
 
geweldig mooie zx6 ik hoop voor je dat die snel gemaakt word
een troost ik heb het ook wel eens gehad maar dan was het mijn eigen schuld
maar verder heb je wel als mee mooie motor mooie meid wat wil je nog meer :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan