NEW Ducati 999

nog een:

foto_999_big.jpg
Dan komt hij hier toch nog het meest op te lijken
 
is volgens mij zonder kontje. Om de fotograaf om de tuin te leiden. Mooi plaatwerk kan de achterkant totaal veranderen.
ja dat denk ik ook is gewoon net als bij autos die nieuw worden getest niet compleet kwa kappen enzo.en ducati is altijd mooi dus een beetje vertrouwen denk ik.
 
Als je kijkt naar de TEKENING hier boven denk ik dat de zwarte 'luchthappers' er ook wel zo zullen komen.. als je ze namelijk vergelijkt met de scoop foto's lijkt het net of ze er nog in kunnen worden gezet ofzo..

ducati999_08.jpg


(Dus deze foto en voorkant kuip...)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of ze weer iets kunnen maken dat mooier is dan die 916/998 modellen.

Dit gaat de verkeerde kant op iig. :P
 
hij is echt wel gaaf alleen hij lijkt wat meer op toeren gericht te zijn dan de voige ducs vanwege de zithouding,heeft er iemand specs?
 
Laatst bewerkt:
Hoezo meer gericht op toeren? Dit is de opvolger van de 998 gebaseerd op de motoGP fiets, dus echt wel een supersport. Ik zou in deze zithouding in ieder geval niet op vakantie willen...

Trouwens, ik vind het een prachtige motor, zeer strak vorm gegeven met mooie details.

f11.jpg
 
Ik vind em wel mooi :9~

Ik moest eerst ook even wennen aan de voorkant, maar dat had ik bji de Tornado ook...

En er zitten inderdaad erg mooie details in de fiets... tellerpartij is ook cool!!
 
Wel een probleempje trouwes...
Waar bestel ik nu me carbon/titanium uitlaat voor deze Duc? :P
 
Hornikx vindt dit een MOOIE fiets!!!

RedBullMan, wanneer heb je hem staan????
 
Ik vind het de lelijke versie van de niet te versmaden F4.
Kijk naar die lampen, dat kontje en de tank, net een MV Agusta!!! Maar dan minder mooi!! WAAROM??? Ze kunnen bij Ducati zelf HELE mooie dingen maken, en dan proberen ze af te kijken ;( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan