NEW Ducati 999

Ik vind het er niet uit zien :r ,doet mij een beetje denken aan de oudere duc modellen.
Die uitlaatdemper...als je daar teveel naar kijkt :r krijg je gegarandeerd koppijn.
 
Hoezo meer gericht op toeren? Dit is de opvolger van de 998 gebaseerd op de motoGP fiets, dus echt wel een supersport. Ik zou in deze zithouding in ieder geval niet op vakantie willen...

Trouwens, ik vind het een prachtige motor, zeer strak vorm gegeven met mooie details.

f11.jpg
ik bedoel dat ie meer horizontaal staat vergelijken met een 998 want daar staat et kontje een stuk hoger en komt er denk ik meer kracht op je polsen te staan,et kan aan mij liggen.en met toeren bedoel ik nit echt toeren zoals bijv met de goldwing ofzo maar dat je er langere stukken op kan rijden zonder dat je zitpositie akelig word.
 
Hoe kunnen ze nou een van de mooiste voorpartijen ter wereld (748/916/996/998) vervangen voor zo'n lelijke voorpartij :(
 
REDDDBULLL MANNNN....

nog geen reactie van ducati-man-nederland (aka Toine vd Biggelaar) gehoord... wat vind jij er van? En wanneer staat ie in de showroom? :P
 
gaan ze hiermee nou ook de SBK 2003 rijden?
Weet nog niet wat ik ervan vind...
de 998 etc blijven bij mij no.1 maar lelijk, nee dat toch zeker niet!!
 
las trouwens net in de MOTO73 dat waarschijnlijk de 999 een nieuwe motorlijn wordt en dus naast de 7..9.. geleverd gaat worden. Dus niet het einde van de legendarische 7..9.. serie.
 
REDDDBULLL MANNNN....

nog geen reactie van ducati-man-nederland (aka Toine vd Biggelaar) gehoord... wat vind jij er van? En wanneer staat ie in de showroom? :P

volgende week moet ik naar de efteling voor de introductie van de REDVOLUTION ,de 999 dus
zover ik nu weet komen er 3 verschillende type`s.
een 999 een 999s en waarschijnlijk de 999R.
ik heb begrepen van een kennis die op de presentatie was in bolonga .dat de fabriek nog niet weet of ze de 998 er bij houden of dat dat segment vervalt .ik zelf denk dat ze de 998 er een jaar bij houden zoals ze toen ook gedaan hebben bij de overgang van 888 naar 916 .als dat goed uitpakt dan zullen ze hem laten vallen ,anders zal er wel een nood senario klaar liggen . ik zelf vind het wel wat hebben .zeker de voorkant is kool ,en de achterkant was eigenlijk wel verwacht ,afgeleid van de mhe en de gp fiets.ik denk dat we hem eerst maar eens in het echt moeten zien voordat ik echt weet of ik hem mooi vind of niet .
mischien bouw ik wel een mix van beide voor mijn eigen fiets .
 
Op donderdag 18 juli 2002 23:18 schreef redbull man het volgende:...
mischien bouw ik wel een mix van beide voor mijn eigen fiets .

Beter!!! :}
Vooral doen... en gelijk in de verkoop die Special :P
 
Op donderdag 18 juli 2002 23:18 schreef redbull man het volgende:volgende week moet ik naar de efteling voor de introductie van de REDVOLUTION ,de 999 dus
Maar camera meenemen een heeeeeeeeeeeeeeel erg veel plaatjes schieten he!
En anders mij effe gillen.. heb toch vakantie ;)
 
Op donderdag 18 juli 2002 23:18 schreef redbull man het volgende:...
mischien bouw ik wel een mix van beide voor mijn eigen fiets .
is dit geen leuke om als voorbeeld te gebruiken?

20020306_1.jpg


mischien dat Max dan eindelijk een echte brommer koopt.
 
Redbull-man, als je er een hebt staan in je zaak, kom ik een proefrit maken! Dan pas kan ik een ECHT totaal-oordeel geven! ;)
 
Op donderdag 18 juli 2002 23:18 schreef redbull man het volgende:volgende week moet ik naar de efteling voor de introductie van de REDVOLUTION
ik ga d´r ook heen en zal mij benieuwen, collega had als 1 van de geloof ik 500 ook een uitnodiging en hij kon niet nu heb ik zijn kaart en ga in zijn plaats, het zal mij benieuwen.
 
rond de 19000 euro en de kans is groot dat je em binnenkort ziet rijden,en kunt kopen.en hij staat nu in de motor en et is ze toch gelukt om een mooiere motor dan de oude 9 serie te maken,damnn dat ding is echt verschrikkelijk mooi,en heeft zoveel details.ongeloofelijk. :9~
 
Lijkt me wel dat je ballen aardig in de knel zitten met die tank, daar glij je niet zo makkelijk overheen als je ergens tegenaan rijdt.....auw!
 
rond de 19000 euro en de kans is groot dat je em binnenkort ziet rijden,en kunt kopen.en hij staat nu in de motor en et is ze toch gelukt om een mooiere motor dan de oude 9 serie te maken,damnn dat ding is echt verschrikkelijk mooi,en heeft zoveel details.ongeloofelijk. :9~
tja, die overzee had het weer voor-me-kaar... |(

mazzelaar. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan