New in town... !!!

kawa-babe

MF'er
22 jul 2004
49
0
Zuid-Holland
ff mezelf voorstellen... ik ben hier nieuw op de site.
Ik les sinds kort en het bevalt me super!!!
Ik ben een vrouw van 29 jaar jong, energievol, impulsief, zit vol met humor en hou van snelheid :] Een echte gezelligheids babe dus!!!
Ik kan nog heel wat adviezen gebruiken wat betreft kleding en eventueel motoren.
Dus bij deze... zijn er goede ervaringen/adviezen dan zijn ze bij mij van harte welkom ;)
Heel veel groetjes van mij en veel :] plezier!!!
 
full
 
Welkom op MF, en met de zoekfunctie kan je ook wel het een en ander over kleding vinden dacht ik ;)
 
welkom hier, ben je al bekend met het foto regelement? Iedere nieuwe gebruiker moet een foto van zichzelf plaatsen zodat we elkaar kunnen herkennen. O-)
 
ook hallo vanuit een zonnig Twente!
Kledingtip:een stoffen pak (winter-regen) en een leren pak voor als het lekker warm is en...ja,mannen....het oog wil ook wat!
Ik rij meestal in leer zit het fijnst. :]
 
van harte welkom.

Zag dat je net ben begonnen met lessen.
Misschien is het topic "(Centraal) ik heb rijlessen" iets voor je ;)
 
ff mezelf voorstellen... ik ben hier nieuw op de site.
Ik les sinds kort en het bevalt me super!!!
Ik ben een vrouw van 29 jaar jong, energievol, impulsief, zit vol met humor en hou van snelheid :] Een echte gezelligheids babe dus!!!
Ik kan nog heel wat adviezen gebruiken wat betreft kleding en eventueel motoren.
Dus bij deze... zijn er goede ervaringen/adviezen dan zijn ze bij mij van harte welkom ;)
Heel veel groetjes van mij en veel :] plezier!!!

A gixxer welcomes you!!! Eén advies...., geen Kawa.. Nee hoor, gein. Gewoon je eigen hoofd volgen, er zijn maar weinig echt slechte motoren. Ik wil je wel een advies wat betreft motor geven maar daar zul je het antwoord alwel op weten.
Veel lesplezier enne, zorg ervoor dat je gauw dat felbegeerde papiertje in handen krijgt!

Geluk. :]
 
Hé leuk... WELKOM enzo :]

( ook dat verhaal dat jullie samen aan het lessen zijn ;) * gaaf hoor *

Met zoeken kan je over van alles wat vinden ,
vandaar dat ikzelf (nog) niet zoveel te melden heb.. :X

Succes met lessen en examens * ril * [staat nog vers in mijn geheugen, red. ]
 
Welkom :)


enne kleding advies, groen strak leer :9
Advies over een motor. Hmmm je hebt er 6 O-) een zxr400, zx6r, zx7r, zx9r, zx10r en zx12r. Als eerste motor kun je het best een zxr400 of zx6r kiezen. Die zijn nog behoorlijk in bedwang te houden en vergeven je een foutje.

Succes met lessen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan