New movies!!!! :)

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Yoho,
De nieuwe langverwachte films zijn nu beschikbaar!

Op de eerste plaats wil ik Maarten van den Bosch bedanken voor de tijd die hij gestoken heeft in het editen. Het resultaat mag er zijn!
Verder veel dank aan Voskuh voor het hosten.

Dit zijn trouwens de films die wat mij betreft op de MotoRai 2002 gedraaid kunnen worden. Ik heb ze in DV formaat op tape, DVD formaat op CD en MPEG-4 (deze dus).

Komen ze:
KAS@Zolder 54.5 MB
Sparking Madness 32.4 MB

Have fun watching!
:]
 
150kb/sec. niet slecht. :)

goed filmpies. die rf-er zalt wel minder vinden
 
Laatst bewerkt:
Heb Sparking Madness net bekeken, ziet er goed uit zeg !!! Enne, de achtergrondmuziek is super :} .. Nu die andere ff kijken !
 
Wel gaaf, maar niets nieuws jammergenoeg....

Deze had er van mij ook wel in verwerkt mogen zitten..... *D
 
Vet hoor :} Vooral die sparking madness :} :} :} en vet ge-edit! :}

Jammer alleen dat t rondje Zolder zon schokkend beeld heeft...ons Rondje Ring heeft daar helemaal geen last van :?

Denk dat t wel leuk is voor op de Rai *D What about it MF-bestuur?!?!
 
Het Zolderfilmpie is urgg fraai,al had ik hiervan het meeste al gezien ;)

Nu de andere nog 8-)
 
verdomme mijn hardschijf staat vol :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ...





Opgelost...de sparkingmovie is 'VERY" nice :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
Goeie films hoor. Maar wat ging er eigenlijk mis bij die rode fiets (VFR?).
 
RF: voet gleed van steppie, gevolgen zijn te zien!
Zoiets dacht ik al te zien. wat een K*t mannier om van je fiets af te flikkeren zeg. Ik hoop dat de schade inmiddels verholpen is? Gelukkig dat er geen vangrail stond, nu kon je "lekker" uitglijden.
 
Zoiets dacht ik al te zien. wat een K*t mannier om van je fiets af te flikkeren zeg. Ik hoop dat de schade inmiddels verholpen is? Gelukkig dat er geen vangrail stond, nu kon je "lekker" uitglijden.
RF Dave is er heel goed vanaf gekomen en reed inmiddels rond op een naked RF900.
 
Terug
Bovenaan Onderaan