New movies!!!! :)

sparking is nogal veel herhaling maar niet te min fijn om naar te kijken en zolder tjah blijft zolder he. Vooral het gehuil met beetje muziek is leuk :}
 
Dit zijn trouwens de films die wat mij betreft op de MotoRai 2002 gedraaid kunnen worden. Ik heb ze in DV formaat op tape
Heb jij DV-in op je cam dan?! Zo gekocht (=duur) of zelf aangepast?
Zou namelijk ook graag dv-in aan hebben staan op mijn (broers) cam maar weet niemand die dat kan doen voor me :(

btw, weer die kneed at speed shit erbij.. grmbl.. ik stem tegen gebruik op beurs.. die's voor mf promotie, niet voor kas :P
Wel erg mooi ge-edit.. blij dat't mijn cpu tijd niet is!


Whehe, topgung soundtrack.. jeee! :)


ps, écht wel :} voor die editor.. hoe fucking lang heb je daar niet aan gezeten?!
En welke software allemaal gebruikt?
 
Laatst bewerkt:
nou hier is de editor dan 8-)

tja , zal me effe voorstellen. Mijn naam is dus Maarten van den Bosch en werk bij het grootste pcprive computerketen van nederland (geen reclame dus....)
Voor mijn werk support ik producten de Pinnacle Studio producten. Deze film is dan ook gemaakt met pinnacle Studio 8 en heb mijn kreativteit hier voor een paar uur ingestopt.

Met kjeld "samen" heb ik de film van zolder ge-edit. dit wil zeggen dat Kjeld de filmpjes per msn of server kon bekijken en commentaar hier op gaf. tja en dan worden er inderdaad uren werk in gestopt. om een indruk te wekken. De film van zolder heeft me een 6 a 7 uur gekost en de film met "eye of teh tiger" als muziek was maar 30 minuten (die was namelijk meteen goed ;-))

het grootste "project" komt er nu aan, das voor de jongens van motormaniacs. dit word een echte dvd met menu's en commentaar etc. etc.
Allemaal non-commercieel....

wat overigens we leuk is, oinnacle zelf wil de films gaan gebruiken als promotie matriaal !!

o ja , poohbeer... ik heb de films op mijn camera teruggezet op kjeld zijn tape maar je camera ombouwen is niet zo'n probleem ... mail me maar

studio8.jpg
 
Laatst bewerkt:
nou hier is de editor dan 8-)

tja , zal me effe voorstellen. Mijn naam is dus Maarten van den Bosch en werk bij het grootste pcprive computerketen van nederland (geen reclame dus....)
Voor mijn werk support ik producten de Pinnacle Studio producten. Deze film is dan ook gemaakt met pinnacle Studio 8 en heb mijn kreativteit hier voor een paar uur ingestopt.

Met kjeld "samen" heb ik de film van zolder ge-edit. dit wil zeggen dat Kjeld de filmpjes per msn of server kon bekijken en commentaar hier op gaf. tja en dan worden er inderdaad uren werk in gestopt. om een indruk te wekken. De film van zolder heeft me een 6 a 7 uur gekost en de film met "eye of teh tiger" als muziek was maar 30 minuten (die was namelijk meteen goed ;-))

het grootste "project" komt er nu aan, das voor de jongens van motormaniacs. dit word een echte dvd met menu's en commentaar etc. etc.
Allemaal non-commercieel....

wat overigens we leuk is, pinnacle zelf wil de films gaan gebruiken als promotie matriaal !!

o ja , poohbeer... ik heb de films op mijn camera teruggezet op kjeld zijn tape maar je camera ombouwen is niet zo'n probleem ... mail me maar

Geef ze eens ongelijk :) Mooie filmpies man!
thumbsup.gif
 
Whoehaaa !! Gaaf!!
Kewle down-speed @410K/s :}
Gave muziek :} :}
Gaaf ge-edit en mooie beelden :} :} :} :} :}

:) :)
 
Op zaterdag 28 september 2002 23:04 schreef Ryser het volgende:Geef ze eens ongelijk :) Mooie filmpies man! (Afbeelding)

De effecten erin stoppen is niet zo moeilijk trouwens hoor.. 't is alleen alles verzinnen en het dan niet overdreven laten worden dat moeilijk is :)
In dit geval is dat erg goed gelukt dus :)
 
De effecten erin stoppen is niet zo moeilijk trouwens hoor.. 't is alleen alles verzinnen en het dan niet overdreven laten worden dat moeilijk is :)
In dit geval is dat erg goed gelukt dus :)
Het is toch moeilijker dan je denk hoor Pooh. Je merkt het niet direct, maar als je de film een paar keer ziet merk je dat de beelden en de muziek gesynchroniseerd zijn. Met name in de sparking madness.Kijk maar eens naar het moment dat Ma het voorwiel weer neerzet, en de bass die je dan hoort.
 
Gave filmpjes. Vooral sparkling maddnes. Maar wat heeft die gozer een geluk bij een ongeluk dat ie niet tegen EEN van die bordjes klapt, hij gleed er echt rakeling langs. :? Had ook anders af kunnen lopen!
 
Het is toch moeilijker dan je denk hoor Pooh. Je merkt het niet direct, maar als je de film een paar keer ziet merk je dat de beelden en de muziek gesynchroniseerd zijn. Met name in de sparking madness.Kijk maar eens naar het moment dat Ma het voorwiel weer neerzet, en de bass die je dan hoort.

nhaa, da's niet moeilijk, gewoon erg veel werk.. op de juiste plaats knippen en plakken zeg maar. :)
Wat trouwens niet afdoet aan Maartens prestaties hoor.. prachtig hoe ie't allemaal verzint en dan inderdaad naadloos in elkaar kan laten overlopen..
Namaken kan'k het nog wel net, maar maken.. '(

ghehe, hij zal ook wel een verrekt snelle pc hebben ;)
 
mijn systeem is als volgt

p4/2,4ghz
512mb intern geheugen
30/60/80 gb7200rpm harddisks
geforce 4/440o/128mb voor 3d rendering
dvd brander
sv live audigy
pinnacle studio deluxe (analoog en digitaal in/uit)
veel geduld :)

maar het systeem wil best vooruit ja :)
 
mijn systeem is als volgt

p4/2,4ghz
512mb intern geheugen
7200rpm harddisks
geforce 4/440o/128mb
Dat bedoel ik dus! :+
ghehe, Ik was al content met m'n duron1200.. wat ging dat divx encoden ineens snel.. jouwe gaat gvd nog 3 keer sneller :)
 
De films zijn idd errug stoer, ik zal het eens bij ons in het MT gooien. Kijken wat er uit rolt. Wellicht dat we het materiaal na goedkeuring van de maker kunnen gaan gebruiken op de beurs. Als onze sponsors er ook mee instemmen. Denk maar even aan de relatie en doelgroep MF/NVVM bijvoorbeeld. Het moet wel "kunnen" natuurlijk dit soort beelden op de RAI. (Utrecht zeker!! :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan