New movies!!!! :)

De films zijn idd errug stoer, ik zal het eens bij ons in het MT gooien. Kijken wat er uit rolt. Wellicht dat we het materiaal na goedkeuring van de maker kunnen gaan gebruiken op de beurs. Als onze sponsors er ook mee instemmen. Denk maar even aan de relatie en doelgroep MF/NVVM bijvoorbeeld. Het moet wel "kunnen" natuurlijk dit soort beelden op de RAI. (Utrecht zeker!! :) )
Ik denk dat in ieder geval de Zolder movie wel moet kunnen. Die is vrij legaal.
Verder kan ik er nog wel een MF bannertje in editen om Pooh gerust te stellen ;-)
 
Ik denk dat in ieder geval de Zolder movie wel moet kunnen. Die is vrij legaal.
Verder kan ik er nog wel een MF bannertje in editen om Pooh gerust te stellen ;-)

We moeten sowiezo met de sponsor overleggen, Zolder is idd wel gaaf jah. De andere vind ik ook errug stoer. Maarre, zijn er geen bruikbare beelden in het filmpie wat Duderuud gemaakt heeft tijdens DE meeting in Veenendaal? Want daar zitten ook "normale" beelden bij.....
 
chilli man,

welk programma gebruik je en hoe kom je aan die effecten????

erg mooi gemaakt
 
how shit had de editor al verteld sorry,

Die effecten moet je er zeker bij kopen
 
Damn mooi mannen !!

Hulde.. binnenkort komen mijn filmpjes eraan.. tis te hopen dat ik ze ook zo mooi krijg.. heb de nummers wel al die ik erachter zet... ??? --> geheimpje ..
 
chilli man,

welk programma gebruik je en hoe kom je aan die effecten????

erg mooi gemaakt

ik heb de films gemaakt met studio 8 van pinnacle inc alle 3d effecten erbij gekocht.

misc
 
We moeten sowiezo met de sponsor overleggen, Zolder is idd wel gaaf jah. De andere vind ik ook errug stoer. Maarre, zijn er geen bruikbare beelden in het filmpie wat Duderuud gemaakt heeft tijdens DE meeting in Veenendaal? Want daar zitten ook "normale" beelden bij.....

Is het geen idee om onze sponsoren te vermelden op't eidne van elk zulk filmpje eigenlijk? Is kleine moeite voor ons en best leuk voor hen denk'k. Kan je weer extra mee slijmen bij hun ook.. of misschien zelfs andere sponsoren voor zoeken specifiek voor filmpje dat op de beurs vertoont zal worden en daarna vrij te downloaden zal zijn ofzo?
 
ik heb de films gemaakt met studio 8 van pinnacle inc alle 3d effecten erbij gekocht.

de imgatt tag is enkel als je in dezelfde post een plaatje attached.
als je gewoon een plaatje van het web wil linken gebruik je de url van dat plaatje tussen IMG-tags.
v.b.: [*img]http://www.voorbeeld.com/plaatje.jpg[/img*] (en dan de * eruit halen
 
:} :} :} :}

wat zal die gozer die op ze bek ging zich lullig voelen als dit op een groot scherm te zien is :P

maar echt grote klasse :}
 
Luek filmpies. Die op zolder is wel een beetje saai maar die andere is een stuk leuker alhoewel er een beetje te veel herhaling in zit. Balen voor die gozer die van ze fiets af donderde! Maar gelukkig raakte hij geen lantaarnaal! Waarvoor zetten ze die niet aan de binnenkant van de bocht!??

En weet iemand misschien mooie bochten absoluut zonder obstakels??? Dus 100% gras...

Grtz
 
Luek filmpies. Die op zolder is wel een beetje saai maar die andere is een stuk leuker alhoewel er een beetje te veel herhaling in zit. Balen voor die gozer die van ze fiets af donderde! Maar gelukkig raakte hij geen lantaarnaal! Waarvoor zetten ze die niet aan de binnenkant van de bocht!??

En weet iemand misschien mooie bochten absoluut zonder obstakels??? Dus 100% gras...

Grtz
 
Errug mooi gemaakte video's DutchChili
a_njam.gif
!

Vreemd dat die Suzuki onderuit ging, misschien een oliespoor
brik.gif
?

Nu nog een keer zo'n mooie video van het échte circuit, ahumm...
zoefzoef.gif
. Met Premiere 6.5 en Hollywood FX Gold moet iets te prutsen zijn deze winter.

T**ing zeg, wat is die server snel! Moet je die gemiddelde downloadsnelheid en tijd zien om dik 87 MB te downen :} :} :} . Fantastisch zoveel bandbreedte als je kunt bieden Poohbeer!?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan