New Skool

Wat vinden we van Billy Lane van Choppers inc.? Combineert old en new school...
Ik vindt het wel kikke fietse. En na het zien van de BBO dvd's staat hij absoluut in m'n heldenlijstje.

Alleen jammer dat hij te grote cabs gebruikt. Ik zag natuurlijk gelijk al dat dat nooit ging werken... O-) En dan met een kick starter nota bene!
TGF Indian Larry (God rest his soul)

BTW: Knukkel, kan je enigerlei antw. sturen op mijn mail.(pos V neg) D-day is nabij.
 
er is iets niet goed met die jonge zijn mail, het komt niet goed door of de opmaak is verneukt, het loopt nooit lekker.......

Worden we recalcitrant Bral? was je waarschijnlijk al...
Ik werk inderdaad niet op het gemeentehuis of bij een zorgverzekeraar ;)
Enne... zal m'n mail vanavond even bijwerken Slow.
 
Billy is ook goed, hoewel niet alles. Die High Neck's hebben we nu wel zo'n beetje gehad idd. Zou trouwens best wel eens op zo'n giraffe willen sturen, boulevardje pakken in Giethoorn, hartje zomer ofzo.....

En die jongens zelf zijn zowat halfgoden daar, of niet? Dzjee, wat een mannegies.... wel fijne dames altijd....misschien moet ik mijn krullen ook maar eens laten staan, en een armpje onder de inkt laten spuiten 8-)

Maar echte new skool is't niet, daarvoor zijn de Billy's te hoog, te vet aan het kontje en te hoekig. Nee, zoals Cathy zie je er maar weinig '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan