New Skool

Bugeater

MF veteraan
9 okt 2003
3.146
4
Meppel
ff een beetje stangen:

Mede anti-tupperware vrienden,

heerlijk die 'hokjes'geest; eerst was Old Skool cool, toen de Bobbers vet en nu de Early's hot (met dank aan Brallie, Knukkel, D'eddio en al die anderen die hun best doen ons van hun gelijk te overtuigen dat dit dé echte stroming is, en soms lukt het ze ook nog; ik begin ze steeds leuker te vinden, wellicht in de toekomst zelfs mooi..... ;) )

En, aangezien het toch alweer enkele dagen geleden is dat de Early's (her)ontdekt zijn, wordt het misschien wel weer'es tijd voor wat nieuws. Een stroming met, uiteraard, een pakkende naam. Een stroming die ik wél leuk en vernieuwend vind, zonder afschuwlijke botsauto/kermis paint-job's én met blokken die het ook gewoon doen (maar nog steeds even onbereikbaar of onberijdbaar zijn in NL)

Zie hier New Skool..... http://www.rookecustoms.com/

Shoppers met een hoog thaataaaaa-gehalte, waarbij je de zilte zeelucht van de zuidelijke staten al ruikt.....







zo, nu gaat Bug eens ff heerlijk met de handen in de nek achteroverzitten, en kijken wat men hiervan vindt :) :) :) :) :) :)

ps
ik ga voor Cathy.
 
Laatst bewerkt:
Dan wil ik graag worden gezien op Patee...

Is inderdaad 1 v/d mooiere, kvind alleen de belt-drive niet zo mooi, net als de cilinderkoppen (te rechthoekig). Maar mischien zit ik nu te ziften.

Sowieso alle bikes zijn bijzonder, klasse dat er bouwers zijn die zoiets aandurfen in plaats van mee te gaan in de massa en bakken a la OCC bouwen.

:}
 
ik vind ze eigenlijk allemaal wel kool..........soort mix tussen oud en nieuw........maar of ik er nou zelf eentje zou willen.............misschien ook wel............
 
Cahty,Chopshop kan ik wel waarderen voor de paint samenstelling/model
De rest mwaaaah niet echt spec,eigenlijk lelijk.
Teveel onderlinge verschillen?(ronde vormen tegenover hoekige vormen)maar ja dat is,smaken verschillen (gelukkig).
 
wel mooi zo,n indian blok.Tien keer mooier dan een evo of twinkie.
 
het is eigenlijk gewoon een Evo met iets andere cilinders en koppen, van binnen is alles exact gelijk......en ook de ophangpunten enzo....
Klopt,zoals 99% van de aftermarket blokken.Alleen deze heeft vette koelribben met ronde koppen en cilinders.Mooie deksels ook.Verchroomde koelribranden.Mooie kitsch dus.
 
wel mooi. Maar eigenlijk toch wel heel erg old-school. Dit is toch geinspireerd op de oude board-trackers?
 
Ik zie mezelf er niet 123 op rijden, maar als ik de keuze moest maken, zou ik voor cathy of chopshop gaan. Al moet ik zeggen dat ik het zadel van de Vegas wel erg geinig vind. Doet me denken aan die vroegere bananenzadels op die gekke fietsies.
 
Ik zie mezelf er niet 123 op rijden, maar als ik de keuze moest maken, zou ik voor cathy of chopshop gaan. Al moet ik zeggen dat ik het zadel van de Vegas wel erg geinig vind. Doet me denken aan die vroegere bananenzadels op die gekke fietsies.
ja goed, he, zat ik ook net naar te kijken, net een Raleigh Chopper....
 
margi_01.jpg

Zo moet hij worden, mijn chopper (ooit). Alleen dan een mooi zadeltje erop en die lelijke pijpen weg. (Alhoewel ze op deze foto van MARGI nog niet zo lelijk zijn)


Vegas vind ik ook wel mooi qua paint job, maar lijkt mij te veel op de o zo hippe doch vreselijke beach cruisers die nu verkrijgbaar zijn...

Verder zind ik de meeste bikes op wat details na wel leuk, maar juist door die details zou ik ze niet willen... Vaak: kleurstelling.
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden we van Billy Lane van http://www.choppersinc.com/ (Choppers inc.)? Combineert old en new school...
Ik vindt het wel kikke fietse. En na het zien van de BBO dvd's staat hij absoluut in m'n heldenlijstje.
 
Wat vinden we van Billy Lane van http://www.choppersinc.com/ (Choppers inc.)? Combineert old en new school...
Ik vindt het wel kikke fietse. En na het zien van de BBO dvd's staat hij absoluut in m'n heldenlijstje.
Louis' Nightmare voldoet ook aan mijn beeld van de ideale chopper. Ongelakt. Heeeerlijk.
 
Chopshop :r :r :r :r :r :r :r
Verschrikkelijk ding zeg. Verkeerde kleuren, stijl van een nieuwe old skool foute fiets voor zoontjes van tandartsen die willen opvallen op school :r
idem vegas/cathy

patee eindigt goed, maar alles voor de bezinetank :r

Dunlop kan alleen per ongeluk ontstaan zijn.... :X

Bij vanessa denk ik ineens aan een konijn, waarom weet ik niet, maar kan niet goed zijn.

Angel vind ik dan nog de leukste bike, maar kan ook zijn omdat ie gewoon zwart is en dus niet een van die vele andere blitse :r kleuren die ze gebruiken.

Ik loop er niet warm voor. Erg apart allemaal, maar ik zou er niet op gezien willen worden. Smaken verschillen :X
 
Ik kies de chopshop , kicke man ! leuke boodsschappenmotor. Vegas ook wel leuk ,met een lekkere bikinichick achterop 8-)

Krijg die plaatjes niet fatsoenlijk onder de 100kb :(
 
de andere kant is minder mooi ;(

ik heb een fiets met zo'n voorvork en ik weet hoe belabberd dat gaat, ik moet er niet aan denken om hier 100+ mee te rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan