New Yamaha MT-09 Tracer deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bas600

Waarom heb je voor onder je Tracer voor Arrow gekozen ondanks je ervaring met G&G?
Klinkt het systeem van Arrow vergelijkbaar met dat van G&G, welke klinkt het laagst/zwaarst?

Keep me posted please als je deze kant op komt.
Spreek graag even af om je uitlaat te kunnen bewonderen en vooral beluisteren!
 
En uhh ff stomme vraag misschien maar hoe zetten jullie een foto van je bike in je bericht?
Verleden week in Italië mooie foto's gemaakt maar die staan op m'n pc...

Heluppp :$
 
Laatst bewerkt:
@Bas600

Waarom heb je voor onder je Tracer voor Arrow gekozen ondanks je ervaring met G&G?
Klinkt het systeem van Arrow vergelijkbaar met dat van G&G, welke klinkt het laagst/zwaarst?

Keep me posted please als je deze kant op komt.
Spreek graag even af om je uitlaat te kunnen bewonderen en vooral beluisteren!

Bij G&G verloor ik de middenstand. En die vind ik toch wel erg handig ;)
Ik heb de G&G alleen even gehoord op de MBU2016 , in de hal. Kan je geen mening geven over verschil in geluid.

En uhh ff stomme vraag misschien maar hoe zetten jullie een foto van je bike in je bericht?
Verleden week in Italië mooie foto's gemaakt maar die staan op m'n pc...

Heluppp :$


Ik zet deze eerst op photobucket (moet je account voor aanmaken) en dan linkje op het forum
 
Laatst bewerkt:
Meteen accountje aangemaakt:

IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg.html


IMAG8566_zpsnageiscg.jpg.html


IMAG8574_zpspartjkit.jpg.html


Geen idee of iemand nu m'n foto's ziet maar ik iig niet :( :( :(

Photo by slomesjakie
 
Laatst bewerkt:
IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg.html


plak me een ongeluk man pffhh
IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg.html


Photo by slomesjakie

:( :( :( :( :( @#%$&%^>!!! Nog niet

IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg.html


Aaarrrghhhhh ggrrrrr, nog steeds niet, zucht!
Ik ga naar uitgebreide opties, klik op "voeg een afbeelding toe aan de geselecteerde tekst" (hoezo GESELECTEERDE tekst, ik selecteer helemaal niets), krijg een pop-up scherm van Motor Forum waarin de url wordt gevraagd, deze plak ik erin en .......... :? |( ;(
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

plak me een ongeluk man pffhh
[afbeelding]

Photo by slomesjakie

:( :( :( :( :( @#%$&%^>!!! Nog niet

[afbeelding]

Aaarrrghhhhh ggrrrrr, nog steeds niet, zucht!
Ik ga naar uitgebreide opties, klik op "voeg een afbeelding toe aan de geselecteerde tekst" (hoezo GESELECTEERDE tekst, ik selecteer helemaal niets), krijg een pop-up scherm van Motor Forum waarin de url wordt gevraagd, deze plak ik erin en .......... :? |( ;(


Bij PB moet je kiezen voor de 2e link (direct) in het rijtje rechts.
En dan , zonder een tekst te selecteren, kiezen voor {voeg een afbeelding toe aan gesecteerde tekst} is beetje verwarrend

deze link moet onder je [plakken] zitten .. i1084.photobucket.com/albums/j407/slomesjakie/IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg (met http:// ervoor)

Wanneer je dan kiest voor "voeg een afbeelding toe aan de geselecteerde tekst" en bovenstaande regel plakt , dan zie je in je bericht staan :
{img}http://i1084.photobucket.com/albums/j407/slomesjakie/IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg{/img} , maar dan met [ ipv {.

Dan moet de foto zichtbaar zijn

IMAG8571_zpskchvfdyd.jpg
 
Beste vriendjes,

Deze ochtend mocht ik mijn Tracer 900 afhalen bij de dealer.
Ik heb er meteen de Akrapovic op laten monteren bij levering.
Vandaag al 214 KM gereden. :]


@ Slome Sjakie

Ik ben van Sint-Niklaas, dat is wel beetje ver om te komen luisteren.
Misschien als ik eens heel veel vrije tijd heb en een groot tripje doe....



Enkele foto's:

13435442_10208300763191080_5064927498605401244_n_zps1wcozv9g.jpg


13466382_10208300763151079_7322331102595700951_n_zpsojfqis1m.jpg


13430308_10208300763471087_6872474560971403911_n_zpschl283qs.jpg


13445825_10208300763551089_1464611508205863668_n_zpsycqf28pl.jpg
 
Tnx.

Maar neen. Of beter gezegd (nog) niet gedaan. Bij aanschaf mt09 met Akra vanaf dealer wordt er ook niets afgesteld.

Misschien dat ik tzt een pcmdr eruit zet., maar vind die nog aardig aan de prijs.
 
@ Slome sjakie; zelf heb ik ook nog met het idee zitten spelen voor een vervangings uitlaat maar uiteindelijk (nog) niet gedaan.Bij de LEOVINCE LV one kan ook de middenbok blijven zitten. Op youtube lijkt hij iets minder schel dan de akra en arrow.
 
Tnx.

Maar neen. Of beter gezegd (nog) niet gedaan. Bij aanschaf mt09 met Akra vanaf dealer wordt er ook niets afgesteld.

Misschien dat ik tzt een pcmdr eruit zet., maar vind die nog aardig aan de prijs.

Klopt. Bij de dealer gooien ze er een mooie Akrapovic titanium onder, uiteraard met MT logotje, dan mag je €1300,- euro aftikken en thats it.
 
@ aeck007, gefeliciteerd, mooi ding hoor ! :) Heel veel plezier ermee !

@ Bas600, klopt. Ik heb die fabrieksakra ook. Bevalt erg goed qua geluid. Niet te overdreven en een lekker soundje. En erg prettig dat de middenbok kan blijven zitten. Af fabriek wordt er idd niks aan gedaan qua afstelling. Ik heb er wel een PC-V opzitten. En dat bevalt prima. Vooral onderin merk je het, rijdt ie minder rukkerig. Lekker op rotondes bijv. Ik had de PC-V gewonnen (incl. afstellen op de Dyno) :) Maar anders had ik 'm ws niet gekocht, want ik vind het ook een hoop geld. Dan kan je misschien beter een Boosterplug/Kevmod oid kopen. Of zo laten, want de standaard afstelling vond ik persoonlijk wel goed mee te leven.
 
Las laatst iets over het afstellen van je CO2 verhouding in een verborgen menu. Hiermee schijn je de motor iets rijker te kunnen zetten wat vaak nodig is bij een vervangingsuitlaat. Iemand hiermee bekend, weet iemand hoe dit werkt??

P.s. Arrow uitlaat is besteld, zodra deze binnen is en er onder zit zal ik een foto posten (althans proberen hahaha)
 
Las laatst iets over het afstellen van je CO2 verhouding in een verborgen menu. Hiermee schijn je de motor iets rijker te kunnen zetten wat vaak nodig is bij een vervangingsuitlaat. Iemand hiermee bekend, weet iemand hoe dit werkt??
Misschien dat het opdezelde mannier werkt als met de MT09:

(zelf niet geprobeerd overigens..)
 
Hoi Mac Bean,

Heb vandaag dezelde video gevonden, thnx!
Nog niet kunnen uitproberen maar het lijkt mij dat dit voor de Tracer net zo zal werken.
Als dat zo is dan heb je vlgs mij helemaal geen Air/Fuel Controller nodig mocht je je CO2 verhouding van je motor willen aanpassen vanwege een (meer) open uitlaat.
Dit wordt zeker vervolgd!.......

Greetzzz
 
Tip van Flip; als je op youtube zit om dempers te luisteren dan raad ik aan om dat op
een i pad te doen. En dan met oordopjes luisteren. Dan heb je echt goed duidelijk helderder
geluid dan zo op de computer luisteren.
Heb het gedaan met een Hurric pro 2 demper voor een Honda nc750s bv.
 
Ik ben Kleur en ik heb gisteren een nieuwe tracer besteld en ik ben op zoek naar een gps steun. Plaatsing op het stuur vind ik te laag en ik kwam deze tegen op ebay. Hebben jullie ervaring met deze? Met deze krijg je een ram mount boven de tellerbak/boardcomputer


s-l1600.jpg
 
Ik ben Kleur en ik heb gisteren een nieuwe tracer besteld en ik ben op zoek naar een gps steun. Plaatsing op het stuur vind ik te laag en ik kwam deze tegen op ebay. Hebben jullie ervaring met deze? Met deze krijg je een ram mount boven de tellerbak/boardcomputer


[afbeelding]

Mooi ding. Wat kost ie?
Wat maak ik me druk, er moet eerst nog een tracer komen. :/
 
Ik ben Kleur en ik heb gisteren een nieuwe tracer besteld en ik ben op zoek naar een gps steun. Plaatsing op het stuur vind ik te laag en ik kwam deze tegen op ebay. Hebben jullie ervaring met deze? Met deze krijg je een ram mount boven de tellerbak/boardcomputer


[afbeelding]

waar zijn die te bestellen?
Jan
 
Ik heb gewoon een gaatje geboord in de metalen bevestigingsplaat van het standaard ruitbevestiging
en daar met een boutje met borgmoer een RAM-MOUNT stuurbeugel met kogel aan bevestigd.
Kogel komt dan net boven het tellerhuis uit. Klembeugel + houder erop en klaar :+
En de meesten met een TT hebben dit toch liggen, dus kost het ook nog eens niks *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan