New Yamaha MT-09 Tracer deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf de Yamaha Tour tanktas, bevalt prima.
Daar moet je los de quick-lock ring bij bestellen maar volgens mij moet dat bij elk merk.
De kwaliteit van bijvoorbeeld SW-Motech zal vergelijkbaar zijn ?
Volgens mij is de Yamaha tanktas van SW-Motech :)
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een alarmsysteem voor op de Tracer? M'n verzekeringsmaatschappij eist het B| , maar ik lees maar weinig positieve verhalen.

geen ervaring mee...
andere verzekeraar zoeken een optie :? m.i. een belachelijke eis voor deze (prijs)klasse
 
Ik ben aan het overwegen een tanktas aan te schaffen voor de Tracer. Afgelopen 16 jaar op drie verschillende motoren gezworen bij Bagster, maar zit nu te kijken naar zo'n quick-lock tankring systeem. Ik ben wel gecharmeerd van de SW-Motech tassen. Welke tas past het beste op de Tracer? Heeft iemand foto's van zijn Tracer met zo'n tas? Tas moet niet te groot zijn maar er moet bijvoorbeeld wel een extra vizier in passen, zoals de City Quick-lock Evo of - iets groter - de Ion Three.

Ik heb ook begrepen dat de Ion tassen eigenlijk de vorige generatie zijn en er inmiddels een nieuwe lijn van tassen is, de Evo-modellen. Maar die zijn een stuk duurder dan de Ion tassen en ook de tankring is twee keer zo duur. Wat is het voordeel van die Evo-tassen t.o.v. het oude systeem met de Ion-tassen?

Ik heb er 1tje van sw motech... past perfect op de tank en is groot genoeg voor je spulletjes dat je graag bij de hand hebt. De Engage tanktas.

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/c...rub--brands.yamaha.mt09tracer&typid=227452528
full
 
Laatst bewerkt:
De yamaha tanktas is dezelfde als die van SW motech. ik heb de Trial erop zitten.
full
. De evo bevestiging is iets vlakker dan de oude ziet er iets strakker uit en zwart ipv grijs. De Evo klik je erop de vorige versie haak je in en klik je dan vast. ps om de evo tankring goed te laten passen heb je ook de adapter van yamaha nodig welke ze ook voor hun eigen (rebranded SW MOTECH) tank tassen aanbieden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het overwegen een tanktas aan te schaffen voor de Tracer. Afgelopen 16 jaar op drie verschillende motoren gezworen bij Bagster, maar zit nu te kijken naar zo'n quick-lock tankring systeem. Ik ben wel gecharmeerd van de SW-Motech tassen. Welke tas past het beste op de Tracer? Heeft iemand foto's van zijn Tracer met zo'n tas? Tas moet niet te groot zijn maar er moet bijvoorbeeld wel een extra vizier in passen, zoals de City Quick-lock Evo of - iets groter - de Ion Three.

Ik heb ook begrepen dat de Ion tassen eigenlijk de vorige generatie zijn en er inmiddels een nieuwe lijn van tassen is, de Evo-modellen. Maar die zijn een stuk duurder dan de Ion tassen en ook de tankring is twee keer zo duur. Wat is het voordeel van die Evo-tassen t.o.v. het oude systeem met de Ion-tassen?


Ik heb de quicklock evo erop, maar vind het eigenlijk (achteraf) net iets te klein.

Vooral ook vanwege de bult aan binnenkant voor de montagering
2015-12-06%2014.03.58.jpg

2015-12-06%2014.04.04.jpg


Wel een prettig systeem
 
Hallo Jamf ik heb naar beide zitten kijken de city en de trial. Eigenlijk zijn ze wat betreft afmetingen aan de buitenkant vrijwel gelijk. uiteindelijk gekozen voor de trial omdat je dan bij gelijke afmetingen meer inhoud hebt omdat het achterste tasje komt te vervallen wat naar mijn idee niet erg nuttig is waarvoor je dan meer binnenruimte in het hoofdvak terugkrijgt bij de Trial.
 
Hallo DaanV,

Op de Yamaha is standaard een startonderbreker aanwezig, de goedkeuring staat op een van de eerste pagina's van de handleiding. Bij mij is dit geaccepteerd bij Centraal beheer, Unive.

Groet Willem
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe je de spiegels moet verstellen? D.w.z. ik wil de hoek van de steel aanpassen t.o.v. het stuur. Ik heb het plastic dopje eraf gewipt, daaronder zit een moertje (10 mm) maar een dop- of pijpsleutel krijg ik er niet in, daar is te weinig ruimte voor. Iemand een idee? :?
 
Weet iemand hoe je de spiegels moet verstellen? D.w.z. ik wil de hoek van de steel aanpassen t.o.v. het stuur. Ik heb het plastic dopje eraf gewipt, daaronder zit een moertje (10 mm) maar een dop- of pijpsleutel krijg ik er niet in, daar is te weinig ruimte voor. Iemand een idee? :?

Gewoon wrikken, hij kan draaien!
 
Ik heb de quicklock evo erop, maar vind het eigenlijk (achteraf) net iets te klein.

Vooral ook vanwege de bult aan binnenkant voor de montagering
[afbeelding]
[afbeelding]

Wel een prettig systeem

Op de Tracer zou je haast een quick lock GS moeten kunnen passen. Ik heb een gewone 09, en daar past enkel de tas op welke jij hebt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan