NewBeeee

Moneypenny

Rookie
15 jul 2006
4
0
Rotterdam
Hoi Hoi.

Zojuist geregistreed en even voorstellen dan maar,
ik ben Danielle...geboren en getogen rotterdamse..25 lentes jong.

Ben bezig met lessen, heb inmiddels 2 rijscholen gehad(waar ik te laat achter kwam dat het erg FOUTE rijscholen waren) dus ben ik op zoek naar een nieuwe rijschool in rotterdam, als iemand mij aan een goed adres kan helpen?! Zou mooi zijn! :}

Nou dat was de eerste post dan, ....

Groetjes!
 
heheh, erg slechte ervaring mee.
De eerste schoof alles voor zich uit, elk einde van de les was ik uitstekend en elke begin van de les moest ik de vorige les herhalen..schoot dus niet op.
En de tweede, ja. Dat was een erg foute instructeur waar ik me naar verloop van tijd steeds minder op mijn gemak bij voelde!

Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe :)
 
heheh, erg slechte ervaring mee.
De eerste schoof alles voor zich uit, elk einde van de les was ik uitstekend en elke begin van de les moest ik de vorige les herhalen..schoot dus niet op.
Eeeeeeeehhhhhmmmmmmmm...................

Misschien om te kijken of je de vorige les goed hebt opgelet :?
 
Eeeeeeeehhhhhmmmmmmmm...................

Misschien om te kijken of je de vorige les goed hebt opgelet :?

Ja dat is prima als dat zo is, maar als je het gevoel krijgt dat je niet vooruit gebracht wordt, en dat hij je onnodig veel lessen wil laten rijden...ben je er snel klaar mee. ELke keer was het zo van ''ja meid gaat fantastisch, je hebt het door en gaat je goed af enzo'' en de volgende les, ''nou vorige keer was dus echt niks, dus die gaan we herhalen''...
Na 16 lessen was het of ik er maar 2 heb gehad...behalve dat ik er financieel wel 16 heb gehad
Dat kan 1 keer, 2 keer gebeuren,...maar geen 15 keer!!! :( :( :N
 
Ja dat is prima als dat zo is, maar als je het gevoel krijgt dat je niet vooruit gebracht wordt, en dat hij je onnodig veel lessen wil laten rijden...ben je er snel klaar mee. ELke keer was het zo van ''ja meid gaat fantastisch, je hebt het door en gaat je goed af enzo'' en de volgende les, ''nou vorige keer was dus echt niks, dus die gaan we herhalen''...
Na 16 lessen was het of ik er maar 2 heb gehad...behalve dat ik er financieel wel 16 heb gehad
Dat kan 1 keer, 2 keer gebeuren,...maar geen 15 keer!!! :( :( :N

Groot gelijk!!

Welkom op MF *O*
 
welkom hier

[me]w84me mag als eerste om een foto vragen
[/me]


wanneer ga je een foto plaatsen van je zelf O-)
bij wie heb je tot nog toe lessen gehad trouwens anders weten we niet welke we kunnen noemen als eventuele vervanger
 
welkom hier

[me]w84me mag als eerste om een foto vragen
[/me]


wanneer ga je een foto plaatsen van je zelf O-)
bij wie heb je tot nog toe lessen gehad trouwens anders weten we niet welke we kunnen noemen als eventuele vervanger


Foto komt er aan, enkele dagen...
Nee, ik ga geen namen noemen, want misschien doen ze het voor de rest wel goed en had ik gewoon domme pech, vind ik dan ook weer zo lullig voor ze!
 
Hallo welkom :W

Weet wel een goeie rijschool maar die zit in Vlaardingen(of Hoogvliet)is een oude kennis van me,is af en toe een beetje geflipt maar dan in de goeie zin van het woord.

Als je wilt weten welke rijschool dat is,e-mailadres staat in m'n profiel.
Is ook m'n msn dus kan/mag je me ook gelijk toevoegen als je wilt. ;) O-)


groetjes Artie :W
 
:W Monneypenny
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
Foto komt er aan, enkele dagen...
Nee, ik ga geen namen noemen, want misschien doen ze het voor de rest wel goed en had ik gewoon domme pech, vind ik dan ook weer zo lullig voor ze!

daar heb jij weer een punt
kom anders een keer naar de parking op woensdag daar zitten we met allemaal rotterdammers
zit er vast een tussen met een naam van een goede rijschool
 
Terug
Bovenaan Onderaan