Newbie: 25 kw ombouw procedure

The Magician

Rookie
17 aug 2004
13
0
Ik ben van plan een motor te kopen van om en nabij '94. Deze is nog geen 25Kw. Kan iemand mij uitleggen wat de hele procedure is om deze motor naar 25kw om te bouwen, met een kostenplaatje. Het gaat om een nederlandse motor.

Thanks, Marvin.

Edit: het gaat om een ZXR400
 
Laatst bewerkt:
er is een dealer die hem voor ongeveer 500 euro officieel kan begrenzen. hij voert hem dan uit naar duitsland(op papier dan), begrensd hem en laat hem dan weer opnieuw keuren(dit keer met 25kw).

Ik kom ff niet op de naam van die zaak, maar als je Rootje of Exo ff een mailtjes stuurt kunnen zij het je ff precies vertellen.
 
Klinkt goed 8-) . Nog een dure grap, maar goedkoper dan een '99 model. Maar dan ben ik voor 500 euro helemaal compleet officeel KLAAR?
 
Dacht dat het zelfs nog iets goedkoper was, maar idd Rootje een mssg sturen en ff de search gebruiken...
 
Dacht dat het zelfs nog iets goedkoper was, maar idd Rootje een mssg sturen en ff de search gebruiken...

Zij hebben er inderdaad minder voor betaald las ik, maar toen ik belde naar Jurgen van Dijk (dat is het bedrijf immers) kreeg ik 550 te horen. Dat is dus wel inclusief het begrenzen zelf (=arbeidskosten voor het plaatsen van de ringen). Beetje pittig aan de prijs, maar je bent dan wel van al het gezeik af.
 
:+Goed werk, zijn hele mooie fietsen! Leuk stuur- en rijplezier op zo'n ding Heb zelf ook overwogen om zo'n ding aan te schaffen!!

Succes met je zoektocht en laat even weten hoe het is verlopen 8-)

Thnx! Ik zal het laten weten, maar moet eerst nog rijles-gerechtigd worden :X (3 maandjes).
 
Terug
Bovenaan Onderaan