Newbie maakt kennis, Thundercat wanted;)

DaMaster

MF'er
4 aug 2004
132
0
Dokkum
Hallo MF-ers,

Ik lees al een poosje de topics maar nu toch maar aangemeld :)
Ik ben DaMaster :x en woon ik Dokkum, Friesland. Sinds een paar maand les maar kon helaas niet meer afrijden voor de bouwvak. Examen is pas 30 aug ;(
Daarna zou ik dolgraag een Thundercat kopen, want ik vind dit echt n supermooie machine! Dat wordt dus begin september op zn vroegst. Wat denken jullie, is het wel verstandig dan nog een motor te kopen (het rij-seizoen schiet dan al aardig op)? Ik wil natuurlijk meteen rijden dat spreekt voor zich! Verder ben ik benieuwd wat een wat oudere Cat ongeveer moet kosten (ja heb marktplaats al bekeken, wat de gek er voor geeft is het natuurlijk) en zijn er specifieke dingen waar ik bij dat ding op moet letten? Er staan er in Friesland/Groningen slechts een handjevol te koop helaas. Budget zit rond de 5000 eurootjes; wat denken jullie? Moet wel zeggen dat ik niet echt een sleutelaar ben maar heb genoeg die dat voor mij doen ;)
Groeten!
 
Kom hier zelf ook nog niet zo lang, welkom en succes met je examen.

Voor motors, kijk eens hier: http://www.autotrader.nl/BIKES/search/bikes-search-page.jsp

Waar je op moet letten bij de aanschaf van een motort laat ik liever over aan de expert(s).

Zelf mijn motort gekocht, zonder dat ik een rijbewijs had (thuis laten afleveren) en zonder proefrit. Gelukkig bevalt ie, maar 't is geen aanrader om 't zo te doen.
 
:^

tc.nl roeleert :}

en welkom natuurlijk :)
Hartelijk welkom! En voor vragen over de TC en de juiste kleur lippenstif bij je ogen kan je bij Viccie terecht! Die heeft namelijk van beiden de negatieve (maar ook vele positieve) dingetjes mee mogen maken! :+
 
welkom en veel plezier op het forum thundercat is zeker een mooie motor zit stiekum zelf ook rond te kijken voor dat poeze beest.
Of er moet een super mooie gixxer me pad kruisen
 
heb nog een mooie schade thundercat voor je, moet alleen een nieuw frame in O-) :X
 
Haha, super jonges!
Leuk die reacties! Het liefst had ik een zwart/zilver/oranje of geel, maar ook de rood/zwarten zijn wel cool. Ennuh, wat betreft die schadefiets Thunderer, ik zei toch dat ik graag METEEN wilde rijden:p
Thanx anyway! Zit al maanden de kijken naar 600cc fietsen maar telkens ontdek ik dat er gewoon geen mooiere is dat de Cat! Is het btw redelijk te doen daarop te beginnen? En ik ben best lang (1.97) dus ik zit dr ook wat over in of ik wel 'pas' zegmaar ;)
 
Haha, super jonges!
Leuk die reacties! Het liefst had ik een zwart/zilver/oranje of geel, maar ook de rood/zwarten zijn wel cool. Ennuh, wat betreft die schadefiets Thunderer, ik zei toch dat ik graag METEEN wilde rijden:p
Thanx anyway! Zit al maanden de kijken naar 600cc fietsen maar telkens ontdek ik dat er gewoon geen mooiere is dat de Cat! Is het btw redelijk te doen daarop te beginnen? En ik ben best lang (1.97) dus ik zit dr ook wat over in of ik wel 'pas' zegmaar ;)

ik ben 2,05 en heb nou al 45000km op 2 Cats gedraaid, dus je zit er best op hoor ;)
 
zeg er ook bij hoe die cats aan hun einde komen anders denkt ie dat je niet verder komt dan 20k km met een cat O-)

haha, Thundercat-destructie-bedrijf zegt genoeg geloof ik :P

(heb de rare kwaal dat ik ze vlak na het berijken van de 60000km op de klok van een dijk afflikker O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan