Newbie met meteen een vraag

THE MUD

MF veteraan
22 aug 2004
3.958
73
Tolkamer (GLD)
Hallo mensen.
Ik ben Stefan en ik ben nieuw hier (duh).
Ik ben helaas pas net 16 dus ik mag net (legaal) brommerrijden.
Ik ben helemaal autofreak maare kbegin steeds verslaafder te raken aan motoren (yeah t gaat de goeie kant op). Kheb laats ff bij een Honda CBR 1000 rr Fireblade 2004 achterop gezeten. En dat laagvliegen over de dijk beviel me wel. Je hebt gewoon een veel intensere snelheidsbeleving dan in een auto.
Ik rijd zelf op een Derbi Senda Sm X-treme dus ik rijdt iig al schakel.
Op mijn 15e reed ik altijd scooter (ik had een Italjet Dragster) dus ik moet toegeven dat ik ook op een plastic tupperware bakkie heb rondgereden met magnetronmotor.

Ik heb meteen een vraag: Kan iemand a.u.b. mijn naam veranderen want das nie helemaal goed gegaan. A.u.b veranderen in: DA SENDA MAN.
B.V.D.

En ik wens iedereen op dit forum veel veilige en leuke kilometers toe


PS: Zijn er nog motorrijders met vette bikes uit de regio Arnhem-Wageningen? Ik zou het best wreed vinduh om nog s een stukkie 8erop een vette bike mee te sportuh :]
Heeft er nog iemand een motorjack over voor een leuk prijsje. Het liefst en leren jack (nylon kan ik nieuw voor leuke prijsjes krijgen). A.U.B. geen chopper/harley/antieke jacks o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst welkom op MF. :}

Verder zou het bot zijn om te zeggen UTFS, dus eenmalige naamswijziging opzoeken en je weet alles.

Bedenk wel, eenmalig is 1malig, da's eenvoudig. 8-)


Xag dat je meteen een naamswijzigingsverzoek gedaan had, vlotte reactie.
En ik ben de eerste die je welkom heette, was me nog niet overkomen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan