Newbie Toertocht Veluwe

dzjien

Rookie
21 sep 2004
11
0
Hallo allemaal,
Heeft iemand ergens de newbie toertocht 2004 dwars door de Veluwe op z'n harde schijf(rem :+ ) staan? Ben namelijk op zoek naar een leuk toggie in die contreien...
Laterzzz... :]

Sorry, had deze vraag wellicht ergens anders moeten posten realiseer ik me nu...

Maaruh, toch alvast bedankt voor je reactie.

Ennuh, lekker zweten he, deze dagen??? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat je een Newbietoer ging organiseren, maar nee hoor B|


dat dacht je goed. ik dacht dat ook en nu hangt hij.


we moeten hem alleen nog een datum opdringen en hem erop wijzen dat hij een deelnemerslijst bij moet gaan houden. (en natuurlijk verwachten we een perfekte route)


wij rijden in ieder geval weer mee!
 
dat dacht je goed. ik dacht dat ook en nu hangt hij.


we moeten hem alleen nog een datum opdringen en hem erop wijzen dat hij een deelnemerslijst bij moet gaan houden. (en natuurlijk verwachten we een perfekte route)


wij rijden in ieder geval weer mee!
:^

En wellicht kan TS hier alvast wat inspiratie opdoen:

2004:
NewbieToer 2004
Newbie Tour Veluwe Edition
Zuid Nederland: "Newbie toer pre-winter editi
Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute
2005:
Newbie tour 01 - 2005 : Salland Edition
Newbie Tour - Check Point Charlie Edition
Newbies: Tour de Theun - 11 september
2006:
Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition
 
Laatst bewerkt:
Hey Fully, thanx for het kaartje! Ik zal 'm toch een keer zelf even moeten rijden om zeker te zijn dat alle wegen nog zo lopen als toen. Veel gemeentes moet namelijk hun budget voor infrastructuur wel opmaken aan het eind van het jaar, anders krijgen ze minder te besteden in het jaar daarna, dus.....rotondes, vluchtheuvels, nieuwe wegen, etc. etc. In ieder geval tof dat je het routekaartje nog ergens had liggen. Niet toevallig ook nog een beschrijving ergens onderin een virtuele doos? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan