Newbie tour 01 - 2005 : Salland Edition

Wanneer gaan we deze tocht rijden?

  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 10 14,1%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 5 7,0%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 2 2,8%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 2 2,8%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 1 1,4%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 1 1,4%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 2 2,8%
  • Zondag 1 mei

    Stemmen: 48 67,6%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Of ik op de data's die aangegeven zijn kan of niet (geen idee, zover plan ik nooit) ... Na 3 newbie tour's gereden te hebben vindt ik het wel welletjes zo ;)

Dus welke datum het ook gaat worden ik kom deze keer echt niet ...
 
Hé Ted, wat lees ik nu, heel vervelend voor je.
Als je het niet aan de verzekering wil opgeven en je het zelf wil gaan doen bied ik bij deze mijn hulp aan, arbeidsloon is altijd een grote post op een rekening.
Als je dat kan besparen door het zelf te doen, zijn dat de eerste verdiensten.

Als mijn hulp gewenst is hoor ik het van je.
 
Hé Ted, da's niet zo best '( . Gelukkig heb je zelf niet al te veel schade en dat blijft toch het belangrijkste.

Succes met het herstel van alles!
 
Joh Ted, das ff mooi schrikken en balen. Hopelijk valt de financiele schade mee.

[me]Deadeye gaat alvast op zoek naar een bullbar voor de toer ;) [/me]
 
Geluk bij een ongeluk !

Volgens de tussenpersoon heb ik net die ene verzekering waar het aanrijden van loslopende dieren wel verzekerd is ZONDER Bonusverlies.
(Voor de geïntresseerden, het is de allrisk verzekering van de MAG :} (http://www.mag-nl.org/verzekering/ ), kan deze nu extra aanraden, want voor mij was het ook nog een van de goedkoopste verzekeringen toen . . .)

Dus het schijnt allemaal wel los te lopen. De motor gaat vrijdag naar de dealer, de dinsdag daarop kijkt de expert erna en als het goed is is hij daarna binnen een week weer rijklaar.

heb echter nog wel het probleem dat ik van mijn beschadigde jas, laarzen en broek waarschijnlijk de aankoopbewijzen niet meer heb. Zal vanavond mijn "archiefkamer" eens doorstruinen . . .
 
Hé Ted, wat lees ik nu, heel vervelend voor je.
Als je het niet aan de verzekering wil opgeven en je het zelf wil gaan doen bied ik bij deze mijn hulp aan, arbeidsloon is altijd een grote post op een rekening.
Als je dat kan besparen door het zelf te doen, zijn dat de eerste verdiensten.

Als mijn hulp gewenst is hoor ik het van je.
Bedankt voor het aanbod!, maar zoals je hierboven kunt lezen komt t blijkbaar wel goed.

Ook de anderen bedankt voor t medeleven !

Maar zullen we weer over gaan tot de orde van de dag ??? Dit is eigenlijk een beetje off-topic :P
 
Hey Ted, erg kloten zeg dat je dit moet overkomen. Gelukkig valthet achteraf "mee" voor zover mogelijk. Veel succes iig met de afhandeling en beterschap met je been...

Weet nog niet of ik mee ga (mag is beter uitgedrukt), lijkt me wel een keer leuk.......

(is een erg bekende route voor mij, dus als ik mee ga ben ik wel bereid om voor te reiden.......mmmm, wie wil dr dan achter me aan rijden... O-) :X )
 
Hey Ted, erg kloten zeg dat je dit moet overkomen. Gelukkig valthet achteraf "mee" voor zover mogelijk. Veel succes iig met de afhandeling en beterschap met je been...

Weet nog niet of ik mee ga (mag is beter uitgedrukt), lijkt me wel een keer leuk.......

(is een erg bekende route voor mij, dus als ik mee ga ben ik wel bereid om voor te reiden.......mmmm, wie wil dr dan achter me aan rijden... O-) :X )

Wat mij betreft mag je mee . . of de rest er ook akkoord mee gaat ?? zal er tezijnertijd een polletje tegenaangooien :P

Zolang je je een beetje aan de richtlijnen houdt ben je van harte welkom terzijnertijd :]
 
Als ik dan kan ga ik zeker mee!!

Hey Ted, erg kloten zeg dat je dit moet overkomen. Gelukkig valthet achteraf "mee" voor zover mogelijk. Veel succes iig met de afhandeling en beterschap met je been...

Weet nog niet of ik mee ga (mag is beter uitgedrukt), lijkt me wel een keer leuk.......

(is een erg bekende route voor mij, dus als ik mee ga ben ik wel bereid om voor te reiden.......mmmm, wie wil dr dan achter me aan rijden... O-) :X )

Ik wil wel achter je rijden O-)

Hoezo of jij mee mag??
 
na 3 gemiste tours wil ik nu wel mee alleen 1 mei zal wel weer nationale motor dag in assen zijn dus moet ff kijken
 
Heel verhaal over crash

Balen van je crash zeg, maar gelukkig ben je er dus nog redelijk vanaf gekomen. Ik wou je zeggen dat aanrijdingen met dieren je niet je no-claim zouden moeten kosten, maar ik zag dat je daar zelf ook al uit was. Alle schades die niet jouw directe schuld zijn (aangereden worden door anderen, aanrijdingen met dieren, brand, diefstal) hebben geen invloed op je no-claim. Zo was het iig bij mij ook bij Unive toen mijn motor in de fik werd gestoken. Je hebt alleen waarschijnlijk wel een eigen risico, wat in mijn geval al bijna de helft van de totale schade was.
 
oh ja,. .. die bewuste avond had ik ook nof wat foto's gemaakt om een impressie te geven van t landschap, zal effe een paar piccies posten

hier het bij het pontje van Olst (en een nog hele motor :X )
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan