Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Stelletje camerageile honden :) :+


Ik heb ze per 2 in je mail gepropt. Hoop dat xs4all het goed vind! Was best wat werk!

Hej Stefan heel erg bedankt.

Ik heb nu pas mijn E-mail gechecked (ik heb het deze week erg druk gehad -O- -O- ) maar ik heb ze allemaal binnen op mijn xs4all *O* *O* :Y

Wat zijn er veel :9~ en mooie foto's :9~ foto's van ons gemaakt :W Ook namens mijn broertje (de geel zwarte suzuki)heel erg bedankt :} :}

gr. Jeroen :W
 
Bij deze wil ik deur1967 en Stefan erg bedanken voor de mooie foto's die gemaakt zijn

Bij deze geen dank, graag gedaan, kleine moeite. Heb het zelf ook erg naar mijn zin gehad.

enne i'm very impressed by the foto's van Stefan ... pfff wat een resolutie!
heel leuk dat inzoomen en uitknippen. Het lijkt ineens of de foto van heel dichtbij genomen is.

@Stefan , geen enkel probleem dat je de foto's verder niet bewerkt hebt (contrast/brightness enzo). Je kan inderdaad je tijd beter benutten. De mensen die het aan willen passen, kunnen het best zelf. Degene die het niet kunnen, zien niet eens dat kleuren "verkeerd" zijn (waaronder ik ook val ;) ).

Cheers, Marc
 
Bij deze wil ik deur1967 en Stefan erg bedanken voor de mooie foto's die gemaakt zijn

Graag gedaan :Y

Hebbur nog wel meer, maar blijkbaar hebben de geportretteerde niet zo'n interesse om ze te ontvangen. Alle groepsfoto's (alle 4 :+ ) heb ik inmiddels geplaatst. Dus niemand mist er iets aan!
 
Nog effe wat anders: volgens mij ben ik op de heenweg naar IJsselstein geflitst :( Op de A2 stond vlak voor de Lekbrug een mobiele controle in de berm die ik te laat zag... Ik reed niet extreem hard, iets van 120 of zo, maar je mag daar maar 100 -O- Zou mijn eerste bon met de motor zijn '(
en al binnen? B|

ikke wel namelijk, dure dag zo :N

129,- :X
 
Ikke ook newbie, maar wel dit weekend op de duitse snelweg op mijn pa's zzr 1400 295 geklokt 8-) , en dat met een 25kw rijbewijs *D , was ook bij de Nurburgring (Nordschleiffe) maar ben niet wezen rijden, allemaal mafkezen daaro en heb nog geen circuitervaring en mijn pa vond het ook niet zo een goed idee, maar mocht daarna dus wel ff gassen op de snelweg, dat vond ie dan wel weer oke :?
 
en al binnen? B|
Nog niks gehoord, maar ik ga nog niet lopen juichen... Balen voor je in ieder geval; blijft toch zonde van het geld :(
Ikke ook newbie, maar wel dit weekend op de duitse snelweg op mijn pa's zzr 1400 295 geklokt 8-) , en dat met een 25kw rijbewijs *D , was ook bij de Nurburgring (Nordschleiffe) maar ben niet wezen rijden, allemaal mafkezen daaro en heb nog geen circuitervaring en mijn pa vond het ook niet zo een goed idee, maar mocht daarna dus wel ff gassen op de snelweg, dat vond ie dan wel weer oke :?
Zou ik geen gewoonte van maken als ik jou was... Als er iets gebeurt reed je zonder geldig rijbewijs en kun je naar je verzekeringscenten fluiten. Veroorzaak je ook nog eens schade en/of letsel bij een ander, dan wordt dat op jou verhaald en kun je de rest van je leven werken om die schuld af te betalen.
 
Nog niks gehoord, maar ik ga nog niet lopen juichen... Balen voor je in ieder geval; blijft toch zonde van het geld :(Zou ik geen gewoonte van maken als ik jou was... Als er iets gebeurt reed je zonder geldig rijbewijs en kun je naar je verzekeringscenten fluiten. Veroorzaak je ook nog eens schade en/of letsel bij een ander, dan wordt dat op jou verhaald en kun je de rest van je leven werken om die schuld af te betalen.
ben ook niet van plan het vaker te doen nee, en dat vehaal van de verzekering en derg is me ook al bekend van mijn scooterperiode, was ook niet helemaal legaal. maar leuk was het wel *O*
 
Zou ik geen gewoonte van maken als ik jou was... Als er iets gebeurt reed je zonder geldig rijbewijs en kun je naar je verzekeringscenten fluiten. Veroorzaak je ook nog eens schade en/of letsel bij een ander, dan wordt dat op jou verhaald en kun je de rest van je leven werken om die schuld af te betalen.
als er iets mis gaat met 295 km/h heb ik zelf andere zorgen :X
 
bovendien kan je in duitsland boven de 130kmpu sowieso naar verzekering fluiten, omdat je je dan aantoonbaar niet aan de adviessnelheid hebt gehouden, en dus niet verzekerd bent.
ga me niet vertellen dat nooit boven 130km/u in Duitsland gereden heb?

jullie moeten er ook niet zo'n probleem van maken, krijgt waarschijnlijk eerder een ongeluk door uit de bocht te vliegen of iets dergelijks dan op een perfect recht stuk met weinig verkeer ff goed op je gas te gaan, ik denk dat jullie hetzelfde doen als de mogelijkheid daar is, doe nou niet of jullie je altijd aan de regels houden en nooit iets onvrantwoordelijks doen? :?
 
ga me niet vertellen dat nooit boven 130km/u in Duitsland gereden heb?

jullie moeten er ook niet zo'n probleem van maken, krijgt waarschijnlijk eerder een ongeluk door uit de bocht te vliegen of iets dergelijks dan op een perfect recht stuk met weinig verkeer ff goed op je gas te gaan, ik denk dat jullie hetzelfde doen als de mogelijkheid daar is, doe nou niet of jullie je altijd aan de regels houden en nooit iets onvrantwoordelijks doen? :?
nee hoor O-)


noooooooooooooit ;)
 
bovendien kan je in duitsland boven de 130kmpu sowieso naar verzekering fluiten, omdat je je dan aantoonbaar niet aan de adviessnelheid hebt gehouden, en dus niet verzekerd bent.
In Nederland met 245 ook niet hoor :X
 
Nou vooruit, nog één keer dan...
ga me niet vertellen dat nooit boven 130km/u in Duitsland gereden heb?
Ik niet, maar dat is ook niet mijn ding... Maakt niet uit; iedereen moet doen wat ie leuk vindt. Je mag daar gewoon zo hard rijden, dus daar hoor je mij ook niet over.
jullie moeten er ook niet zo'n probleem van maken, krijgt waarschijnlijk eerder een ongeluk door uit de bocht te vliegen of iets dergelijks dan op een perfect recht stuk met weinig verkeer ff goed op je gas te gaan, ik denk dat jullie hetzelfde doen als de mogelijkheid daar is, doe nou niet of jullie je altijd aan de regels houden en nooit iets onvrantwoordelijks doen? :?
Persoonlijk vind ik dat er een verschil is tussen "niet aan de regels houden" en "iets onverantwoordelijks doen". Het eerste hoeft helemaal geen probleem te zijn: als je midden in de nacht op een volkomen lege snelweg even het gas opentrekt heeft niemand daar last van. Zelf rij ik ook eigenlijk altijd wel iets te hard; dat hoort er ook een beetje bij als je motor rijdt, vind ik.

"Iets onverantwoordelijks doen" is naar mijn idee wél een probleem. Dat houdt dus in dat je iets doet waarvan je weet dat het eigenlijk niet kan. Anders is het niet onverantwoordelijk, toch? Natuurlijk liep je in dit specifieke geval zelf het grootste risico: als er iets was gebeurd zou je daar hoogstwaarschijnlijk alleen zelf het slachtoffer van zijn geworden. Het enige dat ik deed was je wijzen op dat risico: namelijk dat je, áls er iets was gebeurd, zelf voor álle kosten op had mogen draaien. Daar verandert het feit of je daar al dan niet zo hard mocht rijden helemaal niets aan: ook als er bij 100 km/u iets was gebeurd was je het haasje geweest, want je reed zonder geldig rijbewijs. Dát noem ik onverantwoordelijk, niet alleen van jou, maar ook van je vader die dit risico dus willens en wetens mede heeft genomen.
Pffff "moraalridderzeikertjes"
Tja... Dit is mijn mening; als die me in de ogen van sommigen tot een moraalridder maakt, dan moet dat maar :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan