Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
ik wil ook mee! *O* zet mij dus ook maar onder aan de lijst.

zijn er mensen die vanuit amsterdam vertrekken? misschien kunnen we afspreken?
 
Ik ga ook wel weer eens mee :9
Heb nu bijna 1 jaar mijn rijbewijs dus ben ook nog newbie ;)

Wel ff onder voorbehoud van een vaag geluidje aan me motor, maar ik denk dat ik het net gefixt heb.

Stekkertje om me accu op te laden zat vol met water, pootjes waren al weggeoxideerd. :X
Me TomTom viel ook af en toe al uit.

Gebeurde haast alleen op een hobbelige weg en als ik boven de 6000rpm uit kwam.
Dan ging het water lekker klotsen denk ik.
 
ik wil ook mee! *O* zet mij dus ook maar onder aan de lijst.

zijn er mensen die vanuit amsterdam vertrekken? misschien kunnen we afspreken?


ik vertrek met 2 vriendjes vanuit a'dam. dus samen rijden is mogelijk. Nu nog een goeie plek bedenken.

wolve: iedereen is gelukkig geslaagd dus we komen idd met z'n 3e. meneer cbr600 is wel onder politiebegeleiding naar z'n examen gebracht maar dat heeft gelukkig geen invloed gehad ;)

vooruitzichten voor volgend weekend volgens het KNMI:Aanhoudend zomers, Ook nog steeds warm met temperaturen waarschijnlijk rond de 25 graden. *O* d'r stond ook iets over onweer maar dat negeer ik ff ;)
 
ik wil ook mee! *O* zet mij dus ook maar onder aan de lijst.

*O*

Maar de tweede helft van dát ritje was zéker de moeite waard :9 :P

:Y :9~ :]

Dat waren alleen ook geen newbie-geschikte-snelheden. O-) :X

Ik ga ook wel weer eens mee :9
Heb nu bijna 1 jaar mijn rijbewijs dus ben ook nog newbie ;)

*O*

wolve: iedereen is gelukkig geslaagd dus we komen idd met z'n 3e. meneer cbr600 is wel onder politiebegeleiding naar z'n examen gebracht maar dat heeft gelukkig geen invloed gehad ;)

Onder politiebegeleiding? :o
Maar da's mooi om te horen. :Y *O*
 
Onder politiebegeleiding? :o
Maar da's mooi om te horen. :Y *O*

instructeur kwijtgeraakt in Zaandam (instructeur was met de auto vanwege het examen)) bij een rotonde sloeg ie rechtaf, maar de instructeur ging rechtdoor....
vervolgens wist ie niet waar het cbr was (ligt nogal verstopt) en kon hij z'n instructeur ook niet meer horen :X
uiteindelijk na 15 minuten ronddolen gestopt bij een politiebureau om de weg te vragen. hebben ze daar eerst het cbr gebeld om hem vervolgens met een politie-auto naar het examen te brengen. vriend is onder luid gelach binnengehaald en mocht meteen door voor het examen. en dan toch slagen _O- *O*
 
volgens mij is dit niet de beste avond om m'n leren broek een beetje in te gaan zitten zodat ie zondag goed zit :X

Heb net ff klein stukje gereden om te tanken en supermarkt te gaan, maar plak aan alle kanten. Denk niet dat ik die broek zo uit krijg _O-

Kheb zin in zondag, weer wordt iets aangenamer zag ik *O*
 
volgens mij is dit niet de beste avond om m'n leren broek een beetje in te gaan zitten zodat ie zondag goed zit :X

Heb net ff klein stukje gereden om te tanken en supermarkt te gaan, maar plak aan alle kanten. Denk niet dat ik die broek zo uit krijg _O-

Kheb zin in zondag, weer wordt iets aangenamer zag ik *O*
Klinkt gek, maar met dit weer trek ik juist thermo-ondergoed aan......gaat die leren broek zo weer uit.

:W
 
Als jij mee gaat kan ik het iig op de snelweg bij houden :P

Denk alleen dat je binnendoor iets pittiger rijdt dan ik _O-
dan heb ik een trieste mededeling voor je, er zit geen snelweg in het ritje geloof ik :P

maar he, het is een ritje met wel aardig wat mensen, ik zal me gedragen ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vertrek met 2 vriendjes vanuit a'dam. dus samen rijden is mogelijk. Nu nog een goeie plek bedenken.

wolve: iedereen is gelukkig geslaagd dus we komen idd met z'n 3e. meneer cbr600 is wel onder politiebegeleiding naar z'n examen gebracht maar dat heeft gelukkig geen invloed gehad ;)

vooruitzichten voor volgend weekend volgens het KNMI:Aanhoudend zomers, Ook nog steeds warm met temperaturen waarschijnlijk rond de 25 graden. *O* d'r stond ook iets over onweer maar dat negeer ik ff ;)

Ik vertrek ook vanuit amsterdam, nog een plekkie vrij om mee te rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan