Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Ook nog een plekkie voor mij vrij bij de 'Amsterdamse groep' :+

Vertrek niet vanuit Amsterdam, maar wel in de buurt en alleen rijden is ook zo ongezellig :Y
 
instructeur kwijtgeraakt in Zaandam (instructeur was met de auto vanwege het examen)) bij een rotonde sloeg ie rechtaf, maar de instructeur ging rechtdoor....
vervolgens wist ie niet waar het cbr was (ligt nogal verstopt) en kon hij z'n instructeur ook niet meer horen :X
uiteindelijk na 15 minuten ronddolen gestopt bij een politiebureau om de weg te vragen. hebben ze daar eerst het cbr gebeld om hem vervolgens met een politie-auto naar het examen te brengen. vriend is onder luid gelach binnengehaald en mocht meteen door voor het examen. en dan toch slagen _O- *O*

Haha, geweldig verhaal! Dat verhaal gaat denk ik nog wel jaren mee daar. :}

25kw snelheden -O-

:+

Ach, in de bochten maakt het niet uit en op de rechte stukken hoef ik toch geen 200 te rijden. Daarvoor is m'n rijbewijs me te lief. :]

dan heb ik een trieste mededeling voor je, er zit geen snelweg in het ritje geloof ik :P

maar he, het is een ritje met wel aardig wat mensen, ik zal me gedragen ;)

Klopt! :Y

We kruisen de snelweg wel een paar keer. Maar zeker met zo'n groep is het lastig zoiets goed te regelen, en op de snelweg het stop-systeem gebruik is een no-no bij mij.

Dus dat worden allemaal leuke minder doorgaande weggetjes. :Y :]

volgens mij is dit niet de beste avond om m'n leren broek een beetje in te gaan zitten zodat ie zondag goed zit :X

Heb net ff klein stukje gereden om te tanken en supermarkt te gaan, maar plak aan alle kanten. Denk niet dat ik die broek zo uit krijg _O-

Kheb zin in zondag, weer wordt iets aangenamer zag ik *O*

Heb je 'm ondertussen ook al uitgekregen of slaap je er nu noodgedwongen in? :o

Ik heb er gelukkig (deels) een dun laagje stof binnenin zitten, dus daar plakt het niet. Ideaal. :}
 
stefan......zag ik jouw zondag nog rijden?

in de buurt van woerden.......achter een klein groepje motoren?
 
wil wel graag meerijden, hebben jullie al een plek afgesproken?

Ik vertrek ook vanuit amsterdam, nog een plekkie vrij om mee te rijden?

Ook nog een plekkie voor mij vrij bij de 'Amsterdamse groep' :+

Vertrek niet vanuit Amsterdam, maar wel in de buurt en alleen rijden is ook zo ongezellig :Y

ja hoor, meerijden is geen probleem. Heb afgesproken dat we via de Utrechtsebrug naar de A2 rijden. Dus lijkt mij de esso Utrechtsebrug het makkelijkste om af te spreken. Om 9.45 daar verzamelen? dan hebben we zat tijd om naar ijsselstein te rijden
 
jupjup! Op de terugweg van scheveningen! (binnendoor)


Waar was jij dan? Zeker in een koekblik!?
ik heb geen eens een koekblik B|

fazermeeting *O*

geen fazers gezien??
het was voor linschoten geloof ik.....wij gingen richting woerden, jullie gingen de andere kant op.
 
ik heb geen eens een koekblik B|

fazermeeting *O*

geen fazers gezien??
het was voor linschoten geloof ik.....wij gingen richting woerden, jullie gingen de andere kant op.

Mij geen fazers opgevallen nee... als ik een gouden fazer uit het jaar 0 gezien had, had ik wel heftig gezwaaid hoor :) Zeker niet direct opkomend verkeer geweest? Anders moet ik misschien toch echt een bril :+

Reed wel de hele tijd irritant met de zon in mijn spiegels... Precies onder mijn zonnevizier door natuurlijk.

Was met een groepje van MF omgeving Utrecht ff wezen eten in scheveningen
 
Mij geen fazers opgevallen nee... als ik een gouden fazer uit het jaar 0 gezien had, had ik wel heftig gezwaaid hoor :) Zeker niet direct opkomend verkeer geweest? Anders moet ik misschien toch echt een bril :+

Reed wel de hele tijd irritant met de zon in mijn spiegels... Precies onder mijn zonnevizier door natuurlijk.

Was met een groepje van MF omgeving Utrecht ff wezen eten in scheveningen
-O-

met je vriendin achterop toch?
 
Daar ben ik dan Wolve. Ik had me al half opgegeven via :} het grote ZZR topic :}

Maar ik zal het nu officieel doen. Ik wil ook mee met de tocht dus zet mij maar op de lijst *O* :W *O*
 
ja hoor, meerijden is geen probleem. Heb afgesproken dat we via de Utrechtsebrug naar de A2 rijden. Dus lijkt mij de esso Utrechtsebrug het makkelijkste om af te spreken. Om 9.45 daar verzamelen? dan hebben we zat tijd om naar ijsselstein te rijden

Super! *O* Tot zondag 8-)
 
Ik kan helaas ook niet mee '( Moet naar het ziekenhuis (niks ernstigs gelukkig), en denk niet dat ik me dan al helemaal lekker genoeg voel om een heel stuk te gaan rijden.

Voor iedereen die wel gaat, veel plezier en hoop op goed weer!!! :W
 
Zijn er meer mensen die vanuit het zuiden richting Ijselstein gaan ??

Is er iets afgesproken om samen te rijden ?
Misschien is dat allang afgesproken hoor ... maarja ... anders kan ik 20 pagina's gaan afzoeken (ja ja ... laat dat commentaar maar komen '( ).
 
ja hoor, meerijden is geen probleem. Heb afgesproken dat we via de Utrechtsebrug naar de A2 rijden. Dus lijkt mij de esso Utrechtsebrug het makkelijkste om af te spreken. Om 9.45 daar verzamelen? dan hebben we zat tijd om naar ijsselstein te rijden


ik zal er zijn. 9.45 lijkt mij ok. maar wel eerst een bak koffie (2 eigenlijk), anders ben ik niet vooruit te branden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan