Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Zijn er meer mensen die vanuit het zuiden richting Ijselstein gaan ??

Is er iets afgesproken om samen te rijden ?
Misschien is dat allang afgesproken hoor ... maarja ... anders kan ik 20 pagina's gaan afzoeken (ja ja ... laat dat commentaar maar komen '( ).

Wel vanuit het zuiden, maar meer richting Breda. Mij maakt het niet zoveel uit om wat om te rijden zodat we kunnen treffen. Nog meer zuiderlingen?

greetz
 
broek gister uitgekregen :P

Nu weer aan _O-


Nu moet de puter weer uit en ga ik braaf leren -O-
 
Daar ben ik dan Wolve. Ik had me al half opgegeven via :} het grote ZZR topic :}

Maar ik zal het nu officieel doen. Ik wil ook mee met de tocht dus zet mij maar op de lijst *O* :W *O*

Yay! *O*

wolve,

ik kan niet mee, moet werken en kan geen vrij hebben mooi kut dus

Nah, de ovb-tjes laten het een beetje afweten hiero... -O-
Maar ik geef vooral je baas de schuld hoor. ;)

Ik kan helaas ook niet mee '( Moet naar het ziekenhuis (niks ernstigs gelukkig), en denk niet dat ik me dan al helemaal lekker genoeg voel om een heel stuk te gaan rijden.

Voor iedereen die wel gaat, veel plezier en hoop op goed weer!!! :W

:o

Wat het ook is, beterschap.

Mocht het ineens omslaan, je bent natuurlijk nog van harte welkom. :Y

Zie je zondag wel :+

Maar geloof me is niet zo veel aan te zien, moet zeggen dat ik leren motor broeken niet echt heel mooi vind, maar natuurlijk wel erg veilig en daar gaat het om :P

Me jas is wel :9~

Nou, dat wordt zondag dus even keuren. :9 O-)
 
Oh, en het weer ziet er voor zondag vooralsnog zo uit:

full


:}
 
[...]

Nah, de ovb-tjes laten het een beetje afweten hiero... -O-
Maar ik geef vooral je baas de schuld hoor. ;)

[...]

|( het domme is dat ik zelf het rooster maak, maar ik heb gewoon weg niet genoeg personeel wat verantwoordelijkheid aan kan op dit moment dus dan is het helemaal zuur zeker als dat eigenlijk mijn enigste vrije dag in de week was.
 
Goed gezien *D

Aan die foto zie je het meteen. Ik had het een paar weken geleden ook al bij iemand gezien aan de foto. :W
Net andersom! Volgens mij was ik diegene die jij aangesproken had vanwege een foto die ik gepost had (maar dat was wel langer geleden dan enkele weken). Ik heb je nick onthouden en zag dat je ook mee ging toeren hier. :]
 
Net andersom! Volgens mij was ik diegene die jij aangesproken had vanwege een foto die ik gepost had (maar dat was wel langer geleden dan enkele weken). Ik heb je nick onthouden en zag dat je ook mee ging toeren hier. :]

o vandaar. Ik wist niet meer precies bij wie ik het gezien had. Het is idd al langer geleden de een paar weken. Leuk dat we elkaar staks kunnen spreken. Kunnen we het nog even over die verkopen hebben _O-
 
Nog mensen die uit BoZ of omg. vertrekken?

Geloof dat ik en ChaserBoZ daar vandaan vertrekken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan