Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Een kleine update:
Deze alle drie met duo-passagiertje; de dochters van @nne.

Vanwege de leeftijd van mijn duopassagiere :Y en omdat de XJR1300 uit elkaar ligt :( kom ik op mijn brikje: de XJ550 Seca. Verder denk ik dat kleintje_b ook niet veel te kiezen heeft :N en op de Tempter moet komen 8-)
kleintje meldt zich bij deze ook af.
Gelukkig hebben we nog een reserve: douutje gaat nu bij Alexander achterop! *O*

@ Wolve- klein veranderingetje in de plannen: de duootjes gaan afhaken in Kesteren, ze worden daar opgepikt (vlakbij de dierentuin in Rhenen he!).

[edit] toevoeging van de verandering in de plannen- kon nog net in dezelfde post! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik doe niet aan vaderdag.

geef me pa maandag wel een kadootje en zondag een dag rust zonder mij :P

Is ie ook veel blijer mee dan dat ik de hele dag thuis zit _O-
 
Word vaderdag dan zo streng "gevierd" bij iedereen? :X

Niet bij mij, wel kadootje maar verder ga ik zondag lekker naar de rit :+
 
ivm as zondag en enkele thuisperikelen komt mijn deelname op losse schroeven te staan :( ...is niet anders......

( en ik wacht nog op mijn nieuwe bike)
 
Word vaderdag dan zo streng "gevierd" bij iedereen? :X

Niet bij mij, wel kadootje maar verder ga ik zondag lekker naar de rit :+
vind het leuk voor kleine kinderen :P Die kunnen nog een knutselwerkje geven enzo :+
 
ja hoor, meerijden is geen probleem. Heb afgesproken dat we via de Utrechtsebrug naar de A2 rijden. Dus lijkt mij de esso Utrechtsebrug het makkelijkste om af te spreken. Om 9.45 daar verzamelen? dan hebben we zat tijd om naar ijsselstein te rijden
Topper, weet wel waar de utrechtse brug is (eentje onder berlage brug tog?), maar kan me ff geen Esso herinderen kan je iets duidelijkere beschrijving geven?
 
Tjonge wat een afmeldingen B|

Maar: [me]_fanatic heeft er zin an *O* *O* [/me]
Ondanks dat ie altijd achteraan moet rijden O-) :P

Het wordt mooi weer volgens de berichten, en het is een mooie rit :]
Kom maar op met die verse aanmeldingen :Y
 
>> wat wil je nog meer?

Dat mijn verkoudheid even wacht tot na het weekend.

Gisteren maar op tijd in bed gedoken en vandaag voelt het beter aan.
Ik doe mijn best om niet op het laatste nippertje ook af te moeten melden.

Cheers, Marc
 
Topper, weet wel waar de utrechtse brug is (eentje onder berlage brug tog?), maar kan me ff geen Esso herinderen kan je iets duidelijkere beschrijving geven?

Moest ook ff kijken waar het nou precies is, maar heb je aan dit kaartje wat meer :)
full
 
Moest ook ff kijken waar het nou precies is, maar heb je aan dit kaartje wat meer :)
(Afbeelding)

idd die bedoelde ik. het is de brug over de amstel naast het Martin luther king park. het is idd de brug na de berlagebrug (als je richting de RAI rijdt). er staat iig 3 mensen te wachten (1x zilvere motor, 1 x rode 1 x zwart)
 
Tjonge wat een afmeldingen B|

Maar: [me]_fanatic heeft er zin an *O* *O* [/me]
Ondanks dat ie altijd achteraan moet rijden O-) :P

Het wordt mooi weer volgens de berichten, en het is een mooie rit :]
Kom maar op met die verse aanmeldingen :Y

ff reclame in m'n onderschrift gemaakt, wil misschien nog helpen wat mensen over de streep te trekken *O*
 
Ovb melden Ster (CBR600F) en Motorgek (VFR750F) zich ook aan.

*O*

Zo kort van tevoren nog ovb? :o

Gelukkig hebben we nog een reserve: douutje gaat nu bij Alexander achterop! *O*

@ Wolve- klein veranderingetje in de plannen: de duootjes gaan afhaken in Kesteren, ze worden daar opgepikt (vlakbij de dierentuin in Rhenen he!).

Prima! :Y

Is dat een hele snelle drop of haak je kort af en sluit je verderop weer aan?

Het wordt mooi weer volgens de berichten, en het is een mooie rit :]
Kom maar op met die verse aanmeldingen :Y

:^

soft-ijs van de organisatie...

:9

Wie wil er tijdelijk de organisatie overnemen in de buurt van een soft-ijs-verkoop-punt? O-)

ff reclame in m'n onderschrift gemaakt, wil misschien nog helpen wat mensen over de streep te trekken *O*

:} *O*
 
Helaas, helaas. Ik kan niet meer mee. Ben bezig met een andere motor. Gaat nog wel ff een week of wat duren...
 
Moest ook ff kijken waar het nou precies is, maar heb je aan dit kaartje wat meer :)
(Afbeelding)

Zit die esso niet niet iets dichter bij amsterdam?? Nou ja maakt niet uithet is de eerste pomp die je tegen komt op de A2. Volgens mij is de volgende pomp pas bij breukelen.
Misschien rij :] ik ook wel mee. Dat ligt een beetje aan mijn broertje. Als hij niet mee gaat wil ik ook graag mee rijden, ook al er het even de verkeerde kant op (ik kom uit hilversum). Maar dat vind ik wel gezelliger. Als mijn broertje wel mee gaat moet ik nog met hem overleggen wat we gaan doen. Hoelaat vertrekken jullie vanaf de esso?
 
Ik lees her en der over mensen die tussendoor af willen haken -O-

HEEL BELANGRIJK

Doe dat nooit ergens in het midden van de rit, maar in de pauze, en als het echt niet anders kan, maak het kenbaar als de achterrijder eraan komt !!

Anders zouden andere deelnemers aan de rit jou misschien gaan volgen
 
3 keer posten is scheepsrecht :P

Vandaag een gezellige rit gehad en de hele route gereden *O*
Erg mooi in elkaar gezet, hulde aan Wolve ;)

Nu het weer net zo mooi als vandaag :9~

Tot zondag :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan