Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Toevallig nog een aktie foto van een blauwe Fazer met mij erop :Y
(zwart pak met wit en grijs en zwarte helm) 8-)


??

full
 
Was lekker op een terras gaan zitten met een vriendin, goed afgekoeld daaro met een rosétje :P
Dat bakkie gaat er zeker een keer van komen

Zo een beetje laat, maar heb een super dag gehad, was echt een lekker ritje. Goed uitgestippeld!

@ Keen, de foto's zijn echt super!!



@stefan, heb jij toevallig nog een rood-witte cbr op de foto gezet, met een blauw witte helm?


full



geef je ook nog ff mail of msn?

stefan@mennes.com
 
@Stefan--: heb je mij nog ergens op de foto staan? Rode VFR 750 F, zwart/grijs leren pak en zilvergrijze helm (Schuberth Concept, meestal met zonneviziertje omlaag 8-) ). Eventuele full size versies mogen via de mail (adres in profiel). Alvast bedankt *O*
full
 
-O- treurig moment -O-


vanochtend naar mijn werk rijdend merkte ik gaande weg dat mijn fietsie raar reageerde. Ik aangekomen op mijn werk, ff voor/ achter checken, ik leun wat op me fietsie -> goh achterband is wel wat zachter als dat ik hem had opgepompt voor de meeting gisteren, ik zo B|
ff op de bok, bandje draaien... en ja hoor stukkie metaal in me band (2 millimeter breed ofzo), echt IN een groef |( <- hoe krijg ik het voor elkaar :?

Ik de band voor de rest checken, draai ik wat zie ik vlak boven dat metaaltje aan de zijkant 2 scheuren zitten, horizontaal over de band :( |(

ben benieuwd wat ik gisteren heb uitgespookt |(

ik denk dat als ik het metaaltje eruit haal dat de band dan wat harder leegloopt B| kan het trouwens kwaad als ik het nog laat zitten en voorzichtig naar huis rij?? :?
 
@Stefan--: heb je mij nog ergens op de foto staan? Rode VFR 750 F, zwart/grijs leren pak en zilvergrijze helm (Schuberth Concept, meestal met zonneviziertje omlaag 8-) ). Eventuele full size versies mogen via de mail (adres in profiel). Alvast bedankt *O*
full
 
Ik zal ook nog even mijn belofte waarmaken en even wat van m'n pics posten. Nja, eigenlijk allemaal, hoewel het nauwelijks de moeite waard is :+ :




That was all ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan