Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
nog wat nakletsen
full
 
nog een poserfoto'tje maken

full


(ik heb zo eentje ook gehad, maar dan een 600tje en een rode en niet van die gele wielen... eigenlijk was het een compleet andere motor :X )
 
en stefan???

full


stefan moet volgende keer ook maar gewoon meerijden. Hij zit mij te veel op terrasjes :+
 
vannacht om 5u liep ik uit de kroeg naar huis (had gewerkt, niet alleen maar gezopen ;) ) en was helemaal kapot! en toen heb ik wolve gesmst dat ik t neit aandurfde om met 3,5 uur slaap een hele dag op de motor te zitten en zoveel km te maken met die hitte, wil natuurlijk wel alert zijn op de motor. leek me veiliger. wel heel jammer want k had heel graag meegereden, sowieso om Jesje (en natuurlijk een heleboel anderen) weer s te zien, is nu een jaar geleden meid! en wolve uit te horen over zn nieuwe liefde ;) dusss ik heb de hele dag liggen slapen aan t water en ben bruin geworden. dusss bij deze de belofte dat ik er de volgende rit weer bij ben!! :) leuke fotos trouwens!
mietje :+ ,ik had nog minder geslapen die nacht,'s morgens nog een ontbijtje gemaakt voor 2 slapers waarmee ik de avond ervoor in een ierse pub zat en de rit gereden met een achteropzitdame,geen centje pijn,dat kwam pas toen ik weer thuis was,stortte toen een beetje in :X wel lekker geslapen 's nachts.
 
Nog ergens wat fotootjes misschien van de XTX van mij of Malfunction?

Groen pak op een zwart/grijs brommert :9

Nu moet ik de tijd uitleggen dat ik niet thuis was want ik sta er nergens op :P
 
De foto('s) van de rood-wit-zwarte R1 met ondergetekende als berijder graag naar degids apengeval gmail punt com! *O* *O*
Jij vond dat dijkje ook wel leuk, of niet? Jammer dat we niet een beetje door konden rijden, maargoed.. })
 
Tussen al dat moois reed ook nog een blauw/zwarte FJ1200,ik met blauw/grijze nylon jas en zwarte leren broek en achteropzitdame in het zwarte leer,iemand piccie van gemaakt toevallig??
 
Terug
Bovenaan Onderaan