Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag 22 april

ik ben 't er wel mee eens hoor. Sommige bochtjes had ik wat harder willen nemen maar ja dan had ik zelf maar wat meer afstand moeten nemen voor 't bochtje. En te hard een bochtje nemen schijnt voor oponthoud te zorgen. :P
Verder was ik blij verrast dat iedereen zo netjes omging met de vele fietsertjes op de smalle weggetjes. Ik zit vaak met kromgetrokken tenen te kijken naar motorrijders die langs wiebelend fietsende kinderen knallen, maar toppie, we waren erg braaf!

En 't follow up systeem was goed uitgevoerd! :}

Oh!

Ja, allen ook bedankt voor het volgen van het Follow-Up systeem, is voorzover ik weet nergens fout gegaan, ondanks de soms grote ruimte tussen voor- en achterrijder.

En inderdaad goed dat men een beetje normaal langs fietsers is gegaan. Het waren er dan ook niet zo veel als je op een dijk was tegengekomen, dus minder ergerlijk, dus makkelijker om normaal mee om te gaan. Dus ook daarvoor dank!

:}
 
Doe mij die maar :+

Uh, zodra ik thuis ben zal ik 'm mailen. En dat geldt ook voor andere mensen/foto's. Ben namelijk uiteindelijk met Faithy ipv deels helemaal meegereden. Dus kan ik nu niet bij de originelen. Dus dat komt morgen wel.

En om een eerdere vraag ergens te beantwoorden: met Faithy gaat het ok. Beetje stijfjes en wat blauwe plekken nog, maar ze heeft dus vandaag gewoon helemaal van Nijmegen naar Den Haag gereden. Comfortabel was anders, maar het is gelukt.
 
Blauw is idd beter })

En dat schoonmaakmiddel heet Motul Moto-Wash.

Tuurlijk is blauw beter.. helemaal als er R6 op staat *D

enne bedankt voor het adres van de sticker en de naam van dat middel....was ik natuiurlijk alweer vergeten :X
 
Tuurlijk is blauw beter.. helemaal als er R6 op staat *D

enne bedankt voor het adres van de sticker en de naam van dat middel....was ik natuiurlijk alweer vergeten :X


No Problemo, heb het vandaag weer even gebruikt, het vuil droop er weer vanaf na even ingeweekt te hebben. Moest mijn velgen toch weer ontvetten, heb vanmiddag neon-gele rimstriping op mijn velgranden geplakt. Het kon wellicht strakker, maar ja voor de eerste keer is het resultaat "acceptabel" :+ Zo op het stickervel leken ze nog niet zo fel.. maar eenmaal op fiets knalt het er echt vanaf, moet zeggen dat het zeker wel wat toevoegt :)
De wielen worden aardig geaccentueerd.

Handig zo'n Paddok-stand je wipt je fiets er zo op. *D

Wat betreft die naamsticker, ik heb de mijne gisteren besteld. Dus bij de meeting zit ie er zeker op :P Komen Fully en jij ook 6 mei ?


Nu is het even wachten op die actiefoto's. Er zijn een paar foto's gemaakt vlak voor een bocht door follow-uppers en daar ben ik toch wel erg benieuwd naar :9

Toen ik aan de newbietour begon had ik al wat last van mijn strot, eigenlijk sinds het einde van een supersport-ritje met 2 vrienden op zaterdag en gisteravond was het dan zo ver.. snotverkouden _O-
 
Laatst bewerkt:
Nu is het even wachten op die actiefoto's. Er zijn een paar foto's gemaakt vlak voor een bocht door follow-uppers en daar ben ik toch wel erg benieuwd naar :9


Valt meestal wel tegen hoor.. maar wie weet.
Bij mij sta je er in ieder geval niet erg plat op. De foto's zijn langzaam aan het groeien op de gemeldde link. Dat Tripod (Lycos) is zo tergend langzaam met hun upstream.

De gemaakte foto in duitsland, bij de stop, daar ging je blijkbaar te snel voor mij. Je staat er niet helemaal scherp op :X O-)

Tenminste, dit is toch U ?
NewBie2007VerreOosten%20006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oui, oui, c'est moi !

Het gaat ook helemaal niet om het plat op de foto staan of is het liggen :+

Maar een foto van jezelf op de motor, die heb ik namelijk nog niet :P

Volgens mij gebruikte je gewoon een te trage sluitertijd ;)

Erg leuk detail, het je krijgt spijt als je te hard rijdt bord op de foto _O-
 
Laatst bewerkt:
Oke, dan kan je nu de 'schade' inhalen.

Bekijk ook alvast foto 011 ;)

Foto 020 en 021 zijn nu aan het uppen. Totaal 55, dus duurt nog wel even.

[edit]
Sluitertijd was de 'Kinderen en Dieren' instelling _O-
[/edit]

[edit] edit 2
Ze staan alle 55 ter beschikking op de link die eerder gegeven is door mij.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:

Mooie foto's allemaal :} :}

Van die mafkees die hier op z'n steppies staat en probeert te vliegen graag een groot formaat, anderen mogen ook trouwens *O* , maar dan even naar: motorfanatic @ gmail . com
Zonder spaties natuurlijk ;)


Tuurlijk is blauw beter.. helemaal als er R6 op staat *D

enne bedankt voor het adres van de sticker en de naam van dat middel....was ik natuiurlijk alweer vergeten :X

Je kan zeggen wat je wil, groen blijft sneller !! :P

Maar je R6 is mooi hoor ;)
 
Oke, dan kan je nu de 'schade' inhalen.

Bekijk ook alvast foto 011 ;)

Foto 020 en 021 zijn nu aan het uppen. Totaal 55, dus duurt nog wel even.

[edit]
Sluitertijd was de 'Kinderen en Dieren' instelling _O-
[/edit]



[edit] edit 2
Ze staan alle 55 ter beschikking op de link die eerder gegeven is door mij.
[/edit]

Nou nou, zo hard ging het ook weer niet toch ;) diegene op de foto na mij komt er ook niet helemaal scherp uit :P

Erg geslaagd de foto's !! klasse

Maarre wie was jij eigenlijk Deur1967 ?
 
Laatst bewerkt:
Wolve & fanatic, bedankt voor de mooie/leuke route namens mij en Royss.
Het was zijn eerste rit met meer dan 2 man. *D
Het was voor de eerste keer om met het follow up systeem te rijden, maar dat ging heel goed. Leuke foto's ook, volgende keer zijn wij weer van de partij :]

btw, ik organiseer 13 mei de 11e Fazer Meeting.
Ik vond dit een leuke club om mee te rijden, dus als er animo voor is wil
ik nog een extra voorrijd dag inplannen en dan kunnen jullie allemaal mee.
let me know...........
 
:? had je ook mee willen rijden :X

paar gingen binnendoor naar zeist enzo,
paar gingen snelweg maar moesten vlak na de benzinepomp ff stoppen omdat dropkicks helm kuren vertoonde :X


Ik weet niet of jij in hetzelfde groepje zat met onder andere Fully, Motor Lies, Darkman7 en vele andere waarvan ik de nickname niet weet. Ik ging in ieder geval op een gegeven moment de ducati rijder voorbij en vlak daarna ging de hele ploeg eraf bij een benzinestation. Blijkbaar hadden jullie toch de A15 op gewild.

Nog even hulde aan de fotografen :}
 
Ik weet niet of jij in hetzelfde groepje zat met onder andere Fully, Motor Lies, Darkman7 en vele andere waarvan ik de nickname niet weet. Ik ging in ieder geval op een gegeven moment de ducati rijder voorbij en vlak daarna ging de hele ploeg eraf bij een benzinestation. Blijkbaar hadden jullie toch de A15 op gewild.

Nog even hulde aan de fotografen :}


Ja jij reedt Slecht voorbij ( Rob @ ducati monster 600) maar op een gegeven moment knalde Motor Lies ons voorbij en nam de afslag tankstation, niet wetende dat wij zowieso van plan waren daar te stoppen met zijn allen.

Er ging verdacht weinig in de tank !! Zuinig ritje dat optrekken/afremmen.

Heb al eens iets soortgelijks meegemaakt tijdens het rijden in Roemenië. Vanaf de grens tot de hoofdstad is het nog 500 km, maar je schiet gemiddeld maar 60 per uur op of zo en de auto rijdt zuiniger dan normaal ?? terwijl je constant optrekt/afremt etc.


Uiteindelijk zijn we toch ergens verkeerd gereden, want we gingen Arnhem door om zo weer op de a12 terecht te komen, op zich niet erg, maar via da a15/a50/a12 had ook gekund.
 
Terug
Bovenaan Onderaan