Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag 22 april

nah, ik trek hem nooit heel ver door in de toeren :N

@mutsje: met mij gaat het mwah, maar het gaat beter :+ spierpijn is volgens mij op zn top nu, maar zal wel weer minder worden. Ben aan het zoeken naar een nieuwe topkuip, want dat is het enige wat echt vervangen moet worden :)

mn ego is ook weer wat opgeschroefd: ben trots dat ik door ben gereden en de rit heb uitgereden :) :Y *D


gelukig maar!

daar mag je idd trots op zijn!! hoop dat je snel een kuipje vind en dan maar lekker weer rondtouren!
:W
 
hoi oma
komt er nog een nieuwe newbie tour soort van pre seizoen rit?
iemand die zich geroepen voelt die te organiseren?
 
bezwaar als het een zuid-holland/zeeland/NB roiute word?

Joh, alles is prima! Meestal is het startpunt wel enigzins centraal, maar bij de rit van dit topic was de start in Doetinchem, toch niet om de hoek van iedereen. Maar ook daar kwamen genoeg mensen op af. :Y :]

(Disclaimer: als je een rit in Turkije uitzet komen er willicht wat minder mensen opdagen...)
 
Joh, alles is prima! Meestal is het startpunt wel enigzins centraal, maar bij de rit van dit topic was de start in Doetinchem, toch niet om de hoek van iedereen. Maar ook daar kwamen genoeg mensen op af. :Y :]

(Disclaimer: als je een rit in Turkije uitzet komen er willicht wat minder mensen opdagen...)


Behalve als de topicstarter de reis/verblijfskosten vergoed })
 
ach ja, pure nostalgie die newbie tours O-) Bij aantal meegeholpen en ook zelf eentje georganiseerd .....

En zo moeilijk is het niet hoor, als je maar een leuke route weet :Y
 
ik gata nog ff nadenken over een leuke route als ik ff aan het wennen ben aan de gsxf... je ziet wss vanzelf wel ene nieuw topic verschijnen met hoogst wss een linkje vanuit dit topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan