Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute

Welke data kun je ?

  • Zondag 21 november

    Stemmen: 32 72,7%
  • Zondag 28 november

    Stemmen: 7 15,9%
  • Zaterdag 20 november

    Stemmen: 2 4,5%
  • Zondag 12 december

    Stemmen: 2 4,5%
  • Zondag 19 december

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
als er nog iemand uit friesland mee gaat, dan kom ik ook(mits die achterlijke GS weer eens rijd).


ik zie het niet zitten om in mijn uppie naar limburg te crossen, daar verkleumd aan te komen, tour rijden en weer dik 220km terug te rijden.......
 
de periode van het jaar wordt me te koud om zulke lang ritten te rijden

ik ben alleen al aan het rijden heen en terug zonder route al 600km kwijt

en als ze gaan strooien wat ik overigens wel verwacht dan komt hij niet meer buiten de mijne heeft de pest aan zout
 
als er nog iemand uit friesland mee gaat, dan kom ik ook(mits die achterlijke GS weer eens rijd).


ik zie het niet zitten om in mijn uppie naar limburg te crossen, daar verkleumd aan te komen, tour rijden en weer dik 220km terug te rijden.......


alleen al assen heerlen is 310km enkele reis

enne ik heb net gekeken maar mijn planning laat ook niet toe om te komen rijden november zit al vol geboekt
 
Gezellig ! ! ! Zet mij er s.v.p. ook weer bij ! ! !

Voorlopig gaat het goed met het stemmen, want ik kan op
* 20 november NIET (foto-opdrachtje)
* 19 december NIET (MF Foto"opdrachtje) tijdens de MF goes Winter Efteling.

Ik heb gestemd op voorkeurdag 21 november.
 
en als ze gaan strooien wat ik overigens wel verwacht dan komt hij niet meer buiten de mijne heeft de pest aan zout


Pekel in november, en dan in Nederland ... echnie :P

ik zie het niet zitten om in mijn uppie naar limburg te crossen, daar verkleumd aan te komen, tour rijden en weer dik 220km terug te rijden.......

Vanaf Apeldoorn (A50) kunt je mee rijden, scheelt toch weer denk ik ;)

Ik ga mee. Zijkoffers volstouwen met erwtensoep en benzinebrander dan maar?... :P

Hoeveel liter past er in die zijkoffers ? :+
 
Hmm dat zal moeilijk gaan, moet als het goed is die dag model staan :}

en denk dat mijn assistent graag zijn bazin in een stoeipakje op een motor ziet hangen, of zou het zijn om een oogje in het zeil te houden ;)

Het eerste natuurlijk, vertrouw je volkomen :}
 
Als alles goed gaat haal ik de 15e november mijn A.
Als ik dan ook nog een motor heb tegen de tijd dat jullie gaan ga ik wel mee, ik woon toch al in het zuiden.
 
Zet ook ff in je openingspost met VOLLE TANK aankomen :P

Geldt niet alleen voor de newbies (ik noem geen namen)


ik krijg ineens een flashback van een halve groep die gaat tanken bij een ANWB tankstation en dan wanneer de rit begint iemand nog effe snel bij een BP gaat tanken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan