Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute

Welke data kun je ?

  • Zondag 21 november

    Stemmen: 32 72,7%
  • Zondag 28 november

    Stemmen: 7 15,9%
  • Zaterdag 20 november

    Stemmen: 2 4,5%
  • Zondag 12 december

    Stemmen: 2 4,5%
  • Zondag 19 december

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
full

http://www.theunknown.nl/fotos/index.php?album=%2Fnbt4

[me]Wat je allemaal al wel niet tegen komt :9 [/me]
 
zeer leuke fotos,dit mag wel vaker herhaald worden.het was net of je in een ander land rondreed.alleen was er weinigtijd om ff onderweg stiltestaan en te kijken hoe mooi het daar was.
Maar ik moet nu ff me aanmelden bij vfr club ,want anders word onze fred kwaad. *D
allemaal bedankt voor de gezelligheid .
 
Zo te zien iets leuks gemist.
Heb nog overwogen te gaan, samen met Drs Rob en Nighthawk vanuit Rijswijk (ZH).
De weerberichten waren echter dermate slecht dat ik er vanaf heb gezien; vlgs Drs Rob niet geheel onverstandig.......
Wellicht een volgende keer.
 
OOhhhh..... Jij hebt eggie wel harder dan 100 gereden. Ik reed 120 en ik heb je rond Heerde maar laten gaan.
Ja heb redelijk stukkie rond de 130 gereden. Maar idd, rond die plek voelde ik mn motor wat raar doen dus de rest echt kalmpies aan gedaan.
 
Over foto's gesproken - iedereen die het nog niet gezien heeft: in het mietjes topic (www.motor-forum.nl/forum/topic.php/81515) staat de groepsfoto en op pagina 2 de outlines van de poppetjes met nummers erin en een namenlijstje. Dank aan Fully :} en als jou naam nog ontbreekt zet hem er dan ff bij hebben we de eregalerij van winterhelden ook weer compleet :)
 
Ja heb redelijk stukkie rond de 130 gereden. Maar idd, rond die plek voelde ik mn motor wat raar doen dus de rest echt kalmpies aan gedaan.

Je hebt daar wat last van slecht wegdek en mijn xj is wat gevoelig voor lengterichels is het wegdek. Ik weet niet hoe het met de xjs zit?

Ook had ik wat last van slecht zicht. Even het vizier schoonmaken voor de rit zal missschien ook wel wat helpen. |(
 
Hans & Elly bedankt voor de verzorging. :9 :]

(John & Marianne jullie ook niet vergeten.)
We moeten nog eens afspreken.
Bij het laatste stukje op de terugweg even doorgetrokken tot 165KM/u :X :+ en toen maar even normaal gedaan omdat alles wat onstabiel aanvoelde. O-)
Veilig aangekomen alleen verd. koud. :+
Het was `n leuke rit en voor de thuisblijvers(de mietjes) :} vrijheid, blijheid.
Ik vindt het verstandig dat ieder voor zich moet kunnen uitmaken, waar, wanneer of in welke omstandigheden men wil rijden. :]
Toffe foto`s. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan