Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute

Welke data kun je ?

  • Zondag 21 november

    Stemmen: 32 72,7%
  • Zondag 28 november

    Stemmen: 7 15,9%
  • Zaterdag 20 november

    Stemmen: 2 4,5%
  • Zondag 12 december

    Stemmen: 2 4,5%
  • Zondag 19 december

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Je hebt daar wat last van slecht wegdek en mijn xj is wat gevoelig voor lengterichels is het wegdek. Ik weet niet hoe het met de xjs zit?
Tja, het was een beetje alsof ie even (1 a 2 sec) extra moest werken. Iets meer weerstand ondervond. Maakte iets van een brommend geluid. Ik dacht in eerste instantie aan aquaplaning, maar dan zou het toerental toch juist omhoog gaan? :?
Ook had ik wat last van slecht zicht. Even het vizier schoonmaken voor de rit zal missschien ook wel wat helpen. |(
Ja, bewerken met Rain X. En ik denk dat ik binnenkort maar es iets van een pinlock laat monteren, want dat beslaan is ook niks waard.
 
Tja, het was een beetje alsof ie even (1 a 2 sec) extra moest werken. Iets meer weerstand ondervond. Maakte iets van een brommend geluid. Ik dacht in eerste instantie aan aquaplaning, maar dan zou het toerental toch juist omhoog gaan? :?Ja, bewerken met Rain X. En ik denk dat ik binnenkort maar es iets van een pinlock laat monteren, want dat beslaan is ook niks waard.

Heb ik gedaan, werkte goed vanmiddag. Bedankt voor de tip!!

:}
 
Niet echt pinlock, maar rain x.

Btw, een moeder van een leerling van mij werkt bij pin lock emmeloord. Misschien toch eens een keer een bezoekje waard als ik toch aan een nieuwe helm toe ben t.z.t.
 
Mijn huidige helm is een keer gestuiterd. Ok goed, twee keer dan. Er zit een naar mijn idee inferieur viziertje in dat geen pin lock waard is.

Snelle jongen ben jij zeg. :9
 
Jemig, waar gaat dit over. :9

Je krijgt overigens de groeten van een oude schoolkameraad van je. Jullie gingen wel eens biljarten. Mail mij als je wilt weten wie. :X

Als je komende zaterdag nog een tochtje wilt rijden, zie dronten-flevolandtopic.
 
Laatst bewerkt:
Jemig, waar gaat dit over. :9

Je krijgt overigens de groeten van een oude schoolkameraad van je. Jullie gingen wel eens biljarten. Mail mij als je wilt weten wie. :X

Als je komende zaterdag nog een tochtje wilt rijden, zie dronten-flevolandtopic.
Hmm.... is dat die waar je het in Heerlen over had? Daar ging ik geloof ik wel es mee poolen idd.

En anders is het iemand van een schooltje eerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan