Newbie Tour Veluwe Edition

ga je mee??

  • ja

    Stemmen: 7 23,3%
  • alleen als kabouter PLOP er is

    Stemmen: 2 6,7%
  • alleen als er hairpins(haarspeldbochten) zijn

    Stemmen: 4 13,3%
  • zijn er ook schapies??

    Stemmen: 2 6,7%
  • Dropkick moet komen bandje roken

    Stemmen: 2 6,7%
  • only nakeds that day!!

    Stemmen: 5 16,7%
  • knoflook bij??

    Stemmen: 1 3,3%
  • als Baksteen achter een boom staat

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Mijn speelterrein... maar ik weet nog niet of ik meega. Volgens mij had ik al iets. Ennuh om eerlijk te zijn.... ikkeh scheuren daar, nou niet bepaald newbie-vrindelijk :P
 
Op verzoek een foto van een bochie dan maar :)

Eentje die safe op de foto gezet kon worden ;)

full
 
Ja hallo! Ze had het vast niet door, als je achter een boom gaat staan.. Jij durft! :P
 
Moet alleen dan nog iets hebben om te schieten met de camera hé, maar voor de rest voel je je dan net zon flits-debiel })

Kan me nou niet voorstellen dat zo iemand trots op z'n werk is.. Beetje verstoppertje spelen achter een boom oid, en dan mensen voor een paar km's te hard zelfs een bekeuring geven. :X
 
Kan me nou niet voorstellen dat zo iemand trots op z'n werk is.. Beetje verstoppertje spelen achter een boom oid, en dan mensen voor een paar km's te hard zelfs een bekeuring geven. :X

Nah, dat zal je op de Posbank niet overkomen hoor ;)

De maximum snelheid is daar 60, en je mag al een keer blij zijn als je dat uberhaupt al kan halen daaro, met om de zoveul meter een bocht :)
 
het principe is dat er rustig gereden gaat worden 8-) met veel gezelligheid ennn her en der een wolkje verbrande olie O-)

I know, I know.. dit onderwerp stond volgens mij even los van de tour. Sowieso doe ik wel rustig aan hoor, heb ten 1e een ouwe brik, en ten tweede heb ik pas 2 bekeuringen gehad. Wel voor de snelheidsovertredingen met de auto trouwens. ;(
 
I know, I know.. dit onderwerp stond volgens mij even los van de tour. Sowieso doe ik wel rustig aan hoor, heb ten 1e een ouwe brik, en ten tweede heb ik pas 2 bekeuringen gehad. Wel voor de snelheidsovertredingen met de auto trouwens. ;(


Nah, 1 voordeel heb je dan ... bij en in Apeldoorn staan geen flitspalen ;)
 
Misschien, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook mee (als dat mag tenminste) :9
Ligt er voornamelijk aan op de Bol al berijdbaar is op dat moment...
 
Misschien, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook mee (als dat mag tenminste) :9
Ligt er voornamelijk aan op de Bol al berijdbaar is op dat moment...

Anders mag je vast wel bij iemand achterop :P

[edit] By the way.. Nu wil ik het júíst weten, dat snap je natuurlijk wel hè! ;) [/edit]
 
Misschien, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik ook mee (als dat mag tenminste) :9
Ligt er voornamelijk aan op de Bol al berijdbaar is op dat moment...
voorlopig deelnameformulier is geaccepteerd door de organisatie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan