Newbie Tour Veluwe Edition

ga je mee??

  • ja

    Stemmen: 7 23,3%
  • alleen als kabouter PLOP er is

    Stemmen: 2 6,7%
  • alleen als er hairpins(haarspeldbochten) zijn

    Stemmen: 4 13,3%
  • zijn er ook schapies??

    Stemmen: 2 6,7%
  • Dropkick moet komen bandje roken

    Stemmen: 2 6,7%
  • only nakeds that day!!

    Stemmen: 5 16,7%
  • knoflook bij??

    Stemmen: 1 3,3%
  • als Baksteen achter een boom staat

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Nou, daar gaan we dan . . . . (effe een tijdje aan 't typen gweest)

Zit echter zelf te denken aan 't mede organiseren van een "Newbie Tour Salland" (tja, hou 't voor mij dicht bij huis),
[heel verhaal]

Gezien de "newbietour pre winter" verschuift dit idee in ieder geval naar 't voorjaar . . . .
 
Gezien de "newbietour pre winter" verschuift dit idee in ieder geval naar 't voorjaar . . . .

Hoezo :?

In de winter kun je ook prima rijden hoor ;)

En niets is zo mooi, als een zonnetje + een mooie omgeving, alleen dan wel in iets lagere tempratuur als de heren en dames de afglopen tijden gewend aan geraakt zijn :)

Dus na de volgende, kom maar op with the next one 8-)
 
Hoezo :?

In de winter kun je ook prima rijden hoor ;)

En niets is zo mooi, als een zonnetje + een mooie omgeving, alleen dan wel in iets lagere tempratuur als de heren en dames de afglopen tijden gewend aan geraakt zijn :)
:9 En een goede reden voor extra warme-chocolademelk-met-slagroom-stops :9~

(koffie mag uiteraard ook)

Heb zelf in de winter gelest en ik moet zeggen, viel best mee met de kou. Hooguit wat koude vingers en neus, maar meer ook niet.
 
[me]Phr3ak lesde ook in de winter ...
[/me]


Sterker nog, toen ik me gloed nieuwe monstertje ophaalde hadden de weergoden voor die dag net 1 van de dagen gepland om een groot pak sneeuw neer te laten dalen over Nederland ...

[me]Phr3ak reed dus in een mini blizard naar huis op de motor 8-) [/me]
 
[me]Phr3ak lesde ook in de winter ...
[/me]


Sterker nog, toen ik me gloed nieuwe monstertje ophaalde hadden de weergoden voor die dag net 1 van de dagen gepland om een groot pak sneeuw neer te laten dalen over Nederland ...

[me]Phr3ak reed dus in een mini blizard naar huis op de motor 8-) [/me]
[me]Fully stond die dag geloof ik hopeloos in de file :( [/me]
 
[me]Phr3ak lesde ook in de winter ...
[/me]


Sterker nog, toen ik me gloed nieuwe monstertje ophaalde hadden de weergoden voor die dag net 1 van de dagen gepland om een groot pak sneeuw neer te laten dalen over Nederland ...

[me]Phr3ak reed dus in een mini blizard naar huis op de motor 8-) [/me]

[me]@nne was sneeuwpoppen aan het maken en warme chocolademelk aan het drinken[/me]
 
:9 En een goede reden voor extra warme-chocolademelk-met-slagroom-stops :9~

(koffie mag uiteraard ook)

Heb zelf in de winter gelest en ik moet zeggen, viel best mee met de kou. Hooguit wat koude vingers en neus, maar meer ook niet.
:^ Ik heb ook in de winter gelest (en in de lente, zomer en herfst :X ) en afgelopen jaar ook gewoon de winter doorgereden (op de pekeltijd na, vind ik wat zonde van mijn fiets). Even m'n wintervoering erin ritsen en je kan heerlijk toeren.
 
:^ Ik heb ook in de winter gelest (en in de lente, zomer en herfst :X ) en afgelopen jaar ook gewoon de winter doorgereden (op de pekeltijd na, vind ik wat zonde van mijn fiets). Even m'n wintervoering erin ritsen en je kan heerlijk toeren.

Als je die pekel goed afspoelt na het rijden, dan is er geen vuiltje aan de lucht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan