Newbie Yamaha - Mir@n

Hé Mir@an, ik heb je zien *O* en :W , :W terug.

( z'n pompom girl -O- pakje staat me niet ( dus helaas geen cheering ))

Het mooie weer komt der al weer aan.
En we hebben in september/oktober ook nog altijd super weer om te rijden.

Laat maar komen die datum, :] tikken wel wat kilometers weg

Grtn Dimarco
 
*O* :W *O* :W *O* :W *O* :W *O* :W

Nah, gisteren ff flink de beest uitgehangen in de kroeg. Met m'n lesinstructrice nog wel _O- :Y
Was om half 5 thuis vanmorgen.
Beetje brak wel toen ik opstond, maar zag m'n Fazertje en kon er niet vanaf blijven.
Toch maar stukje gereden in de neighbourhood weer vanmiddag.
Het weer is ook wel ok vandaag dusss...

Morgen ook vast wel, dan ga ik met m'n broer weer een eindje tuffen. Nog geen idee waarheen...
Iemand morgen nog plannen om te gaan rijden?
Laat maar horen.. wie weet..

Greetzzz Mir@n... 8-)
 
Ik ga morgen mijn voortuin omtoveren, tot jawel.... een parkeerplaats voor motoren..... :)

maar vanavond eerst ff eten bij m'n kameraad in uden ( de gouden deur ), en daarna zal ik nog wel blijven hangen aan de bar.

Veel plezier morgen en met een beetje geluk rij ik de volgende keer mee

Grtn Dimarco
 
full
 
:W

allereerst welkom op m-f
allertweetst gefeliciteerd met je motor en rijbewijs :]

o,ja nog één dingetje :
:o een vrijgezel, al 8 dagen op het forum en nog maar 33 reactie's :? Nu weet ik het zeker het is komkommertijd :X
 
:W

allereerst welkom op m-f
allertweetst gefeliciteerd met je motor en rijbewijs :]

o,ja nog één dingetje :
:o een vrijgezel, al 8 dagen op het forum en nog maar 33 reactie's :? Nu weet ik het zeker het is komkommertijd :X

Dankjewel! :}

Zeg wat valt er te verwachten als je vrijgezel bent. Als niemand hier kijkt weet geen man wat ie mist (lol) !!! O-)

Greetzzz Mir@n *O*
 
Dankjewel! :}

Zeg wat valt er te verwachten als je vrijgezel bent. Als niemand hier kijkt weet geen man wat ie mist (lol) !!! O-)

Greetzzz Mir@n *O*

Graag gedaan

Eeeh meestal krijg je een verzoek om een foto, in jouw geval is dat al opgelost, daarnaast wordt je uitgenodigd om naar een parking te komen, maar de rest leggen oppie, kanarie en de "tekeningenman" wel uit als ze terug zijn van vakantie :?

:W
 
*O* Hoi allen *O*

Hier weer eens een betere foto van mijn Fazer vandaag de dag! :]
Vind de blinkertjes door de zon wel leuk...

full


Tis weer aardig stil aan het worden hierzo... :?

Heeft er dan echt niemand wat te melden ;( of zou het aan het weer liggen :Z ...

Kom op mensen, dit is toch niet het einde van mijn topic ;( ?
Wie maakt mij happy :)

Greetzzz Mir@n :z
 
ik *O*

Welkom hier! Weer een Miranda erbij. ;)
Ow ja jullie hebben een gave stuntrider daar wonen! 8-)
Mooie motor! :]
 
Hoi Maybabe,

Ja die stuntrider is een hele goeie. Ga wel eens kijken daar waar hij oefent. Is wel leuk om te zien. Ga het zelf niet uitproberen, want zover ben ik nog niet...
Heb zelf net m'n motor een maand.

Hoe gaat het met je lessen nu?

Greetzzz Mir@n :W
 
Welkom op MF.
Leuke manier om aan je Motorrijlessen te beginnen :P
Ik wil binnekort er ook aan gaan beginnen, helaas moet ik t bij <25kw houden voorlopig ;(

groetjes Tatjana
 
Hoi Maybabe,

Ja die stuntrider is een hele goeie. Ga wel eens kijken daar waar hij oefent. Is wel leuk om te zien. Ga het zelf niet uitproberen, want zover ben ik nog niet...
Heb zelf net m'n motor een maand.

Hoe gaat het met je lessen nu?

Greetzzz Mir@n :W

Ja das John. Ken hem een beetje. Laatst nog mee gesproken op wheelyday deed ie helaas zelf niet mee, maar ga zeker is naar een show van hem.
Lessen gaat momenteel goed heb deze week voor het eerst op de openbare weg gereden. *O*

Kan niet wachten tot dat ik zelf een motor en me rijbewijsje bezit. Dan wil graag met andere mensen motorrijden. :Y
 
Welkom op MF.
Leuke manier om aan je Motorrijlessen te beginnen :P
Ik wil binnekort er ook aan gaan beginnen, helaas moet ik t bij <25kw houden voorlopig ;(

groetjes Tatjana


Dankjewel Tatjana *O*

Ga je dit jaar nog je rijbewijs halen? Erg cool 8-) !

Veel succes en hou me op de hoogte, misschien kunnen we eens gaan rijden... :]

Greetzzz Mir@n :W
 
Ja das John. Ken hem een beetje. Laatst nog mee gesproken op wheelyday deed ie helaas zelf niet mee, maar ga zeker is naar een show van hem.
Lessen gaat momenteel goed heb deze week voor het eerst op de openbare weg gereden. *O*

Kan niet wachten tot dat ik zelf een motor en me rijbewijsje bezit. Dan wil graag met andere mensen motorrijden. :Y


Nou Made is op zich al een eindje tuffen :P
maar wie weet gaan we es een eindje touren als je je papiertje hebt :Y

*O* *O*

Greetzzz Mir@n :W
 
Hoi Mir@n !!!

Welkom op MF
Nou, de afdeling Uden op dit forum wordt steeds groter. Ik zelf kom niet uit Uden, maar wel uit de buurt, Beers. Klein dorp maar doet t altijd goed in 't engels :+

Ga af wel eens rijden met wat Udense, maar die zitten niet op dit forum. Als je een keertje een leuk ritje wil maken, moet je t maar laten weten in dit topic, of in het omgeving mill topic, dat had je ook al gevonden zag ik.
Of je kunt natuurlij ook ff mailen !!

Grtz Jeroen

p.s. Altijd lekker stappen in Uden !!!
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel Tatjana *O*

Ga je dit jaar nog je rijbewijs halen? Erg cool 8-) !

Veel succes en hou me op de hoogte, misschien kunnen we eens gaan rijden... :]

Greetzzz Mir@n :W

Nja, als mn budget zo doorgaat kan ik waarschijnlijk pas begin november lessen
B| B|

Maar als ik m heb laat ik t je weten...
 
Hier weer een nieuwe foto van mijn bike !

full


Heb m'n Fazer nu 2 maandjes en inmiddels ruim 3000 km gereden.

Rijd TOPPIE :]

Greetzzz Mir@n
*O* *O* *O*
 
Heeeeeej

Tja, toch maar ff reageren op je eigen topic, Miran. Komt ie weer wat hoger he! Ik hoop echt dat oktober ook nog mooi is, dan kunnen we nog lekker saampjes touren!!!!!(en dan voor mij in stijl?!)

X
Poisy
 
Terug
Bovenaan Onderaan