Newbie Yamaha - Mir@n

Mir@n

MF'er
9 aug 2006
230
0
Uden
Hoi Hoi,

Mijn naam is Miranda, 28 jaar, vrijgezel en woonachtig in Uden (N-Br).

Heb op 17 juli dit jaar mijn motorrijbewijs gehaald, was al de 1e keer geslaagd !

Mijn beslissing om te gaan lessen kwam tijdens het kijken naar het tv-programma 'MotorExperience'.
Ik besefte me ineens dat het wel een hele leuke bezigheid zou zijn en dat ik nu de tijd had, het financieel aan kon en ik tijd had om te gaan rijden deze zomer (en de daarop volgende zomers uiteraard :) ).Ik heb motorrijden altijd leuk gevonden, maar nooit echt zin gehad in lessen en examens. Was al blij dat ik het autorijbewijs in de pocket had (heb ik wel al 10 jaar nu :) ).

Dus de volgende dag na die opvlieging :9 van het programma 'MotorExperience' ben ik al naar theorieles gegaan en nog geen week later had ik mijn 1e motorrijles...

Minder praktisch was wel dat ik na 5 lessen ben overgestapt naar een andere rijschool. De nieuwe rijschool waarvoor ik koos had structuur in de lessen en al meteen een examendatum gepland waar de lessen op werden gepland.
Dat is veel beter, want dan heb je een doel. Das mij goed bevallen tenminste.
Ik heb gelukkig maar 3 maanden gedaan in totaal om Theorie, Deel 1 en Deel 2 te behalen. Van mijn beslissing om over te stappen heb ik totaal geen spijt !

Vond het wel erg vreemd om ineens in bezit te zijn van iets waar je zo hard voor geleerd en geoefend hebt. Ineens mag je dan een motor gaan kopen en rijden zonder dat er iemand iets op je rijgedrag heeft aan te merken. Geweldig !

Echt super gevoel is dat.
Heb dus nog geen week na mijn slagen een motor gekocht:

Yamaha FZ6 Fazer (600cc) uit 2004, net 8500 km gereden, kleur Donkerblauw (zie afbeelding).

Heb in de eerste 2 weken al bijna 1500 km gereden.
Ben afgelopen zondag de Mergellandroute wezen rijden in Limburg en dat was echt super !

Mijn broer rijd op een Yamaha R1 (rood met wit).
Das een 1000cc. Wel een pittig ding.

Ik heb eerst es rondgekeken op dit forum voor ik me heb aangemeld en het lijkt me erg leuk om met andere ervaringen en vanalles en nog wat te wisselen.

Misschien kunnen rijders uit de omgeving Uden een reactie geven. Kunnen we eens gaan rijden ofzo...?

Vragen over wat dan ook zijn altijd welkom !

Bijlage: DSC00344.JPG
 
full


Enne gefeli met je rbw en motor!
 
Dank jullie wel :}

Zeg PowerPulse, Hotcams? Heb jij iets te maken met camera-materiaal of iets derlijks voor op de motor?

Greetzzz Mir@n :W
 
Welkom :W

Vond het wel erg vreemd om ineens in bezit te zijn van iets waar je zo hard voor geleerd en geoefend hebt. Ineens mag je dan een motor gaan kopen en rijden zonder dat er iemand iets op je rijgedrag heeft aan te merken. Geweldig !
Mwah, we hebben nog altijd Baksteen de sterke arm der wet ;)
 
Hoi Mir@n,

Welkom vanuit het mooie Mergelland. Mocht je nog eens in deze omgeving willen gaan rijden, geef dan maar een seintje. Maken we er een rondje Mergelland en Eifel van, is echt top om te doen.

Greetz,
Marco
 
Hoi Mir@n,

Welkom vanuit het mooie Mergelland. Mocht je nog eens in deze omgeving willen gaan rijden, geef dan maar een seintje. Maken we er een rondje Mergelland en Eifel van, is echt top om te doen.

Greetz,
Marco

Mergellandroute was idd super om te rijden. Ook heb je in België geloof ik de Versaille route ofzo? Belgie is ook mooi om te rijden in die omgeving.
Eiffel moet ik me nog in verdiepen, weet niet wat die route inhoudt :)

Misschien zijn er meer gegadigden die mee willen one day... Iedereen is welkom !

Greetzzz Mir@n :] :W
 
Mochten er een dag gegadigden zijn voor een mooi rondje Duitse Eifel, dan hoor ik het wel. Het is zeer zeker de moeite waard.

Greetz
 
Kempenroute, Lek en Linge route, ...

En nog meer van die ANWB bewegwijzerde routes zijn makkelijk om te rijden en leuk ook. Geef maar een gil als je routes gaat organiseren en rijders zoekt :]
 
Hi Mir@n, welkom op het MF

Zodra ik mijn brik rijdend heb, ga ik wel mee touren.


Groeten uit Nistelrode
 
Hi Mir@n, welkom op het MF

Zodra ik mijn brik rijdend heb, ga ik wel mee touren.


Groeten uit Nistelrode

Hey *O* een rijder uit de buurt... Nistelrode... ff zwaaien :W

Ik denk dat we maar es een datum moeten prikken en zien wie wanneer waar mee wil gaan touren :]

Alleen het weer moet nog een beetje bijtrekken.
Dat natte gedoe is niks natuurlijk ;(

Alle suggesties zijn welkom.
Ik doe dit voor het eerst, dus geen idee waar ik rekening mee moet houden *D

Stuur me maar een mail en dan maak ik wel een lijstje hier op deze topic en kunnen we wat regelen.

Remember..... Life is short |( , so enjoy it 8-) !

Greetzzz Mir@n :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan