newbie zowel op't forum als op de motor

hé petra,

ik heb nu 7 lessen gehad, zaterdag nr. 8. ik moet wel ff moet verzamelen omdat m'n maatje martijn (desperado112) dinsdag is gecrashd (zie algemene praat)

maar mede omdat hij het niet zo willen dat ik zou stoppen en natuurlijk ook de eigen drang en inzet denk ik dat het wel gaat. noodstohohohooooop lukt me wel maar
niet echt netjes en de 8 doe ik te krap...... krijg je dat weer. verder gaat het wel.
suc6 bij je volgede bléér les. O-)

ciao


noodstohohohohohohooooooop is altijd netjes als je niet gelanceerd wordt |(
nooit meer noodstohohoppen als het met bakken uit de lucht komt vallen.
'( ........gecrashd dasssssss minder........ik zal eens ff gaan rondstruinen op de algemene praat.
jij ook suc6.....enne je weet het......pionnen zijn ook maar gewone mensen
grtz peet
 
noodstohohohohohohooooooop is altijd netjes als je niet gelanceerd wordt |(
nooit meer noodstohohoppen als het met bakken uit de lucht komt vallen.
'( ........gecrashd dasssssss minder........ik zal eens ff gaan rondstruinen op de algemene praat.
jij ook suc6.....enne je weet het......pionnen zijn ook maar gewone mensen
grtz peet


Welkom Petra, enne mocht je toehoetsenbord kapot zijn...Ze zijn nie zo duur meer tegenwoordig :X ;)
 
Welkom Petra, enne mocht je toehoetsenbord kapot zijn...Ze zijn nie zo duur meer tegenwoordig :X ;)
:(
      
shooohooohooohooohoot, mag ik hier ook al niet meer stotteren?
      
doe je ook in dell inspiron laptopbordjes? :P
 
Alleen als je de noodstop kan doen met én blokkerend voorwiel, én blokkerend achterwiel TEGELIJK!!!!

mij een beetje tot de risé van m-f maken :+

:X ok ok ok....ik zal het wel fluisterend pasten O-)

TEGELIJK huh? lolzzzzzz.......ik zal het ff doorgeven aan mijn instructeur.....kan die vast valium gaan slikken :+
 
Welkom... *D

ik moet zeggen je eerste indruk is goed }) maar aangezien u uzelf voorstelt verwachten wij een foto'tje O-)

van goed formaat, zonder helm (heel belangrijk dit) van top tot teen, met alleraardigste glimlach.

B.V.D.
 
Welkom... *D

ik moet zeggen je eerste indruk is goed }) maar aangezien u uzelf voorstelt verwachten wij een foto'tje O-)

van goed formaat, zonder helm (heel belangrijk dit) van top tot teen, met alleraardigste glimlach.

B.V.D.
hehehehehe...........WIJ? is u koninklijk?
ik neem aan dat goed formaat, icoon groot betekent? enne da's een shit opmerking over die helm........mijn helmpie is namelijk kaput :(
lolz......zodra ik aardig kan glimlachen zal ik wel een foto plaatsen }) *D
grtz peet, die nu moet gaan oefenen in aardig glimlachen
 
127460


Laat um ff kleiner maken als je wil.
 
|(
      
|(
      
|(
      
heb geen tijd om mijn icoon te laten verkleinen........ik moet plaatjes zoeken voor het "spelletje" op het of topic forum..... :+ dussssss heb ik mijn icoon er maar afgegooid, makkelijkste oplossing als je druk bezig bent met idiote plaatjes te zoeken op internet |( motorforum enne ik ben bezig balkenende te zoeken in de meest idiote situaties |( alle logica is zoek hiero
 
|(
      
|(
      
|(
      
heb geen tijd om mijn icoon te laten verkleinen........ik moet plaatjes zoeken voor het "spelletje" op het of topic forum..... :+ dussssss heb ik mijn icoon er maar afgegooid, makkelijkste oplossing als je druk bezig bent met idiote plaatjes te zoeken op internet |( motorforum enne ik ben bezig balkenende te zoeken in de meest idiote situaties |( alle logica is zoek hiero


in 1 woord:

ZWAKTEBOD!
 
yo peet,

mijn examen MVB is 13 dec. aftellen dus.

How R you???/

ciao

hey........wat goed van je :} je hebt de pionnen onder controle
ik heb nog geen pion gezien sinds mijn noodlottige noodstop, mijn knie is nog steeds vrijwel onbuigbaar ;( Zo langzamerhand zakt de moed me in de schoenen (knieen)...lol
suc6 de 13e.....Kweet zeker dat het je gaat lukken
grtz peet
 
:} juist.......wat er ook gebeurt nooit blijven liggen......maarre als je het niet erg vindt, ik heb mijn portie salto's in de lucht wel gehad. ik geloof dat ik de volgende keer maar gewoon op de motor blijf zitten, dan leer ik het maar zonder vallen en opstaan ;)

Welkom Petra :]

gewoon volhouden hoor en blijven vertrouwen op jezelf :}
het heeft mijn instructeur ook de nodige spiegels gekost door
die k*tpionnen en zelfs een krom frame doordat ik in Amersfoort
op kinderkopjes stond en linksaf moest, had er al wat gas op maar
schoot van de koppeling af, keihard tegen een stoeprand en rakelings
langs eens stroomhuisje |( , zelf had ik gelukkig niets maar kon
toen in zijn BMW achter hem aan naar de dealer...wilde de moed ook
al opgeven maar heb gelukkig volgehouden :+
Hij is trouwens later wel gestopt met motorrijles :?

Succ6 verder en hou vol :)
 
Ik vind je nu al leuk... Lekker nuchter lachebekje :P

En lekker doorgaan met dat lessen. Dat vliegen zal misschien niet de laatste keer zijn maar als je er genoeg lol in hebt stop je der toch niet mee.

Heeft mij ook niet afgeschrokken tenminste :P
 
Welkom op MF en suc6 met lessen :)

heyy, zijn die foto's er nou nog niet? :(


;)
nou, alvast mooite tekening voor jou van mij :)
137383
 
hey........wat goed van je :} je hebt de pionnen onder controle
ik heb nog geen pion gezien sinds mijn noodlottige noodstop, mijn knie is nog steeds vrijwel onbuigbaar ;( Zo langzamerhand zakt de moed me in de schoenen (knieen)...lol
suc6 de 13e.....Kweet zeker dat het je gaat lukken
grtz peet

AND THERE YOU HAVE IT

Ik Heb Het MVB!!!!!
en in 1 keer nog wel.......... Petra B Next PLZ :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan