newbie zowel op't forum als op de motor

duchessindutch

MF veteraan
24 aug 2004
3.641
1
|( lololololol, probeer ik me te registreren krijg ik een schermpje voor mijn neus dat de naam in gebruik is :( :(
toch maar ff kijken wie dat dan is.........lolololol blijk ik het zelf te zijn, was gans vergeten dat ik me ooit al geregistreerd had |( |( (van nature ben ik niet eens blond ook)
enfin......goed begin is het halve werk, niet?

zal me ff kort voorstellen, ik ben petra en ik probeer van mijn bijrijdster status af te komen. nadruk op probeer, ik heb mijn eerste luchtreis er inmiddels opzitten en moet nu eerst weer wachten tot mijn knie weer tot normale proporties is geslonken en ik een nieuw helmpie heb gekocht en de lesmotor weer helemaal rijklaar is. enfin......ik ben de ergste nachtmerrie die een instructeur kan overkomen O-)

om de moed niet helemaal te verliezen, struin ik dus lustig rond op het forum. motorrijden is leuk....zelfs als het ff allemaal wat minder gaat, toch?

grtz peet
 
Je leert met vallen en opstaan, zolang je zorgt dat je niet blijft liggen.
 
:} juist.......wat er ook gebeurt nooit blijven liggen......maarre als je het niet erg vindt, ik heb mijn portie salto's in de lucht wel gehad. ik geloof dat ik de volgende keer maar gewoon op de motor blijf zitten, dan leer ik het maar zonder vallen en opstaan ;)
 
Yeah, ik ben ook al 2 keer gevallen met lessen waarvan 1 keer midden in een plas water. Me instructeur heeft nog buikpijn. maar nu zo'n 4 lessen later gaat 'ie lekker. Suc6 petra, laat ff weten wanneer je hem hebt!!!

Ciao
 
Me instructeur heeft nog buikpijn. maar nu zo'n 4 lessen later gaat 'ie lekker. Suc6 petra, laat ff weten wanneer je hem hebt!!!

Ciao

lolololololol......dat kon nog wel eens lang duren, eerst moet ik maar weer eens moed verzamelen om die k*t noodstop nog eens te doen.
jij ook suc6, hoeveel lessen hebbie tot nu toe gehad?
 
127070


Welkom,

Enne bij mij gaat alles ook niet zo snel hoor............ maar ooit zal ik het halen.

Elly :]
 
Welkom,

Enne bij mij gaat alles ook niet zo snel hoor............ maar ooit zal ik het halen.

Elly :]
      
;) kunnen we elkaar er mooi doorheen loodsen
ty

:? theorie examen oh shoot, dat moet ook nog. lololololol, heb nooit geweten dat dat theorieboek zo dik was en dat er zoveel dingen zijn die ik niet weet als automobiloot              
'(
 
Hahaha ja zo is het, we moeten elkaar blijven steunen ook als het ff wat minder gaat, hoeveel lessen heb jij al gehad? En ja Theorie heb ik ook 2x over moeten doen,pffffffffff. Maar goed alles is te leren!

Elly
 
|( 4 lessen en tijdens die 4e les heb ik gratis vliegles gekregen........ik word helemaal gek van al dat gedoe met de pionnen....op de weg gaat alles wel redelijk....maar die pionnen |( |(
waar je heenkijkt ga je heen......lolz....mijn instructeur doet nix anders als heen en weer rennen en pionnen rechtop zetten.
enfin.....heb nu 2 weken al niet kunnen lessen...mijn knie ligt nog redelijk in de kreukels.
lolololol theorie is 1 jaar geldig toch? dan wacht ik maar ff met mijn theorie examen....eerst maar eens die pionnen laten staan, dan zie ik wel weer verder
 
Heej Petra!

Ken je me nog?
:+
(Afbeelding)
:}

ik herken het ruitje van de strom......de spullen in de tanktas zeggen mij weinig, dussssssssssss.........ik ben nu de foto's van de strom rit aan't bekijken om te zien wie er bij een blauwe strom hoort met tanktas........ :? :?

|( twee blauwe stroms.....1 ervan is van heleen dus die andere zal wel van jou zijn? *D nu heb ik de eerste prijs gewonnen?

grtz peet :+
|( of is het toch geen strom?
 
Laatst bewerkt:
ach ja waar een wil is... is een weg.. toch ?!
veel succes met lessen! en je examens! :]
 
Laatst bewerkt:
:}

ik herken het ruitje van de strom......de spullen in de tanktas zeggen mij weinig, dussssssssssss.........ik ben nu de foto's van de strom rit aan't bekijken om te zien wie er bij een blauwe strom hoort met tanktas........ :? :?

|( twee blauwe stroms.....1 ervan is van heleen dus die andere zal wel van jou zijn? *D nu heb ik de eerste prijs gewonnen?

grtz peet :+
|( of is het toch geen strom?

Oeps Sorry Petra,

Ik zat even met iemand anders voor me :?

stop maar met zoeken mijn fout.

ik heb het boetekleed al aangetrokken, en ik zit nu straal voor paal
 
lolololololol......dat kon nog wel eens lang duren, eerst moet ik maar weer eens moed verzamelen om die k*t noodstop nog eens te doen.
jij ook suc6, hoeveel lessen hebbie tot nu toe gehad?

hé petra,

ik heb nu 7 lessen gehad, zaterdag nr. 8. ik moet wel ff moet verzamelen omdat m'n maatje martijn (desperado112) dinsdag is gecrashd (zie algemene praat)

maar mede omdat hij het niet zo willen dat ik zou stoppen en natuurlijk ook de eigen drang en inzet denk ik dat het wel gaat. noodstohohohooooop lukt me wel maar
niet echt netjes en de 8 doe ik te krap...... krijg je dat weer. verder gaat het wel.
suc6 bij je volgede bléér les. O-)

ciao
 
full


Wat ben ik blij dat ik dat papiertje al een aantal jaar op zak heb... Het is er volgens mij ook niet makkelijker op geworden tegenwoordig. :X

Veel succes met lessen!

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan