Newbie

28 jun 2006
231
0
Naaldwijk
Heej mensen,

Hierbij wil ik me dus even voorstellen. Wendy van den Ende en helaas nog niet in het bezit van een motorrijbewijs.
En dat terwijl het me dus hartstikke gaaf lijkt! Heb alleen het probleem dat ik niet zeker weet of ik het durf... En ik ben echt geen mietje!
Dus wil ik eerst een opstapdag meemaken, maar helaas nog geen één gevonden in de buurt van Den Haag. Dus als iemand iets weet, vertel het me!

Dat was het wel weer ff snel.

Gr Wendy
 
Hallo, welkom :W Gewoon een proefles doen bij de plaatselijke motorrijschool; niet afwachten tot er iets of iemand naar jou toe komt O-)
 
Welkom op 't forum.
full


Het is geen gek idee om eens uit te proberen als je motorijden wel echt leuk vindt,zo heb ik vorig jaar bij de opendag bij Assen ,mee gedaan met opstapdagen daar kon je ongeveer 15 min rijden,maar wat vondt ik dat toch eng op zo'n ding maar toch ben ik begonnen met lessen en heb 't :] rijbewijs gehaald begin dit jaar *O*
Dus ga er voor zou ik zeggen want het is heel erg leuk :Y ,
 
Heej mensen,

Hierbij wil ik me dus even voorstellen. Wendy van den Ende en helaas nog niet in het bezit van een motorrijbewijs.
En dat terwijl het me dus hartstikke gaaf lijkt! Heb alleen het probleem dat ik niet zeker weet of ik het durf... En ik ben echt geen mietje!
Dus wil ik eerst een opstapdag meemaken, maar helaas nog geen één gevonden in de buurt van Den Haag. Dus als iemand iets weet, vertel het me!

Dat was het wel weer ff snel.

Gr Wendy

:W wendy
familie van...??? bij het MF racing team zijn altijd sponsoren en giften welkom :9 :+ :Y
 
Helaas geen familie, anders had ik mijn rijbewijs al lang gehad. Zoek zelf ook nog sponsors...

Maar moet het inderdaad gewoon een keer proberen!
Toevallig iemand ervaring met de opstapdag van Inspark?
 
En ja, en nog bedankt voor het welkom allemaal!

Sorry, heb alleen hele foute onzinfoto's of foto's met veel meer andere mensen erop. Dus of ik schaam me of ik zet andere mensen op internet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan