Newbies #42: Knus bij elkaar tijdens de donkere dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
op de een of andere manier voel ik me vereerd :')
een 3 van de 4 score *O*


eerste keer ketting was gewoon slijtage van onbekend aantal km's, en erafgelopen
2de keer knapte de ketting, die was wat moeilijker te reparen :x

mijn canvas verhaal... was nog geen canvas toen in vertrok van huis die dag :+


en dan hebben we nog het paultje:
onderweg dieren aanrijden met als gevolg overal veren en bloed :+
en maandenlang uitgemaakt te worden voor eend, stickers op je motor geplakt krijgen van tweety enz. e.d.

en de xevoo-glijder?
onderuit gaan, maar je vriendin niet willen vertellen, bang zijnde dat die je meer letsel aanbrengt dan dat je deed met je schuiver

Ach eendjes aanrijden... :')

Hier al 2x n konijn in het voorwiel gehad.
Een fazant een kopstoot uitgedeelt.
En bijna een kuttelikkertje (kleine kut hondjes) geschept. :+
 
Een vliegende ladde op de rijksweg! (elvira)

Een achteruit rijdende vivaro (vera)

En tractor die op de dijk ineens naar links gaat terwijl je net inhaald (Michel )

Gaan rijden in de sneeuw (michel twee keer)

Motor die in de fik vliegt terwijl je net getankt heb en nog bij de pomp staat (Michel :+ )

Motor aanduwen en um uit je klauwen laten vallen (Vera)

Leuk lijstje voor in de OP :Y
 
*Zucht*

Ik toch maar een afspraak gemaakt voor mn pols bij de dokter. Kan het pas 5 juni omdat mevrouw op vakantie is :X Ben geen 'spoed gevalletje'
Fijn! Pols wordt eigenlijk alleen maar erger, typ nu al een paar dagen met 1 hand.. :X
 
Mooie lijst hebben jullie :+
Ik ben alleen een keer van m'n motor gekegeld toen ik tussen de file door reed.. :/
Vond ik wel genoeg schade toen, motor haast TL :X
 
Geen commentaar. :W
:W in 2 jaar een overleden accu gehad (die was vanaf t begin al slecht en afgelopen winter niet aan de druppellader gelegd) en 1 kapotte zekering een 2 weken voor ardennen weekend!
Breek me de bek niet open over beginnersfoutjes, die heb ik tot nu toe nog niet gehad :W

Ben nu eenmaal de uitzondering van al die mensen die je over 1 kam hebt geschoren :W
[me]PP komt tot de conclusie dat ze geen echte motorrijdster is volgens D00fis[/me]



Als ik er maandag niet bij ben heb ik een Erwin opgelopen :')
 
Laatst bewerkt:
Weer even zwaaien, veel te mooi weer om binnen te zitten, maar werk gaat door :W

Weekeindje Eiffel was erg geslaagd, en morgen vertrek ik voor het weekeind naar Luxemburg.
voor de zaterdag al een mooie route gemaakt.
lekker veel bochten
 
Wat is er met je pols als ik vragen mag?

Doet gewoon pijn!

Mama denkt dat het RSI is, ik denk dattie overbelast is. Het typen, tillen en kracht zetten met die pols is gewoon haast niet meer te doen.
Maar het gekke is, met motorrijden, waar je toch wel druk zet op je pols: nergens last van
Uitmesten: nergens last van, ook daarna niet (iig, niet dat het erger wordt zeg maar)

Spieren zijn het volgens mij niet, meer mn gewricht.. t 'kniek' gedeelte..

Beetje lastig omschrijven :+

Afgelopen 2 weken zoveel mogelijk ontlast, motor was weg, dus niet gereden, uitmesten met rechts vooral gedaan, typen zoveel mogelijk met rechts... t blijft gewoon :X
 
Doet gewoon pijn!

Mama denkt dat het RSI is, ik denk dattie overbelast is. Het typen, tillen en kracht zetten met die pols is gewoon haast niet meer te doen.
Maar het gekke is, met motorrijden, waar je toch wel druk zet op je pols: nergens last van
Uitmesten: nergens last van, ook daarna niet (iig, niet dat het erger wordt zeg maar)

Spieren zijn het volgens mij niet, meer mn gewricht.. t 'kniek' gedeelte..

Beetje lastig omschrijven :+

Afgelopen 2 weken zoveel mogelijk ontlast, motor was weg, dus niet gereden, uitmesten met rechts vooral gedaan, typen zoveel mogelijk met rechts... t blijft gewoon :X
Phyl heeft ook slechte polsen (zacht uitgedrukt) maar ook op de motor geen last van :N
Zelfs niet op de 848 en ook niet na een circuitdag op haar zuurstok racer, en die zit behoorlijk extreem *O* *O* *O*
 
Is op vakantie -O-
Pas over 1,5 week terug.. eerst volgende keer dat er een plekje vrij was, was 5 juni. Ik ben geen spoedgeval, dus mag ook niet naar een andere dokter :X
Anders gewoon ff overdrijven? Zeggen dat je bijna niks kan en dat dit je dus erg belemmert bij alles wat je doet (werk etc).
 
Is er dan geen vervangende huisarts Vera? Meestal is dat wel zo, als in jou was zou ik, eventueel met wat overdrijven, daar proberen een afspraak te krijgen!
Nu heb je nog geen last met motorrijden en uitmesten, maar hoe dat is over twee weken weet je maar nooit..
sprak zei die veel te lang doorliep met een slechte schouder en er nu helemaal niets meer mee kan :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan