Newbies #42: Knus bij elkaar tijdens de donkere dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^
Alleen pijn aan m'n schouders, maar dat is omdat m'n pak eigenlijk net te kort is :+

Haha :P

Dat krijg ik ook, maar pas na een uurtje oid. Ligt niet aan het pak, maar ligt aan het feit dat ik scheef ben, zowel horizontaal als verticaal, als je begrijpt wat ik bedoel :+

Is er dan geen vervangende huisarts Vera? Meestal is dat wel zo, als in jou was zou ik, eventueel met wat overdrijven, daar proberen een afspraak te krijgen!
Nu heb je nog geen last met motorrijden en uitmesten, maar hoe dat is over twee weken weet je maar nooit..
sprak zei die veel te lang doorliep met een slechte schouder en er nu helemaal niets meer mee kan :')

Heb ik gedaan! Maar nee, het kwam er op neer dat als je niet dood kan gaan, je pas later weer een afspraak kan maken. Andere huisartsen zitten stampes vol, vraag me niet waarom, dus ik kon nergens even tussen piepen.
Zit er nu sterk aan te denken om langs de fysio te gaan ipv de dokter...
 
Haha :P

Dat krijg ik ook, maar pas na een uurtje oid. Ligt niet aan het pak, maar ligt aan het feit dat ik scheef ben, zowel horizontaal als verticaal, als je begrijpt wat ik bedoel :+Heb ik gedaan! Maar nee, het kwam er op neer dat als je niet dood kan gaan, je pas later weer een afspraak kan maken. Andere huisartsen zitten stampes vol, vraag me niet waarom, dus ik kon nergens even tussen piepen.
Zit er nu sterk aan te denken om langs de fysio te gaan ipv de dokter...
_O- Ik doe sowieso altijd m'n pak wel los als ik niet rij, maar ik merk dat als ik op een 'echte' supersport ga zitten, m'n pak gewoon net te strak zit bij de schouders. Dus op m'n circuitmotor merk ik dat en op die 848 merkte ik het ook heel erg. Dus wil een nieuw pak, maar heb er al wel eentje gevonden maar is duur en kan 'm niet goedkoop vinden. En even geen geld :+

Als je bij een fysio wel gelijk terecht kunt, zou ik daar inderdaad gewoon even heen gaan. Kan tegenwoordig zonder verwijzing en dan krijg je misschien gelijk iets van tips ofzo om het minder pijnlijk te laten zijn. Ik kreeg toen een stukje tape eromheen voor stevigheid, hielp wel eventjes.
 
_O- Ik doe sowieso altijd m'n pak wel los als ik niet rij, maar ik merk dat als ik op een 'echte' supersport ga zitten, m'n pak gewoon net te strak zit bij de schouders. Dus op m'n circuitmotor merk ik dat en op die 848 merkte ik het ook heel erg. Dus wil een nieuw pak, maar heb er al wel eentje gevonden maar is duur en kan 'm niet goedkoop vinden. En even geen geld :+

Als je bij een fysio wel gelijk terecht kunt, zou ik daar inderdaad gewoon even heen gaan. Kan tegenwoordig zonder verwijzing en dan krijg je misschien gelijk iets van tips ofzo om het minder pijnlijk te laten zijn. Ik kreeg toen een stukje tape eromheen voor stevigheid, hielp wel eventjes.

Whaha geen ander leuk en goedkoper pak te vinden dan? :P

Jaa klopt :Y
Ik zit al 1,5 week aan de polsband. Merk wel dat dat heel erg helpt, maar als ik um af doe is het gelijk weer mis.

Ja, ik ga wel ffies bellen :+
 

Whaha geen ander leuk en goedkoper pak te vinden dan? :P


Jaa klopt :Y
Ik zit al 1,5 week aan de polsband. Merk wel dat dat heel erg helpt, maar als ik um af doe is het gelijk weer mis.

Ja, ik ga wel ffies bellen :+
Nee :+ En sowieso wil ik een overall, die zijn al best schaars voor vrouwen. En heb wel een paar keer mannenpak gepast, maar die zijn aan de bovenkant te ruim bij schouders (tis ook nooit goed :P). Maar wellicht nog een keertje e.e.a. aan merken gaan passen.
 
Die wil ik!
ASTARSSTELLAAANOUKESUIT.jpg
 
Aaaah! Dat is wel een mooi pak idd!!

En die dainese is idd niet leuk meer, die hebben er al zoveel!


Fysio gebeld... eerst volgende plek... volgende week woendag :X Nou, doe die dan maar!
Ik ga me denk ik maar omscholen tot dokter of fysio, als het zo druk is, hebben ze vast mensen nodig!
 
Aaaah! Dat is wel een mooi pak idd!!

En die dainese is idd niet leuk meer, die hebben er al zoveel!


Fysio gebeld... eerst volgende plek... volgende week woendag :X Nou, doe die dan maar!
Ik ga me denk ik maar omscholen tot dokter of fysio, als het zo druk is, hebben ze vast mensen nodig!
Nouja iig eerder dan in juni pas! :P
 
Weer even zwaaien, veel te mooi weer om binnen te zitten, maar werk gaat door :W

Weekeindje Eiffel was erg geslaagd, en morgen vertrek ik voor het weekeind naar Luxemburg.
voor de zaterdag al een mooie route gemaakt.
lekker veel bochten


Huh ?



We begrijpen niet om welke locatie het gaat.

Controleer of alle namen correct zijn geschreven.
Probeer een plaats, staat/provincie of postcode toe te voegen.
Probeer met de rechtermuisknop op de kaart te klikken om deze bestemming te vervangen.
 
Ziet er uit als een heel gaaf rondje :} :} :}
Lekker aantal bochten per 100km :+

Maar totale route is niet echt lang he :N

Of ga je nog een keer hetzelfde rondje rijden, ken je de bochten in ieder geval al wel *O* *O* *O*

Klopt, maar rij ook in mijn uppie en aangezien mijn broertje met zijn vriendin langskomt die dag moet ik ook nog ff "gezellig" doen met familie.
Ben sowieso van plan om veel pauzes te pakken en lekker veel foto's te maken. Zal er dinsdag wel een mooi topicje over maken.
 
jah even de lijst met newbie problemen waarvan er hoogstwaarschijnlijk 1 of meerdere bij alle newbie's heeft plaatsgevonden, of gaat plaatsvinden.

een ivo-tje (van de dijk af, of uit de bocht vliegen)
( uitgevoerd door ivo, konrad, remond, paul, artifex, erwin, en vast nog veel meer)

Een Erwin kwaal, (kapotte spanningsregelaar onder de honda rijders)
(uitgevoerd door erwin, remond, vera) (paul dacht ook de lul te zijn, maar bleek zn brandstofpomp te zijn)

Een vera-tje, of was het een bibitje? ( de motor stilstaand omlaten vallen)
uitgevoerd door bibi, vera, ikzelf, paul, en was natas het ook niet een keer?

dan hebben we nog een Remondo! ( ketting versleten, kapot, niet meer op te spannen, of missende sluitschakel.
2x uitgevoerd door remon, en ik zelf een keer.

en de gladde achterband heeft nog niet egt een naam gekregen.

nog meer aanvullingen hierop?

Gooi ik er een Erik'je in : De standaard nog niet ingeklapt hebben en dan in je helm zitten vloeken dat die motor niet start :+

...Gebeurde me bij het Ardennen weekend toen -nadat we Paul en Erwin hadden uitgezwaaid -we gelijk weer weg gingen bij die bejaarden-Bingo-eethal.... :+
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen :W

@ Phylis : fraai pak :Y

@ Luthalia : Zat bochtjes in zo te zien...veel plezier met heerlijk weer en maak maar veel foto's :]

@ Vera : sterkte met je pols, goed in de gaten houden je moet er nog heel lang mee doen :j
 
Hoi allen :W

@ Phylis : fraai pak :Y

@ Luthalia : Zat bochtjes in zo te zien...veel plezier met heerlijk weer en maak maar veel foto's :]

@ Vera : sterkte met je pols, goed in de gaten houden je moet er nog heel lang mee doen :j

Thanks :)
Probeer zoveel mgelijk te ontlasten en dat bandje te dragen :Y T bandje staat inmiddels al in mn arm 'gebrand' door de zon :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan