Newbies #43: Waar de zon altijd schijnt ongeacht het weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ach.. als ik daar op had moeten afknappen dan had ik nu geen kind gehad :)

Kom als het echt een leuk meissie is en ze is de moeite waard dan valt daar best over te praten.
Raoul heeft vroeger ook van alles naar binnen gestopt, veel jongeren van tegenwoordig.

Bekend gespreksonderwerp :9 O-)
 
Ja ach.. als ik daar op had moeten afknappen dan had ik nu geen kind gehad :)

Kom als het echt een leuk meissie is en ze is de moeite waard dan valt daar best over te praten.
Raoul heeft vroeger ook van alles naar binnen gestopt, veel jongeren van tegenwoordig.

Ben ik dan echt close minded? B|
Ik gebruik dat niet en wil dat ook niet, heb wel een keer een bong gebruikt..
421627_143139539140804_2015329883_n.jpg

Maar dat doe ik dus ook nooit meer. :X
 
Ben ik dan echt close minded? B|
Ik gebruik dat niet en wil dat ook niet, heb wel een keer een bong gebruikt..
[afbeelding]
Maar dat doe ik dus ook nooit meer. :X

Nee, ik hou er ook niet van en als Raoul het nu nog zou doen zou ik daar zeker een punt van maken.
Maar waarom zou je iemand gelijk afkappen als ze een keertje iets gebruikt hebben?
Er is toch over te praten?
 
Nee, ik hou er ook niet van en als Raoul het nu nog zou doen zou ik daar zeker een punt van maken.
Maar waarom zou je iemand gelijk afkappen als ze een keertje iets gebruikt hebben?
Er is toch over te praten?

True that, ze zal het denk ik niet elke dag gebruiken.
Ze zei ook al van ik heb het al heel lang niet meer gebruikt.
Dus ja.

Ze blijft wel toenadering zoeken. *O*
 
Je onderbroek hangt aan de lamp....
Gekke shit die Bong :)Nja kan me nog wel die hele waslijst herrinneren

Da's 'n kindervestje! Geloof dat Juliën zo'n zelfde vestje heeft en ik geloof ook dat Michel ons nu iets op te biechten heeft :+ ( al zal ie gaan beweren dat 't van zijn neefje is :P )
 
Da's 'n kindervestje! Geloof dat Juliën zo'n zelfde vestje heeft en ik geloof ook dat Michel ons nu iets op te biechten heeft :+ ( al zal ie gaan beweren dat 't van zijn neefje is :P )

Ik blijf het vol houden aangezien mijn broer hier ook ergens op het forum zit. :+
Zijn dreumes niet die van mij. _O-
Wil er wel een later! :$
 
True that, ze zal het denk ik niet elke dag gebruiken.
Ze zei ook al van ik heb het al heel lang niet meer gebruikt.
Dus ja.

Ze blijft wel toenadering zoeken. *O*

Dat doet XTC nu eenmaal met je :P
Mijn broertje zei onder invloed van XTC ook dat ik het allerliefste zusje ter wereld was :P
Nu is dat natuurlijk ook wel zo, maar die dikke knuffel maakte het toch wel af. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan