Newbies #44: Waar de meeste newbies, newniet zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet vergeten, stond gewoon al dik een week uit. Mensen die me echt nodig hebben, kunnen me altijd wel bereiken. Vaste telefoon of via Raoul of mail/pb.

Ben niet zo heel erg gehecht aan mijn mobiel.



Gisteren lekker verwend door m'n schoonmama :)
Nieuwe jas, shirt, twee kettingen en een paar oorbellen.

Ze is té lief gewoon.
Hahaha ach ja had ook geen haast ;)
Krijg je toch wel bereikt *O*

Meestal zijn schoonmoeders .... wat heb jij weer een geluk ;)
 
Laatst bewerkt:
Openbare weg van maken :9~
Ooh en dan een ziekenhuis en sloop bedrijf daar beginnen _O-
Dat is ook een optie, maar heb al een veel ergere optie gehoord (is wel een gerucht, maar 't zou altijd kunnen). Dat die hele ring opgekocht wordt, en alle grond langs de ring verkaveld wordt, om vol te bouwen, en de "ringweg" zou dan geen racebaan meer blijven, maar geprivatiseerd worden voor de bewoners errond. Let wel, het zou enkel betaalbaar worden voor de super super super rijken. Die kunnen dan opscheppen dat ze op de legendarische Nürburgring wonen. Zie ikzelf nog niet meteen gebeuren, maar je weet maar nooit.
 
Maarja wat gaan ze doen met die Nurburgring dan. Slopen? Lijkt me ook raar :P Zal wss wel verkocht worden en dat een ander ermee doorgaat denk ik, je kan 't voor vrij weinig andere doeleinden gebruiken.

Kan me best voorstellen dat er misschien andere regels komen? Of andere prijzen.
 
Dat is ook een optie, maar heb al een veel ergere optie gehoord (is wel een gerucht, maar 't zou altijd kunnen). Dat die hele ring opgekocht wordt, en alle grond langs de ring verkaveld wordt, om vol te bouwen, en de "ringweg" zou dan geen racebaan meer blijven, maar geprivatiseerd worden voor de bewoners errond. Let wel, het zou enkel betaalbaar worden voor de super super super rijken. Die kunnen dan opscheppen dat ze op de legendarische Nürburgring wonen. Zie ikzelf nog niet meteen gebeuren, maar je weet maar nooit.

Je bedoeld een soort van Monaco?

Zie ik niet zo heel snel gebeuren. Het is een erg toeristisch gebied waar veel inkomsten te behalen zijn. Opkopen om er vervolgens in deze tijden van crisis iets neer te zetten voor alleen de rijken onder ons, zou voor heel veel ophef gaan zorgen. Denk ook niet dat het veel animo zou trekken.
 
Ik vraag me altijd af hoe personen en/of bedrijven, zulke enorme bedragen aan schuld kunnen opbouwen.

eensch, je zou denken dat, als de inkomen en uitgaven niet op 1 lijn liggen, dat er dan snel actie ondernomen wordt.... ipv 110 miljoen in de min te gaan staan... :/

maarja, makkelijk praten vanaf de zijlijn O-)
 
eensch, je zou denken dat, als de inkomen en uitgaven niet op 1 lijn liggen, dat er dan snel actie ondernomen wordt.... ipv 110 miljoen in de min te gaan staan... :/

maarja, makkelijk praten vanaf de zijlijn O-)
Hoe kun je nou inkomen en uitgaven op 1 lijn houden?
Je zal toch moeten investeren?

Wat denk je dat de aanleg van het Nürburgring pretpark kost? Die achtbaan?
Om maar een voorbeeld te geven.
 
Hoe kun je nou inkomen en uitgaven op 1 lijn houden?
Je zal toch moeten investeren?

Wat denk je dat de aanleg van het Nürburgring pretpark kost? Die achtbaan?
Om maar een voorbeeld te geven.
Miljoenen, en bijvoorbeeld banken en private investeerders (bijv. venture capitalists) nemen zulke risico's omdat ze verwachten dat er op den duur winstgevendheid uit komt. En met grote investeringen zit je zo aan miljoenen schuld. En het is maar goed ook dat er nog investeerders bereid zijn die risico's te lopen, anders komt het nooit ergens.
 
Miljoenen, en bijvoorbeeld banken en private investeerders (bijv. venture capitalists) nemen zulke risico's omdat ze verwachten dat er op den duur winstgevendheid uit komt. En met grote investeringen zit je zo aan miljoenen schuld. En het is maar goed ook dat er nog investeerders bereid zijn die risico's te lopen, anders komt het nooit ergens.
Dat bedoel ik :Y

Beetje kort door de bocht om je af te vragen hoe je zo'n schuld op kan bouwen :P
 
Miljoenen, en bijvoorbeeld banken en private investeerders (bijv. venture capitalists) nemen zulke risico's omdat ze verwachten dat er op den duur winstgevendheid uit komt. En met grote investeringen zit je zo aan miljoenen schuld. En het is maar goed ook dat er nog investeerders bereid zijn die risico's te lopen, anders komt het nooit ergens.

tis niet dat ik dat niet begrijp, maar je zou denken dat de nurburgring op zichzelf een winstgevende organisatie zou moeten zijn, als je ziet hoeveel mensen 25 euro neerleggen voor een rondje...

dat het slechte beslissingen zijn geweest komen ze nu pas achter en heeft misschien niemand voorzien... maar er zijn zo wel heel veel bedrijven die met schulden groter dan meerdere jaaromzetten ten onder gaan.. vraag je je toch af hoe ze die schulden zo hoog laten oplopen :/
 
tis niet dat ik dat niet begrijp, maar je zou denken dat de nurburgring op zichzelf een winstgevende organisatie zou moeten zijn, als je ziet hoeveel mensen 25 euro neerleggen voor een rondje...
En zo'n mega complex heeft geen vaste lasten? Yeah right :P
Al investeren ze niets, dan nog kunnen ze makkelijk schuld oplopen als het een keer een seizoen niet lekker loopt (door het weer of recessie of wat dan ook).
 
Sommige mensen begrijpen ook totaal niet waar ze hun geld aan uit moeten geven.
Een oom en tante van mij zitten behoorlijk in de schulden; hij werkt zich rot, doet het huishouden, voed de kinderen op, tante heeft altijd overal pijntjes en doet niets.
Tot laatst, ze mocht bij een vriendin van haar helpen in de huishouding bijzonder dat zoiets wel bij een ander kan en niet bij haarzelf en wat doet ze van haar verdiende geld? Ze koopt een nieuwe eethoek, laat haar al blonde haar nog blonder maken, laat gelnagels zetten en ga zo maar door..

Betaal gewoon je schulden af zou ik zeggen, maak een klein spaarpotje om eventueel af en toe iets leuks te doen, maar smijt je geld niet over de balk aan zulke onzin dingen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan