Newbies #58 Waar het tempo zomerse snelheden aanneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond allemaal :W
Allemaal al vuurwerk gekocht dit jaar?
Of net als wij lekker kijken wat de buren de lucht in schieten :Y


liefst kijk ik wat de buren de lucht inschieten....is lekker goedkoop....hahahaha.
maar met 3 pyromanen hier in huis ben ik toch maar met ze naar de winkel gegaan.
hele lijst afgewerkt...met sterretjes...tolletjes...knalerwten...romeinse kaarsen...rotjes...bijtjes...black bulls...blinkies...enzovoort...ook nog maar een pakket van 1 meter met siervuurwerk gekocht. Nou....de kids zullen wel ff bezig zijn..hoop ik :P
 
liefst kijk ik wat de buren de lucht inschieten....is lekker goedkoop....hahahaha.
maar met 3 pyromanen hier in huis ben ik toch maar met ze naar de winkel gegaan.
hele lijst afgewerkt...met sterretjes...tolletjes...knalerwten...romeinse kaarsen...rotjes...bijtjes...black bulls...blinkies...enzovoort...ook nog maar een pakket van 1 meter met siervuurwerk gekocht. Nou....de kids zullen wel ff bezig zijn..hoop ik :P

Heb hier 2 buren die helemaal gek zijn van vuurwerk. Die zijn in augustes naar Belgie geweest en gemiddeld een € 1000 pp er aan uitgegeven. Dus daar kan je als buurt niet tegen op
 
Ik doe er ook niet aan mee... Geen zin om dan 's avonds een tijd in de kou en rook te staan :P Ga wel naar buiten kijken en weer naar binnen als ik zin heb :P
 
Ik doe er ook niet aan mee... Geen zin om dan 's avonds een tijd in de kou en rook te staan :P Ga wel naar buiten kijken en weer naar binnen als ik zin heb :P


Ik hou het idd gewoon lekker bij de champagne,
een beetje moed indrinken voor het nieuwe jaar :P
Hopend op vele mooie droge weekenden :)
 
Heb hier 2 buren die helemaal gek zijn van vuurwerk. Die zijn in augustes naar Belgie geweest en gemiddeld een € 1000 pp er aan uitgegeven. Dus daar kan je als buurt niet tegen op


:o :o :o :o :o
daar wil je niet eens tegen op toch. damn. die zijn gek. nou ...moeten ze lekker doen. zij zijn hartstikke druk en jij kan lekker ontspannen genieten :Y
 
:o :o :o :o :o
daar wil je niet eens tegen op toch. damn. die zijn gek. nou ...moeten ze lekker doen. zij zijn hartstikke druk en jij kan lekker ontspannen genieten :Y
Het is voor ons idd de reden om niks te kopen, we wonen in een dorpje met
iets van 300 inwoners en de meeste blijven thuis omdat het hier zo gezelig is.
Is niet voor niks dat we al 11 flessen champagne in de schuur hebben staan ;)
 
_O-

Maar is wel vaak zo in restaurants dat ze alleen kroketten hebben :Y
Meeste restaurants waar ik heb gewerkt iig. Bij maar één restaurant waren frikadellen te vinden, maar de chef was daar dan ook echt aan verslaafd :')

dan moet dat een goede kok geweest zijn :+

frikandellen zijn veel lekkerder dan kroketten O-)
 
kan me inbeelden dat het verwarrend is als er 2 deeltjes 58 zijn, maar baksteen heeft jullie van dat excuus al verlost hoor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan