Newbies #61 Waar topictitels in overleg gemaakt worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's al de tweede klant die ze kwijt zijn in een week tijd :P

( die waar ik weet van heb.. )
Haha jammer voor ze :P
Ik kon daar gewoon een formuliertje invullen.

Veronica gids moest ik bellen:

Ik: Ik wil graag de gids opzeggen
Miep: Oh wat jammer, blablabla
Ik: Tja de gids word nooit gelezen dus ik vind het zonde van mijn geld
Miep: Weet u wat, ik verander de kosten van uw abonnement, in het vervolg betaald u nog maar de helft
Ik: Ik geloof dat ik net zei dat ik de gids op wilde zeggen, aangezien we hem niet lezen?
Miep: Dan zal ik het abonnement voor u opzeggen ..

Had haast het idee bij haar dat ze alles al veranderd had in het systeem, zo stellig klonk ze dat ze me korting ging geven _O-
 
U heeft 10 sec. De tijd om mij te overtuigen van uw product en naar 10 sec. Hang jr op zo handel ik ermee af

Mijn moeder doet het altijd leuk:

Vraagt de telefoon-miep of ze interesse heeft in blablabla .. Zegt mijn moeder nee. Vraagt Miep waarom niet: Dat mag niet van mijn man, zegt mijn moeder dan _O-
Dan is Miep altijd erg meelevend en hangt snel op _O-
 
ik had laatst zo'n vrouwtje aan de lijn, is dhr W van Dijk
ik: nee, ik ben Remond
zij: oh... heeft u wellicht interesse in gratis boxershorts?
ik:tsja... stuur maar op, maatje L graag
zij: dat wordt helemaal geregeld *tiep tiep op de achtergrond* en van welk rekeningnummer kan ik de verzendkosten afhalen?
ik: ze waren toch gratis?
zij: ja maar slechts 7euro verzendkosten (oid, dont remember)
ik: dan hoef ik em niet

werdt ze me toch pissig :')
 
U heeft 10 sec. De tijd om mij te overtuigen van uw product en naar 10 sec. Hang jr op zo handel ik ermee af

zodra ik doorkrijg dat het een verkoop-telefoontje is hang ik gewoon op, midden in hun zin... heel erg asociaal, weet ik, maar ik verdoe mijn tijd niet met die shit })
 
ik had laatst zo'n vrouwtje aan de lijn, is dhr W van Dijk
ik: nee, ik ben Remond
zij: oh... heeft u wellicht interesse in gratis boxershorts?
ik:tsja... stuur maar op, maatje L graag
zij: dat wordt helemaal geregeld *tiep tiep op de achtergrond* en van welk rekeningnummer kan ik de verzendkosten afhalen?
ik: ze waren toch gratis?
zij: ja maar slechts 7euro verzendkosten (oid, dont remember)
ik: dan hoef ik em niet

werdt ze me toch pissig :')
_O-
 
Haha jammer voor ze :P
Ik kon daar gewoon een formuliertje invullen.

Veronica gids moest ik bellen:

Ik: Ik wil graag de gids opzeggen
Miep: Oh wat jammer, blablabla
Ik: Tja de gids word nooit gelezen dus ik vind het zonde van mijn geld
Miep: Weet u wat, ik verander de kosten van uw abonnement, in het vervolg betaald u nog maar de helft
Ik: Ik geloof dat ik net zei dat ik de gids op wilde zeggen, aangezien we hem niet lezen?
Miep: Dan zal ik het abonnement voor u opzeggen ..

Had haast het idee bij haar dat ze alles al veranderd had in het systeem, zo stellig klonk ze dat ze me korting ging geven _O-

Oh FYI..

Je krijgt over ong een week een brief op de mat van de BG loterij. De mijne valt nu net binnen.

Jammer dat u heeft opgezegd bla bla bla..
Met daar achter nog een brief voor het geval je spijt hebt en je weer wilt aanmelden..
Je hoeft alleen maar ff je handtekening te zetten, de rest hebben ze vast voor je ingevuld. Voor het gemak zit er ook alvast een envelop bij.
 
_O-

en er zijn er altijd een paar die erin trappen...
we hebben een tv gids thuis, m'n ouders gebruiken hem wel, maar ik pak net zo makkelijk internet ;)

ben een beetje aan het kijken naar welke vaste kosten ik allemaal krijgen zal wanneer ik op mezelf ga wonen... altijd handig om vast een beeld te hebben :o
mensen mogen suggesties naar me sturen via PB
 
_O-

en er zijn er altijd een paar die erin trappen...
we hebben een tv gids thuis, m'n ouders gebruiken hem wel, maar ik pak net zo makkelijk internet ;)

ben een beetje aan het kijken naar welke vaste kosten ik allemaal krijgen zal wanneer ik op mezelf ga wonen... altijd handig om vast een beeld te hebben :o
mensen mogen suggesties naar me sturen via PB
tada!

http://www.woneninjeregio.nl/overzicht-woonlasten/
 
Hoi Piepelepoi :W

Bijgelezen viel reuze mee. *O*

Boompjes, enten, telefonische verkoop, opgezegde loterijen en een nieuw topic...daar ga ik maar snel heen dan :o
 
gas water electriciteit verzekeringen huur/hypotheek gemeentebelastingen internet zorgverzekering voertuigen eten
afvalstofheffing, rioolreiniging, inboedelverzekering, glasverzekering (soms verplicht bij huur)
waterschapsfeffing.... ppfff containerhuur?


en dan nog tv, telefoon, internet
 
Laatst bewerkt:
Oh FYI..

Je krijgt over ong een week een brief op de mat van de BG loterij. De mijne valt nu net binnen.

Jammer dat u heeft opgezegd bla bla bla..
Met daar achter nog een brief voor het geval je spijt hebt en je weer wilt aanmelden..
Je hoeft alleen maar ff je handtekening te zetten, de rest hebben ze vast voor je ingevuld. Voor het gemak zit er ook alvast een envelop bij.

Wat netjes van ze :+

Zouden er echt mensen zijn die dan weer lid zouden worden??
 
Wat netjes van ze :+

Zouden er echt mensen zijn die dan weer lid zouden worden??
Het zou me niet verbazen dat er daadwerkelijk mensen zijn die daarin trappen.

Zo ken ik trouwens een gezin die zich door gelijkaardige acties in de schulden hebben weten te werken ... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan