newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Lankho09 alles goed behalve:
En dan de eifelrit in het "Neulinge...Eifel" topic?
want dat is ook in dit topic, over iets meer dan een maand gok ik maak ik een topic aan voor de eifel rit waar ik alles weer zal uitwerken (dat is vrij veel werk, dus hoop dat er hier genoeg iedeeen komen)

@Jeffrey-'t-Vriest
we houden een redelijk vlot newbie tempo aan :]
maar ik zal je toevoegen dan in het goede topic===>Newbie winterrit<===========
 
Even een kleine aantekening voor wat betreft het tempo, ik hou ook van pittig rijden, maar laten we niet vergeten dat de wegen er nu iets anders bij liggen dan in de zomer, heb weinig zin om iemand uit een sloot te vissen onder het motto "maar die bocht nam ik twee maanden geleden precies zo." ;)

Ideëen voor de Eifel wil ik best aanleveren, zal eens kijken of ik op enig moment geïnspireerd ben. Naar wat voor ideëen ben je op zoek? Ik stel alvast voor dat we er op de motor heenrijden. :+

Wat uiteraard niet wegneemt dat als je ergens hulp nodig bij hebt je maar een gil hoeft te geven...of doe anders een pm ofzo, dat is misschien effectiever. :)
 
Laatst bewerkt:
oke het plan is als volgt:

verzamelen bij AC Venray
we rijden zaterdag smorgens rond 8uur/half9 aan
de heenweg rijden we over de snelweg naar bestemming (welke plaats?)
dan komen we rond de middag +-12uur aan bij het hotel o.i.d.
dan gaan we ff eten en dan rijden we waarschijnlijk ergens heen om ff wa foto's te schieten (waar we heen rijden ligt aan bestemming)
dan zien we daar wel wat we gaan doen, misschien rijden we nog een stuk en gaan dan ergens eten waarna we op zoek gaan naar een Biergarten :}
dan gaan we pitte en zondag smorgens rijden we een route die dwars door de eifel loopt om zoveel mogelijk van de eifel te zien, route eindigt weer net boven de rursee en vanaf daar is het snelweg naar huis of weer naar de mcdrek om af te sluiten *O* :]

zo ongeveer ging het vorige keer dan, alleen wouden we toen na aankomst nog ff een grote route rijden en dat was toch iets teveel
ik hoop dat saknopper weer voorrijder kan/wil zijn, tempo was perfect voor newbies in de eifel :}
 
oke het plan is als volgt:

verzamelen bij AC Venray
we rijden zaterdag smorgens rond 8uur/half9 aan
de heenweg rijden we over de snelweg naar bestemming (welke plaats?)
dan komen we rond de middag +-12uur aan bij het hotel o.i.d.
dan gaan we ff eten en dan rijden we waarschijnlijk ergens heen om ff wa foto's te schieten (waar we heen rijden ligt aan bestemming)
dan zien we daar wel wat we gaan doen, misschien rijden we nog een stuk en gaan dan ergens eten waarna we op zoek gaan naar een Biergarten :}
dan gaan we pitte en zondag smorgens rijden we een route die dwars door de eifel loopt om zoveel mogelijk van de eifel te zien, route eindigt weer net boven de rursee en vanaf daar is het snelweg naar huis of weer naar de mcdrek om af te sluiten *O* :]

zo ongeveer ging het vorige keer dan, alleen wouden we toen na aankomst nog ff een grote route rijden en dat was toch iets teveel
ik hoop dat saknopper weer voorrijder kan/wil zijn, tempo was perfect voor newbies in de eifel :}

als ik even een balletje op mag gooien;

bij cochem kan je heerlijk sturen, heb je een speeltuin (voor motors }) ) die uitstekend geschikt is om te oefenen/foto's te schieten en zitten een paar goeie eettentjes.

tevens in een paar uur prima te bereiken.

sfeerimpressie van 'de speeltuin' ;
GroteFoto-J8VCS6YC-1.jpg
 
cochem is een optie, veel mooie wegen daar maar ook weer vrij bekend en moeilijker boeken enzo

what about Briedern in duitsland
Google Maps
stond een link op MF naar dit hotel http://www.weinhaus-lenz.de/

het is +-30min verder dan Dieblich vorige keer, en heenweg is weer helemaal anders
ook geeft de lokatie een goede start voor de terug weg te maken
 
Laatst bewerkt:
oke het plan is als volgt:

verzamelen bij AC Venray
we rijden zaterdag smorgens rond 8uur/half9 aan
de heenweg rijden we over de snelweg naar bestemming (welke plaats?)
dan komen we rond de middag +-12uur aan bij het hotel o.i.d.
dan gaan we ff eten en dan rijden we waarschijnlijk ergens heen om ff wa foto's te schieten (waar we heen rijden ligt aan bestemming)
dan zien we daar wel wat we gaan doen, misschien rijden we nog een stuk en gaan dan ergens eten waarna we op zoek gaan naar een Biergarten :}
dan gaan we pitte en zondag smorgens rijden we een route die dwars door de eifel loopt om zoveel mogelijk van de eifel te zien, route eindigt weer net boven de rursee en vanaf daar is het snelweg naar huis of weer naar de mcdrek om af te sluiten *O* :]

zo ongeveer ging het vorige keer dan, alleen wouden we toen na aankomst nog ff een grote route rijden en dat was toch iets teveel
ik hoop dat saknopper weer voorrijder kan/wil zijn, tempo was perfect voor newbies in de eifel :}

Ik vond het toen een zeer geslaagd weekend in elk geval en uiteraard wil ik weer voorrijden, of het ook kan is afhankelijk van een aantal factoren maar er valt vast wel iets te regelen... :P
 
hey devil, het ging me idd om de eifel maar winterrid spreekt me ook wel aan alleen jammer dat het de 13e is dan kan ik namelijk niet ... oma jarig :S -_-
 
eigenlijk hebben we nu al genoeg deelnemers voor de eifelrit, dus tijd om het verder te plannen....
welke datum gaan we?
bijv. 20-21 juni of misschien nog eerder? ga wel liever met gewoon warm weer naar de eifel
 
eigenlijk hebben we nu al genoeg deelnemers voor de eifelrit, dus tijd om het verder te plannen....
welke datum gaan we?
bijv. 20-21 juni of misschien nog eerder? ga wel liever met gewoon warm weer naar de eifel
Je staat zelf nog niet bij de lijst van deelnemers :+

Al we hier kijken zien we dat een weekje later lekkerdere temperaturen aanwezig zijn. In het afgelopen jaar dan tenminste.. ;)
 
misschien een poll maken voor de datums...
:z maar er komen zo weinig suggesties,19/20 :P 20/21juni dan maar gewoon vast zetten?
 
Laatst bewerkt:
tjah nu dat modje dit topic in offtopic heeft gezet zijn we spoorloos verdwenen
ik ga proberen een modje te overtuigen dat dit topic in WIWTD hoort

maar verder lijkt 19/20 juni mij wel een mooie datum, anders een weekend ervoor of erna...

er komt hoogst waarschijnlijk toch nog een newbie eifel toer rond bouwvak 2010
 
voor de eifel neem ik aan...

er kunnen zich nog ongeveer 2 aanmelden, denk dat 8 een goed aantal is
met 6 nou is ookal goed maar zal degene die hier nog niet actief zijn zodra ik tijd heb een pm sturen dat de eifel planning begint

op het moment word de datum gepland en wacht op suggesties
19/20juni of eerder/later

en de plaats word nog ongeveer gepland

zodra dat bekend is kan ik de routes e.d. uitwerken
 
Zullen we gewoon de datum op 19/20 juni vastzetten? Lijkt mij wel dat er nu nog voldoende tijd is om deze datum vrij te plannen voor iedereen.. :?


Ennuh owja: weet niet of het al een keer gezegd was, maar ik gebruik Garmin Navi *O*


 
Ik principe kan ik een weekend wel vrijplannen, het enige wat ik even moet nakijken is of ik de week erna tentamens heb, dat zou roet in het eten kunnen gooien...

Dat laat ik z.s.m. weten.
 
oke we houden 19/20 juni aan tenzij saknopper dan tentamens heeft, anders kijken we of we het toch een week eerder plannen o.i.d.
ik zit dan met storingsdienst dus dat moet ik ook overzetten als we 19/20 doen
 
heb een nieuw idee voor een rit (Jari's idee)
een kleine tocht met op het eind een grote Newbie-M-F BBQ
gaat dan vooral om de bbq maar dat is voor als het beter weer is, zet het in 1e topic als idee
 
oke we houden 19/20 juni aan tenzij saknopper dan tentamens heeft, anders kijken we of we het toch een week eerder plannen o.i.d.
ik zit dan met storingsdienst dus dat moet ik ook overzetten als we 19/20 doen

Heb even gekeken, 19/20 juni is in principe geen probleem, mogelijk heb ik wel de week erna herkansingen. Ik ga er niet vanuit, maar als ik mag kiezen dan toch liever een weekje eerder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan