Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

oh eeeh ik heb 12aug gestemd, maar dan ben ik op vakantie...... eeeeh
k zit dan in oostenrijk..... als ik dan via de zuidkaap overvaar naar de noordkaap en naar beneden via rusland naar friesland.....
lijkt me wel een leuk ritje.
 
oh eeh btw de (+nop) betekend dat dat er ook een noppen variant van de route beschikbaar is?
 
oh eeh btw de (+nop) betekend dat dat er ook een noppen variant van de route beschikbaar is?

denk dat NOP voor noordoostpolder staat... :P

maar als jij nou overal een meter rechts van de weg gaat rijden dan komen je noppen best van pas :P
 
denk dat NOP voor noordoostpolder staat... :P

maar als jij nou overal een meter rechts van de weg gaat rijden dan komen je noppen best van pas :P

hehe, net als afgelopen zondag. bijna heel de groep onder de modder gespetterd :Y
 
Ik loop via de vluchtstrook, kan niet mis gaan, standaard hele tijd uit enzo *D Ik heb er over nagedacht...of ik regel n autoambulance waar ik m voor de bocht op zet en erna weer eraf...en op de terugweg vice versa! :Y

Meestal... als je met de motor loopt dan valt ie de andere kant op :+
In jouw geval waarschijnlijk omdat je over je uitgeklapte standaard struikelt. :P
 
Zet mij er ook maar bij. Dan is het team weer compleet.
@IQski: Roep nou niet te hard over doorblaffen van bochten...straks neemt weer iemand het te letterlijk en blaft rechtdoor ;)

Nja, krijg je schele kattenogen volgens getuigen. En in deze bocht misschien nog een nieuw probleem. Kweenie of deze vangrail zo motor-vriendelijk is.
 
Wat een trauma kan 1 bocht veroorzaken zeg... _O-
Ik kan misschien wel voor je regelen dat Michael voor je rijdt... Duurt even voor je door de bocht bent, maar je komt er dan wel heelhuids doorheen.... :+
 
Mmm, is wel heel ver weg voor een ritje.. Maar als jullie hierheen komen voor een tour zal het mij andersom ook wel lukken toch? Valt precies in de eerste week van m'n vakantie, dus als ik niet in zuidelijkere regionen ben kom ik naar het hoge noorden, vooralsnog dus een OVB....
Mag de bochtenkoning :+ dan ook mee als hij kan/zin heeft?
ja natuurlijk mag de bochtenkoning ook mee
hij staat erbij ;)

Ow Remond, aangezien ik redelijk in het midden van het rondje friesland woon, wil ik uiteraard helpen proefrijden.
2 tips. Dat stukje bij oosterzee net ten zuiden van het Tjeukemeer zijn ze met de weg bezig. Geen idee hoe lang nog. En de weg tussen Woudsend en Balk ligt er de komende tijd uit, maar daar kom je voor alsnog niet langs.

Meer ehm, ik mis wel het stukje bij Pikesyl :9~ Die staat bij mij wel hoog in de lijst van favoriete weggetjes. Wel kom je akelig dichtbij de slachtedyk. Helaas dat er altijd split in de bochten ligt, een retemooi stukje dijk. :]
ik zal op korte termijn de route herzien, aangezien ik hier in de NOP ook nog een leuk stukje erbij heb bedacht
tevens wil ik een ander deel eigenlijk nog anders hebben, maar wanneer de route verder klaar is, kan deze onder de testpersonen verspreidt worden om getest te worden
dus voor iedereen die wil testen, stuur mij via pb even je e-mailadres
dan kan ik de route tzt opsturen :Y
(ps, ja... de slachtedyk zit erin, de pikedyk is nog optie)


@de bocht van emmeloord
ajb, vergis je niet in die bocht, hij loopt in het begin mooi rond, maar heeft vervolgens een nare knik erin zitten op het einde
(ik ben daar al eens het gras over gestuiterd :X )
een gewaarschuwd mens telt voor 2


@aanmeldingen und so
*O* wordt nog druk hier :+


@datum gesteggel
linksom of rechtsom, er zullen mensen teleurgesteld worden '(
moet je maar vrij nemen enzo :W
 
Wat een trauma kan 1 bocht veroorzaken zeg... _O-
Ik kan misschien wel voor je regelen dat Michael voor je rijdt... Duurt even voor je door de bocht bent, maar je komt er dan wel heelhuids doorheen.... :+

En Remond zet Michael er gewoon doodleuk als Bochtenkoning bij de aanmeldingen. Die jongen krijgt er straks nachtmerries van als ie hier meeleest.

Wat de rit betreft. Als je nog nooit in de noordelijke provincies hebt gereden, ga je leuke weggetjes tegemoet zien. In ieder geval hele andere ambiance als de laatste rit, met veel weids uitzicht. Het voelt nu al als een thuiswedstrijd. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan